אוניית המעפילים של הארי

אוניית המעפילים של הארי פוטר טבעה ב2004 בים הירוק ממשקל יתר היחידים ששרדו מצאו מפלט בחופי קוסטריקה. הכל התחיל לפני שנים כאשר הארי שרד את התרסקות הספינה הוא החל לבנות מחנה בהרים הקוסטריקנים ביחד עם חבריו: שמוליק וששון. קור שרר בהרים הקוסטריקנים, ושמוליק רעד מהקור מכיוון שששון גנב את תיבת השמיכות העבות. ששון היה תמיד פרחח. הארי כעס ולקח לששון את חרבו ודקר אותו, ששון הפצוע החזיר לשמוליק את השמיכה. לאחר מכן, ההר געש חימם אותם והשמיכה של הארי נשרפה והם השלימו. ששון המדמם החליט לנקום. הוא יצא מהמחסה החוצה למצוא נשק, ובדרך נתקל בעלמת חן הלא היא מירי רגב שניצלה גם מהתרסקות הספינה בהרים הקוסטריקנים. לשדון היה חלק בהתרסקות, הוא חיסל את הנווט ואת הטייס וניסה לטוב בכוחות עצמו אך ללא הצלחה, התרסק. מירי ידעה שששון ריסק וכשנפגשו שם, היא כעסה והקבוצה לא. אבל ששון היה מאוהב עד השמיים במירי רגב. בזמן שהרביצה לו, הוא רצה נקמה. הוא חשב שיוכל לכפר על מעשיו הוא אמר ״מירי, בואי אחרי הביתה וננקום בהארי״. מירי השיבה: ״אני בצד שלך, רק אל תביא סביח בלאפה״. ״אני מסכים״. ששון רץ ביחד על מירי לחנות בהרים הקוסטריקנים, חנות הסבים הייתה ריקה מאדם, אז המוכר נמנם וששון גנב סביח עם לאפה. הארי תפס אותם גונבים וגילה שהם מתכננים נקמה הארי המעוצבן כעס על ששון בלבד ונלחם איתו על אהבתה של מירי. בינתיים, שמוליק הלך לחפש מקום חם ללכת לישון ונתקל במירי שהייתה עצובה. שמוליק שאל ״למה את עצובה? את רוצה שאני אנחם אותך?״ מירי ענתה ״אני אשמח״ שמוליק חטף את הראש של מירי והביא לה נשיקה ושווארמה בפיתה לפתע מירי בכתה וצעקה: ״למה? אני בדיאטה״ אמרה מירי ודפקה לו את הפיתה בראש. באותו זמן ששון והארי נלחמו בחנות, המוכר שהתעורר שפט את הקרב ופיצח פיצוחים. המוכר החליט להצטרף לקרב עם קולה מנגו זירו, ששון הפתיע את המוכר עם מנטוס לעין ועיוור אותו לכמה שעות. שמוליק לקח קורנפלקס וחלב בלי לשלם וצפה מהצד עד מותו כשקרס ההר עליו. מחשבות רבות עברו בראשו בזמן שרצח את מירי בעזרת שיפוד קבב. הארי וששון החליטו לעצור במקדונלדס ולהשלים. ששון הזמין מקנאגטס וצ'יפס והארי שוקופאי וגלידה פיצוץ. השניים זללו עד שכאבה להם הבוהן, ששון רצה ללכת לישון אבל הארי רצה לחזור למקדונלדס כדי להזכיר לעצמו שהוא כועס על שמוליק שמת מהקריסה. בינתיים שמוליק קם לתחייה והלך לנקום בששון בעזרת מקלות שהובאו במיוחד מאלי אקספרס אבל ששון ברח לארץ ישראל, שם הוא מצא את מירי שגם ברחה. ההלוויה של שמוליק לא התקיימה מחמת מזג האוויר הקפוא, וששון החליט להתחבא מאחורי עץ כשלפתע דרך השיחים יצא חתול שהתחיל לנבא לששון את מותו ע״י קריאה בעצמות, ששון גילה שמירי תרצח אותו בעזרת מברשת שיניים חשמלית והארי יצחק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך