nono- סיפורים בהמשכים
אני יודעת שזה אולי עכשיו נשמע קצת חופר או שטחי או רדוד או לא יודעת מה.. אבל באמת שהעלילה של הסיפור מעניינת ובפרקים הבאים זה יהיה יותר מעניין מהפרק הזה שאני מודה שהוא יצא קצת משעמם. אז מקווה שתאהבו ♥

אהבת תאומות- פרק 1

אני יודעת שזה אולי עכשיו נשמע קצת חופר או שטחי או רדוד או לא יודעת מה.. אבל באמת שהעלילה של הסיפור מעניינת ובפרקים הבאים זה יהיה יותר מעניין מהפרק הזה שאני מודה שהוא יצא קצת משעמם. אז מקווה שתאהבו ♥

-הלילה שלפני היום הראשון ללימודים-
"אז.. מרגשת לקראת היום הראשון ללימודים?" שאלה אותי אלכס
"כן.. אני ממש לחוצה"
"למה?"
"כי את מכירה אותי.. לוקח לי זמן להתחבר"
"אל תדאגי.. את תהיי בסדר"
"את מבטיחה שלעולם לא תעזבי אותי?"
"אמי! את אחותי ואת החברה הכי טובה שלי, הדבר האחרון שאני אעשה זה לעזוב אותך!"
חייכתי.
"אמי, אני נשבעת" אמרה אלכס ושמה את יד ימין על החזה שלה "שלעולם לא אעזוב אותך"

-היום הראשון ללימודים-
"אמי קומי! נוו קומי כבר!" צעקה אלכס וקפצה עליי "נוו קומי כבר!"
"בסדר אני קמה.. אבל תקומי ממני יא שמנה" אמרתי
"מי שמדברת" אמרה אלכס צחקה ויצאה מהחדר. קמתי מהמיטה, התארגנתי לבית ספר וירדתי למטבח. אלכס כבר הייתה שם, מדברת עם אמא.
"בוקר טוב אמי" אמרה אמא
היי אמא" אמרתי וחייכתי
"אז.. מה אתן מתכננות ליום הראשון?"
"אני רוצה להתקבל לנבחרת המעודדות" אמרה אלכס
"מעודדות?!" אמרתי
"כן.. מעודדות זה המקום היחידי בבית ספר הזה שאני יכולה לרקוד"
"אוקיי."
"ואת אמי?"
"אני הולכת לכיתת מוזיקה"
"טוב ממש מאוחר וכדאי שתצאו אם אתן לא רוצות לאחר.. ביי בהצלחה ביום הראשון"
אמרה אמא וחיבקה אותנו. לקחנו את התיקים ויצאנו.
הגענו לבית ספר ונכנסנו לתוך המבנה.
*צילצול*
"ביי אמי! בהצלחה!" אמרה אלכס חיבקה אותי ונעלמה בתוך ים התלמידים.
נכנסתי לכיתה שלי והתיישבתי במקום הפנוי הראשון שראיתי. הוצאתי את הטלפון והתעסקתי איתו עד שהמורה תכנס.
"אהה סליחה מישהו יושב כאן?" קול קטן אמר
הרמתי את ראשי וראיתי נערה בלונדינית ועיניים כחולות לבושה בשמלה לבנה ווסט ג'ינס.
'אההה לא"
"אפשר לשבת?"
"אהה כן" אמרתי והנערה צנחה לתוך הכיסא שהיה לידי.
"אני אנג'לינה אבל כולם קוראים לי אנג'ל או אן" אמרה אנג'לינה והושיטה לי את ידה
" אהה אני אמילי אבל כולם קוראים לי אמי" אמרתי לה, הושטתי לה את ידי ולחצנו ידיים.
" אז על מה את מנגנת?"
"פסנתר, גיטרה וקצת שרה"
"מגניב! אני על גיטרה פסנתר ותופים"
"מגניב" אמרתי ובדיוק המורה נכנסה והתחילה ללמד.

~נקודת המבט של אלכס~
*צילצול*
"ביי אמי! בהצלחה!" אמרתי לאמי חבקתי אותה והלכתי לכיוון הכיתה שלי. נכנסתי וראיתי שלא היו הרבה מקומות פנויים. ראיתי שיש מקום ליד נערה ברונטית מתעסקת בטלפון.
"סליחה, משהו יושב פה?"
"לא" היא אמרה
"אפשר לשבת?"
"כן" היא אמרה וחזרה להתעסק בטלפון שלה.
התיישבתי במקום לידה. הייתי חייבת למצוא נושא לשיחה, זו ההזדמנות שלי.. מי יודע.. אולי היא תהיה החברה הכי טובה שלי בבית ספר הזה.. שמתי לב שהיא לובשת בגדים של נבחרת המעודדות..
"מעודדת?" שאלתי
"כן" היא אמרה
"אני הולכת לאודישנים" אמרתי
"בהצלחה" היא אמרה לי בחיוך
"תודה.."
"אני אלכס" אמרתי
"אשלי" היא אמרה "אלכס זה קיצור של משהו לא?"
"כן.. של אלכסיס"
"וואי אלכסיס זה שם מהמם לדעתי"
"תודה" אמרתי. השיחה התחילה להתגלגל ולהתפתח, אפילו כשהמורה נכנסה דיברנו בהתכתבויות על המחברת שלה. ואז בלי ששמתי לב עברו ארבע שעות, והגיע זמן לאודישן שלי. החלפתי לגופיית ספגטי וטייטס והלכתי לכיוון אולם הספורט. בחוץ חיכו עשרות בנות שכל עשר דקות נכנסה משהי לתוך האולם בזמן שכולן חיכו בחוץ. לאחר רבע שעה קראו בשמי ונכנסתי לתוך האולם הגדול ונעמדתי מול שולחן שמאחוריו ישבו שלוש בנות לבושות במדי המעודדות, ובניהן הייתה אשלי.
"את אלכס ספרקס?" אמרה נערה בלונדינית שישבה באמצע השולחן
"כן" אמרתי
"טוב אנחנו צריכות קודם שתראי לנו אם את יודעת לעשות סלטה אחורית" אמרה הנערה
עשיתי להן ואז הן ביקשו שאני אראה להן את הריקוד שהכנתי להן, הלכתי לעבר הרמקול, חיברתי את הטלפון שלי ושמתי את המוזיקה שהתאמנתי עליה, הלכתי לאמצע האולם והתחלתי לרקוד, תוך כדי שאני אומרת לעצמי בראש את התנועות. אחרי הריקוד הן נתנו לי פונפונים והייתי צריכה לעודד את קבוצת הכדורסל שיש לבית הספר…
לקחתי תא הפונפונים והתחלתי לשיר שירי עידוד של הנבחרת.
"תודה אלכס, תישארי בחוץ, כשנסיים נקרא לך" אמרה הנערה הבלונדינית שהייתה באמצע
יצאתי החוצה והתיישבתי על ספסל והסתכלתי על כל הבנות שהיו בחוץ, חלק ישבו והתעסקו בטלפן שלהן, חלק דיברו אחת עם השנייה, וחלק עברו על הריקוד שלהן בזמן שכמה בנות אחרות מסתכלות בקנאה או בשנאה. לאחר חצי שעה יצאו שלושת המעודדות והנערה הבלונדינית אמרה "שלום, כולכן הייתן טובות, אבל רק אחת הצליחה לעבור.. אלכס ספרקס"
צרחתי כמו שבחיים לא צרחתי, אומייגאד! מכל הבנות שיש כאן, אני נבחרתי?! אומייגאד!!! אי לא מאמינה! התקרבתי לעבר שלושת הבנות
"ברוכה הבאה לקבוצה אלכס" אמרה הבלונדינית "ודרך אגב אני ג'ניפר, הקפטן של הקבוצה"
"היי" אמרתי, הלכתי עם כל קבוצת המעודדות אל האולם לישיבת קבוצה. ג'ניפר הציגה אותי בפני כל הקבוצה, נתנה לי את תיק האימונים עם הלוגו של הקבוצה כשבפנים היה את בגדי המעודדות הפונפונים ודף ובו שעות החזרות שיש לנבחרת.
"נתראה בחזרה הבאה שולנו" אמרה ג'ניפר ויצאה יחד עם אשלי ועוד מישהי. הסתכלתי על בגדי המעודדות שנתנו לי. חולצת בטן כחולה כשבקצה החוצה יש שני קווים צהובים, חצאית קצרה כחולה כשבקצה החצאית יש קו עבה צהוב בין שני קווים דקים צהובים, נעלים לבנות ופונפונים בצבעי כחול- צהוב.


תגובות (1)

נחמד, תמשיכי!

01/05/2015 12:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך