אהבה מעבר לכל הסיכויים פרק ג'

בקי 29/09/2011 421 צפיות אין תגובות

פרק ג'

דולי הפעילה את הרשם קול ועמוס החל לספר את מה שארע לו: "דרכתי במוסך על שלולית סולר שנשפכה ומיד השתטחתי על הריצפה. חברי הזעיקו את מד"א וכעבר דקות בודדות הם הגיעו ואמרו להם שהם פעלו כהלכה כשלא ניסו להרים אותי. מד"א העבירה אותי מיד לחדר המיון של בית החולים ושם עברתי בדיקות רבות מאד הן בדיקות רנטגן אשר הראו בוודאות ששברתי את שתי רגלי אך החליטו לעשות לי גם סי.טי. כדי לקבל תמונה ברורה יותר. לחדר הסי.טי. הוזמן הרופא הראשי והוא קבע חד משמעית שעלי לעבור ניתוח דחוף בשתי רגלי ולקבע את השברים במסמרים ולאחר מכן לגבס.

דולי מאותו רגע שהעבירו אותי לחדר הניתוח ועד לאחריו ולאחר ההתאוששות אין לי שום מידע לתת לך, אני בטוח הכל רשום בתיק הרפואי שלי כאן במחלקה. לאחר כמה שעות שלמעשה אין לי אומדן כמה מאחר ואני עדיין מטושטש מהניתוח הקשה שעברתי העבירו אותי לחדר זה ופה אני מאושפז כבר למעלה מחדש וחצי"

." מדי פעם נכנסת ברב אדיבותה "מכונת הרנטגן" והם מצלמים את הרגליים שלי אך עד עתה לא הוחלט עדיין להעביר אותי לחדר הניתוחים כדי להסיר את הגבס מרגלי ולחזור על הצילומים של סי.טי. וכל מה שנדרש. ד

דולי סגרה את הרשם קול והכניסה אותו לתיקה. "מה את מתכוונת כבר ללכת"? הוא שאל אותה ועיניו השחורות כפחם נצצו , פשוט אפשר היה להיות מהופנט ממבטו זה. למה אתה שואל עמוס? כי אני רוצה שתשארי עוד מעט בלי רשמי קול ובלי שטויות הוא חייך אליה וחשף שיניים לבנות בוהקות כפנינים.

"היא הסמיקה מאד ולא ידעה כיצד להתנהג באותה שנייה "? את בחורה יפהפייה דולי: שמרי על עצמך" ובהחלט עלייך לחזור למשרד". "עמוס לחשה בקול רועד האם אתה מוכן לתת לי את מס' הטלפון שלחה ותסכים שאטלפן אליך מדי פעם , לא בענייניעבודה אלא פשוט לוודא מה שלומך" "בשמחה" היא שלפה מתיקה מחברת ורשמה את מס' הטלפון הנייד שלו, הושיטה את ידה לעברו כשהוא לוחץ אותה חזק ואומר לה : תשמרי על עצמך ואשמח אם תטלפני אלי כשתרצי". היא קמה מהכסא הביטה לעברו ומיד הסיטה את הוילון ויצאה לדרכה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך