hodayamauda
פרק קצת קצר. אבל העלילה מתחילה להסתבך.
רעיוניות תמיד עוזרים, כמו שאני תמיד אומרת, ותגובות זה רק מוסיף את החשק להעלות את הפרק הבא ♥

אוהבת אותך אפילו ש..פרק 40

hodayamauda 05/12/2013 1545 צפיות 20 תגובות
פרק קצת קצר. אבל העלילה מתחילה להסתבך.
רעיוניות תמיד עוזרים, כמו שאני תמיד אומרת, ותגובות זה רק מוסיף את החשק להעלות את הפרק הבא ♥

פרק 40

" לאן אתה מיתיפייף ? " שאלתי את דולב ונעמדתי מאחורי גבו בזמן שהוא סידר את עצמו מול המראה. זה היה ערב דיי גשום, והוא היה לבוש במעיל עור חום שקניתי לו לאיזה יום הולדת, ובג'ינס כהה.
" סתם. אני ואלמוג יוצאים תכף " הוא השיב .
" רציני ? היא כזאת זונה " נאנחתי. דולב הסתובב והביט בי. " זה שאתן בריב זה לא הבעיה שלי , תפרגני קצת " הוא אמר והלך לחדר שלו, הלכתי אחריו.
" אלף אנחנו לא בריב בכלל היא פשוט זונה , ובית אתה יודע שאני הכי מפרגנת לך אבל פשוט לא איתה " אמרתי בזמן שהוא שם בושם. הוא לא ענה לי ולקח את המפתחות שלו , יוצא מהחדר ויורד במדרגות.
" נו דולב " אמרתי וירדתי אחריו במהירות , משיגה אותו וחוסמת את היציאה שלו מהבית.
" מה את רוצה ? " הוא שאל והביט בי בחוסר סבלנות.
נאנחתי. " אבל אל תביא אותה לכאן " אמרתי בשקט והוא חייך חיוך קטן. " בי סיס " הוא אמר ויצא מהבית.

עבר שבוע מאז שמאור טס, השבעה נגמרה. אבל הוא עדיין לא כאן. אני חושבת. בכל מקרה , עדיין לא שמעתי ממנו. אני באמת מתחילה להילחץ מזה. וכל רגע שעובר בלי שהוא יוצר איתי קשר רק גורם לי לחשוד יותר. זה מלחיץ אותי , שהוא ככה עזב. השאיר אותי תלויה באוויר, וכלום. כאילו הוא לא קיים.
החלטתי שלא טוב לי להישאר בבית ולחשוב על זה , והחלטתי ללכת לנועה קצת.
" היי " היא חייכה אלי כשנכנסתי אל תוך ביתה. היא הכינה לשתינו שוקו חם ועלינו לחדר שלה.
" אז מה " היא נשכבה על המיטה שלה , מניחה את השוקו שלנו על השידה, אני נשכבת לידה.
" לירן ואני דיברנו היום " היא פתחה. " דיברתם ? " הרמתי לעברה גבה. צחקנו בבת אחת.
" טוב גם, אבל התנשקנו קודם " היא אמרה מבין הצחוק. " חשבתי שהוא אמר שאת עדיין בקטע של שי " אמרתי לה. " כן . הוא אמר, אבל אחרי הנשיקה הוא אמר שהוא מוכן שננסה שוב . אני באמת חושבת שאני מתחילה לפתח אליו רגשות אמיתיים " הטון שלה הפך שקט והיא חייכה אלי חיוך קטן. " את עדיין אוהבת את שי ? " שאלתי אותה. היא שתקה למשך כמה שניות. " שי היה האהבה הראשונה שלי. האמיתית כאילו , אחרי כל המניאקים האלו שהיו איתי. אני לא אשקר לך שני.. יש לי אליו עדיין משהו, אני לא בטוחה שאני אוהבת אותו כמו פעם, אבל יש שם משהו " היא אמרה, ראיתי איך העיניים שלה נצצו כשהיא דיברה עליו. אני חושבת שהיא אוהבת אותו. עדיין. חיבקתי אותה בחיוך. "מה עם מאור ? " היא שאלה בתוך החיבוק שלנו. נאנחתי. " עדיין לא שמעתי ממנו .." אמרתי בשקט. " די שני , אל תאכלי את עצמך. הוא צריך לחזור היום נכון ? אל תדאגי " היא עודדה אותי , אבל היה נשמע כאילו אפילו היא לא מאמינה במה שהיא אומרת. שתקתי גם אני והנהנתי. היא קמה מהמיטה והפעילה איזה שיר ביוטיוב . " קומי נו יא פרה " היא אמרה וקרצה לעברי, מתחילה לזוז בחדר לפי המנגינה. צחקתי והצטרפתי אליה, מגביהה עוד קצת את המוזיקה.
פתאום ראיתי איך היא נעצרת במקום לשנייה ומחזיקה בבטנה. " נועה ? " קראתי ונעמדתי לידה.
היא מלמלה משהו ורצה לעבר השירותים. הלכתי אחריה ושמעתי קולות הקאה. היא יצאה מהשירותים ושטפה את פיה. " כבר כמה ימים שאני מקיאה ככה , אני חושבת שאני לפני מחזור " היא מלמלה והתקדמה בחזרה לכיוון חדרה. " לא היית אמורה לקבל לפני שבועיים ? אנחנו תמיד מקבלות ביחד בדרך כלל " אמרתי והתיישבתי לידה על המיטה. היא לקחה לגימה מכוס השוקו.
" לא קיבלתי כבר חודש" היא אמרה בשקט. " זה בסדר נועה, אולי הוא סתם מאחר, זה קורה. את בגיל הזה שהמחזור עדיין לא הכי סדיר, זה הגיוני " מיהרתי להרגיע אותה. היא שתקה. " בדרך כלל המחזור שלי סדיר " היא אמרה לאחר כמה שניות. " די נועה אני אומרת לך שזה טיבעי, זה רגיל בגיל הזה " אמרתי וחיבקתי את כתפה. שותה את השוקו שלי. " אם אני לא אקבל עוד שבוע.. את תבואי איתי לקנות ערכת היריון ? " היא שאלה בשקט. " בטח. " אמרתי ונשקתי לראשה. " אבל את תקבלי , אני יודעת " הוספתי.

מנקודת מבט של בר :

עוד לילה ללא שינה. עוד מוזיקה מחרישה אוזניים. עוד בנות. ובנות ובנות ובנות. עוד שוט, כוס , בקבוק. עוד לילה טיפוסי בחיי.
הפעם החלטתי לשנות קצת נוף, וללכת למסיבה שאף פעם לא הייתי בה. התקשרתי לבן דוד שלי מבאר שבע והודעתי לו שהיום יוצאים ושיכין את עצמו נפשית ללילה מטורף. שמעתי שהמסיבות בבאר שבע אחלה. טוב , לא באמת שמעתי. אבל ראיתי את האלבומים מהמסיבות שם, והנוף מדהים. זאת אומרת, הבנות.
אני חושב ששתיתי כבר חצי בקבוק , אבל אני עדיין לא שיכור מספיק בשביל לא לחשוב עליה. הייתי בטוח שהפעם זה יעבוד. השתייה המטורפת, הבנות השוות.
בן דוד שלי , איתי, כבר מזמן שפוך. לא ידעתי ששתייה משפיעה עליו כל כך מהר.
" היי חתיך " שמעתי קול מוכר מאחורי והסתובבתי. אוי לא איך היא הגיעה לכאן ?
" מיטל.. מה את עושה כאן ? " שאלתי אותה בחיוך מזויף. היא צחקה. אני אף פעם לא מבין למה היא צוחקת. " מסיבה אתה יודע, אז באתי " היא אמרה והתחילה לרקוד לידי. צחקתי.
" מגניב. " אמרתי לה ושתיתי עוד שוט. הסתובבתי אליה בחזרה והיא עדיין הייתה שם. חשבתי שהיא הבינה את הרמז הדק ששידרתי אליה. בנתיים, היה לי מספיק זמן לבחון אותה, בניגוד לרצוני.
החצאיות הצמודות והקצרות האלו, אתן עושות את זה בכוונה נכון ??
נאנחתי. היא רוקדת יותר ויותר צמוד אלי , אני לא בטוח שאני יכול לשלוט בעצמי במצב כזה. מיטל מושכת. מאוד , מיטל מאוד מושכת. אבל אני באמת לא רוצה אותה.
היא התיישבה לידי על אחת הספות, מלטפת את הלחי שלי. פתאום מרחוק הבחנתי בדמות מוכרת.
הזזתי אותה ממני והתקרבתי אל עבר הבר. נעמד ומעביר יד בשעירי. הוא לא אמור להיות בחול או משהו ?
התקרבתי עוד קצת וכבר לא נשאר לי מקום לספק . זה היה מאור, מוזג לאיזה מישהו שתייה וצוחק. אחרי כמה שניות התקרבה אליו מישהי , כנראה גם אחת הברמניות במקום. ונישקה את צווארו. לא היה קשה להבין שקורה בניהם משהו. הוא הסתובב עם פניו אליה ונשק לה במשך כמה שניות , ראיתי איך היד שלו מלטפת לה את הישבן.
חתיכת בן של זונה .
נעמדתי בבר והבטתי בו. הוא הביט בעיני כמה שניות וראיתי איך המבט שלו משתנה כשהוא ראה אותי. שיחקתי אותה מסטול וקראתי לעברו. " הלו אח שלי , תביא תביא לי וודקה רדבול " וצחקתי. הוא מזג לי את השתייה ונמנע מלהביט לי בעיניים. רק חיכיתי לרגע שהוא יהיה קרוב אלי מספיק הזבל הזה.
" בבקשה גבר " הוא אמר והגיש לי את הכוס . קמתי בבת אחת והעפתי את הכוס רחוק ממני. דופק לו את האגרוף הכי חזק שלי. הוא קפא למשך כמה שניות, השפה שלו דיממה. לא חיכיתי ונתתי לו עוד אחד , יותר חזק.
" אבטחה , אבטחה !! " הבחורה שלידו צעקה בלחץ והחזיקה במאור.
" אתה חתיכת זבל מאור " אמרתי לו. הוא שתק. " מה קרה ינעל ? בלעת את הלשון בנשיקה עם השרמוטה שלך ועכשיו אין לך מה להגיד לי ? " הקול שלי עלה לטונים שאני לא מכיר בכלל.
" בפעם הבאה שאני קולט אותך מתקרב לשני זה יהיה יותר גרוע, אתה לא מכיר אותי חתיכת בן זונה " סיננתי לעברו כשאחד המאבטחים החזיק בידי, לוקח אותי משם.


תגובות (20)

מוווווווווווושלם תמשייכיי

05/12/2013 05:28

יאייי מכות חחחחח מושלם תמשיכייייי

05/12/2013 05:29

רעיון. רעיון רעיון… יש לי !!!
בדרך כלל בכול הסרטים מסופר שהבחורה (שני) לא מאמינה לו(בר) שאומר שהחבר שלה בוגד בה (מאור) –
בקיצור אל תעשי ככה זה יהיה נדוש….
יש לי רעיון ממש יפה !!
אני אשלח לך למייל..
מה המייל שלך ?

05/12/2013 05:34

תמשיכיייי זה הרעיון שאני נותנת לך ;)

05/12/2013 05:34

תמשייכיי

05/12/2013 05:36

[email protected] זה המייל שלי , מחכה :)

05/12/2013 05:37

אעאעאעאעאע תמשיכיי היום

05/12/2013 05:41

OMG
את כל כך ממשיכה עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאע
ידעתייי ידעתי שמאור הוא זבלל
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05/12/2013 05:41

המייל שיש לך במשתמש ??
שלחתי אליו…

05/12/2013 05:47

את.ממשיכה.עכשיו.ומיד.!!
יאללה מכות יאללה!! חח;)

05/12/2013 05:48

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

05/12/2013 06:26

יאווו אני מרגישה מזה טיפשה כי אהבתי את מאור
את חייבת בבקשה בבקשה להמשיך היום אני מתחננת

05/12/2013 07:06

מאור. בן. זונה. תמשיכי. בבקשה.

05/12/2013 09:05

את יודעת שאת מתמכרת לסיפור כשהדבר הראשון שאת עושה כשאת נכנסת הביתה זה לקרוא אותווו !!
בר ממיס אותי כל פעם מחדש !
זקוקה להמשך במיידי

05/12/2013 09:19

מושלםםםםםםם תמשיכייייייי אכשיווווו

05/12/2013 12:21

תמשיכיייייייייייייי
בר אהובי 3>

06/12/2013 07:28

מתי לעזאזל את חושבת להמשיך?!

08/12/2013 13:43

מתייייי אתת ממשיכה?!?!

08/12/2013 13:50

אי אפשר להפסיק לקרוא את זה
אממאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
תמשיכי כבר!

09/12/2013 06:23

תמשיכיייי שלמותת

09/12/2013 09:22
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך