אוהבת אותך אפילו ש.. פרק 48

hodayamauda 17/01/2014 1521 צפיות 8 תגובות

מהפרק הקודם :
כשהגעתי דפקתי בדלת דפיקה חלושה והעברתי יד בשיערי.
" שלום " אבא שלו פתח לי את הדלת במבט בוחן.
" הי אממ בר בבית ? " אמרתי בחיוך לחוץ. הוא חייך אלי בחזרה.
" לא מתוקה הוא יצא לחגוג עם חברים. מי את בשבילו ? " הוא שאל.
יצא לחגוג עם חברים ?
" אמ שני , אני אמ- " התחלתי להגיד אבל נעצרתי ששמעתי קריאה מתוך הבית.
" אבא ראית את המגבת הכחולה שלי אולי ? " זה היה הקול של בר.
אבא שלו נשאר להביט בי ואמר " אז לילה טוב שיהיה לך מתוקה " וסגר את הדלת בחוזקה.

פרק 48

שיעור תנך לפעמים נראה לי כמו נצח. לא אל תבינו אותי לא נכון, אני באמת אוהבת תנך. המערכת עשתה כל כך טעות שהיא שמה לנו ביום ראשון שלוש שעות תנך. זה יום ראשון. הם היו צריכים לגלות קצת התחשבות. זה בכל זאת יום ראשון.
" איך היה אתמול ? " נועה שאלה אותי בשקט בזמן שהמורה כתב משהו על הלוח.
" מה היה אתמול ? "
" נו עם בר, בטח חגגתם את הניצחון שלו אהה שובבים " היא צחקקה.
" לא עשינו כלום " אמרתי בשקט והתחלתי להעתיק את מה שהמורה כתב.
" מה למה ? "
" לא הסתדר "
" טובבב " היא אמרה בטון מעצבן.
" אבא שלו אמר לי שהוא לא בבית-"
" הוא בטח יצא עם ירדן ואלה מה את סתם- "
" ואז שמעתי את הקול שלו מלמעלה. " אמרתי והבטתי בה. היא שתקה.
" אוף. למה נראה לך שהוא עשה את זה ? " נאנחתי.
" לא יודעת. אולי הוא חשב שהוא יצא כבר ולא שם לב " היא מלמלה.
" תעשי לי טובה, אני חושבת שהוא שונא אותי. "
" למה שישנא אותך שני ? " היא גיחכה.
" לא יודעת תשאלי אותו "
" תספרי לבר ונראה מה הוא יגיד " היא סיכמה והתחילה להעתיק גם היא.

אחרי שלוש שעות מעייפות הגיעה ההפסקה ויצאנו לשבת באחד הספסלים בחצר.
" איפה בר ? " ירדן הביט בי בשאלה.
" לא יודעת מה אני הבייביסיטר שלו " אמרתי בעצבנות וכרסמתי את ציפורני.
" מה יש לך קרבית על הבוקר…" הוא גיחך.
" הוא רק עכשיו בא הבן זונה הזה " לירן צחק והסתכל לכיוון השער. בר התקרב לעברנו ולידו עמדה מישהי והם דיברו.
" לא נח לרגעע " ירדן אמר.
" סתום ירדן " נועה השתיקה אותו והביטה בי.
" היא בטח סתם ידידה " מלמלתי. בר כבר נעמד קרוב אלינו ונפרד מזו שלידו בנשיקה על הלחי.
" בוקר טובבב " הוא חייך והתיישב, כורך את זרועו החסונה סביבי.
" אחי תכף ערב מזל שנזכרת לבוא באמת " לירן צחק.
" הייתי גמור אחרי אתמול נראה לך הייתי מבריז סתם ככה משיעור תנך ? " הוא אמר בקול ציני וצחק.
" התגעגעת אלי ? " הוא פנה אלי בחיוך קטן ונישק את הלחי שלי.
" כן " אמרתי והתעסקתי באייפון שלי.
" מה יש שם שיותר חשוב ממני ? " הוא אמר .
" סתם דיברתי עם אימא שלי " אמרתי וכיבתי את המסך של האייפון. הוא הנהן.
" מי זאת שדיברת איתה מקודם ? " לא יכולתי להתאפק ושאלתי.
הוא חייך. " סתם ידידה " הוא אמר .
" היא יודניקית לא ? " נועה שאלה .
" כל דבר את שומעת זה מטורף " הוא השיב לה. " וכן היא יודניקית למה ? "
" סתם " היא אמרה בטון שמשדר ההפך.
" נועה די . " אמרתי לה. היא גלגלה את ענייה.
" אז מה עשית אתמול ? " פניתי אל בר .
" האמת שהייתי גמור אחרי המשחק אתמול נרדמתי בשנייה " הוא אמר ושיחק בשערי.
" הייתי אצלך אתמול. "
" מה מתי ? " הוא התפלא.
" סביבות תשע.. אבא שלך פתח לי "
" וואלה ? "
" כן . הוא אמר שאתה לא בבית. " אמרתי והבטתי בו. הוא פתח את פיו אבל קטעתי אותו.
" ושמעתי את הקול שלך מלמעלה אחרי שניה. מה הקטע ? " הוספתי.
הוא נאנח.״אני לא מאמין שהוא עשה את זה ,עזבי אל תתיחסי לזה ״ הוא אמר והטון שלו הפך למעט כועס.
״טוב ״אמרתי ונשענתי את ראשי על כתפו,שנייה. אירי סה הצלצול נשמע וההפסקה נגמרה.
״סוף סוף נהייתם שנכם דביקים ימגעילים״ ירדן אמר וקם מהספסל מתקדם לעבר המבנה.
״אתה ממורמר אחי לך לאונן ״ בר אמר לו וגם מהספסל גם .
״ מה יש לך עכשיו ?״ שאלתי אותו כשנכנסו למבנה של השכבה שלנו . ״ אנגלית אני חושב ״ הוא אמר . ״אתה יודע שעוד חודש בערך בגרות כן ?״ שאלתי אותו ונעצרתי כשהגענו לכיתה שאני אמורה ללמוד בה.
״ובגלל זה אני מתחיל להכנס לשיעורים ״ הוא גיחך וחייך אלי ,נכנסתי לכיתה והתיישבתי במקום שלי .
אחרי בערך רבע שעה של היסטוריה מייגעת ומעייפת החלטתי לצאת לעשות סיבוב רענון. ״ גלית אני יכולה לצאת לשרותים ?״ שאלתי אותה . היא הנהנה ויצאתי . המסדרונות היו ריקים יחסית והלכתי לעבר בשרותים הסתכלתי שנייה במראה ואז יצאתי מחוץ למבנה . על אחד הספסלים הבחנתי בגקט מוכר וירוק. ליד זה עם הגקט ישבה מישהי בלונדינית עם שיער ארוך והם דיברו בינהם,נראים די קרובים.
זיהיתי רוצה כאותה אחת מהבוקר, זו שהוא דיבר איתה לפני שבא לשבת איתנו . סתם ידידה הוא אמר לי. אולי היא באמת סתם ידידה כן. אבל היא עדיין מעצבנת אותי . החלטתי לא לפעול בפזיזות ושלחתי לו הודעה, הוא בטח יגיד לי שהוא יצא מהשיעור רואה רוצה בחוץ. הוא בטח יגיד לי שהיא ישר התחילה לחפור לו ושבני לא היה לו משעמם . הוא יגיד לי שהיא דיברה איתו על החבר שלה ועל כמה שהיא אוהבת אותו ובכלל לא זונה ומופקרת מכיתה י שרוצה את בר כל כך . זה מה שהוא יגיד לי .
'איך בשיעור אנגלית ?' כתבתי לו. עכשיו זה השלב שהוא אומר לי שהוא יצא כי הוא לא יכל יותר ושהוא בחוץ עכשיו. ' מתחרט על הרגע שנכנסתי בכלל אורנה הזאת חופרת מוות ' הוא ענה לי . אולי האייפון שלו אצל אחד החברים שלו.הוא לא היה משקר לי נכון ?
המשכתי להביט על הספסל מרחוק ופתאום ראיתי שהוא קם מהספסל ועומד מולה הוא החזיק משהו ביד וזה היה נראה כאילו הוא מדבר בפלאפון. האייפון לא היה אצל אחד החברים שלו . זה היה הוא שכתב את זה . הוא שיקר לי.
המבטים שלנו הצטלבו לשניה והוא יעד עתק את השיחה והתקדם לעברי , נאנחתי ונכנסתי בחזרה למבנה במהירות נכנסת לשירותי הבנות וסוגרת אחרי הדלת . אחרי כמה שניות שמעתי את הצעדים שלו מתקרבים חדלת.
״שני תפתחי לי״ שמעתי אותו אומר . לא עניתי. ״ נו שני די זה לא מה שאת חושבת ״ הוא הוסיף.
״ הדבר ביחיד שאני חושבת בר, זה שאתה ממשיך לאכזב אותי כל פעם מחדש״


תגובות (8)

תמשיכיייייי

17/01/2014 12:53

סוף סוף! תמשיכי :)

17/01/2014 13:19

וואו ..

18/01/2014 12:05

וואי. מרוב שהתרגלתי שאת לא מעלה פרקים בכלל לא שמתי לב שהוא עלה :/

/סרקזם.. כן?/
פלייייייז תמשיכי מהר!!!!

20/01/2014 10:28

תמשיכי פליייייייייייז אחד הפרקייםםםםם חח תמיד את מסבכת הכל!!! אוף

20/01/2014 10:36

תמשיכייייי תמשיכיייייי תמשיכיייייי 3>

20/01/2014 14:47

בן זונה קטן גדול בינוני !!!
תמשיכייייייי

22/01/2014 01:20

תמשיכיייייייייייי

22/01/2014 10:36
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך