אור - כותבת מלידה
האתר לא נותן לי להמשיך את הפרק...

אור ירח פרק 1 (מכיל תכנים מיניים)

אור - כותבת מלידה 12/07/2013 3174 צפיות 7 תגובות
האתר לא נותן לי להמשיך את הפרק...

-בסיפור יהיו תכנים מיניים לגיל 14+ האחריות בידכם ולא בידי אור כותבת מלידה. קריאה מהנה!-
״אמנדה…״ אמר ונישק אותה.
״אית׳ן… רגע מה קורה?״ אמרה והפסיקה את הנשיקה הסוערת.
הבגדים נזרקו על הרצפה, וכבר לא נראו שם זוג בני אנוש, אלה זוג זאבים.
״מה פאקינג קורה כאן?״ הוא חשב לעצמו.
״מה לעזאזל הוא מנסה להגיד לי? למה זה נשמע כמו יללה ולמה הבן זוג שלי נראה כמו פאקינג זאב?״ היא חשבה. הם שתיהם הבינו, הם הבינו את המשמעות ששני הם, כעת אנשיי זאב.
-אתמול-
אית׳ן חגג 18, חבריו לקחו אותו למועדון חשפניות.
הוא השתכר עד ממש, לקח בקבוק ועוד בקבוק, היה כבר במצב שכרות גבוהה.
״נו נהנה מהמסיבה?״ שאל בראד.
אית׳ן התבונן בחשפניות שהיו שם כמובן, מנדי, אמנדה, חברתו בשלוש שנים האחרונות לא עלתה לו לראש בכלל.
״בטח…״ אמר בלא הקשבה למה שאמר בראד.
בתוך שנייה תפס אחת מהחשפניות חשופות החזה, ואמר ״ממהרת לאן שהוא בובה?״ היא הובילה אותו
לחדר כלשהוא והוא מנשק אותה בצוואר, שהגיעו לחדר…זה קרה.
היא הוציאה את חולצתו במהרה, היא הייתה כבר ללא חולצה, הוא קרע לה את מכנסה הקצר. תוך כמה שניות הם כבר היו שניהם ללא בגדים, הוא בגד בבת זוגתו מנדי ללא בושה, עלה מטה ומעלה ערום בתוך מיטה עם בחורה אחרת מלבדה. כשסיימו הוא נישק אותה בצווארה, היא החזירה את החצאית שלה, לא היה דבר אחר שהיא לבשה מלבד החצאית הזו. אית׳ן חזר אל חבריו כשהעניבה שלו פתוחה, נושק שוב לאותה הבחורה שהייתה שם.
מנדי דאגה לו, חששה שהוא הולך לבלות במועדון כלשהוא עם חבריו. היא ידעה הריי שחבריו משפיעים עליו לרעה. ״אל תדאגי אם, הוא בטח סתם…חוגג איתם בבית של אחד מהם.״ ניסתה אמבר, חברתה הטובה של מנדי, להרגיע אותה.
״יש לי הפתעה בשבילו מחר… מחר זה המסיבה והיום שניהיה ביחד שלוש שנים נכון?״ אמרה מנדי.
״נו ו…?״ השיבה אמבר.
״הוא מדבר על זה הרבה זמן והחלטתי שנעשה…את יודעת, את הצעד״
״למה את מתכו…


תגובות (7)

תקשיבי, למרות שכתבת שזה לגיל 14 ומעלה ימחקו לך את הסיפור…אסור לכתוב על תכנים מיניים. הסיפור נחמד אבל חבל שהוא ימחק…

12/07/2013 02:35

לא יכול ליהיות שהוא יימחק יש עוד סיפור שאני מכירה שהיו לו גם תכנים מיניים ולא מחקו אותו.

12/07/2013 02:38

נישמה יפה רק חבל שימחקו אבל בכל זאת תמשיכי

12/07/2013 02:42

ממשיכה לפרק 2

12/07/2013 02:45

תמשיכייי

12/07/2013 04:30

בעיקרון אני חושבת שמותר לרמוז על דברים מיניים, אבל אני לא חושבת שמותר לכתוב אותם בכזה פירוט, והפרק כולו עוסק בתכנים אללו, זה כנראה יותר מדי…

12/07/2013 05:50

אני יודעת, אבל זה המרק היחידי שאני יפרט ככה הרבה… ברוב השאר יהיו הרבה פחות פרטים מזה.

12/07/2013 05:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך