טל נ
אני רוצה לסדר את כל הקטע הזה של הכיתות.
גל ועמית בכיתה ט1
אופיר, איתי ויובל בכיתה ט2
לין, אביגיל ומתן בכיתה ט3
רון (חבר של מתן) כיתה ט4
בבית ספר שלי יש 5 כיתות ט אז לקחתי את מספר הכיתות לפי זה.
טוב כמו תמיד אני רוצה להזכיר לכם שתגיבו לי ואם יש לכם הערות, המלצות, תיקונים, לא משנה מה תרשמו והכי חשוב אני מקווה שאתם אוהבים את הסיפור ותמשיכו לקרוא אותו אני ישתדל לעלות את הפרק הבא בימים הקרובים ואני יודעת שהפרק הזה לא הכי יפה אבל הפרק הבא היה הרבה יותר טוב אתם יכולים לסמוך אלי >.<
אוהבת טל
אהה כן תגיבו אל תשכחו ! ביייי..... ♥

אז… ככה זה התחיל – פרק 3

טל נ 14/10/2012 588 צפיות 3 תגובות
אני רוצה לסדר את כל הקטע הזה של הכיתות.
גל ועמית בכיתה ט1
אופיר, איתי ויובל בכיתה ט2
לין, אביגיל ומתן בכיתה ט3
רון (חבר של מתן) כיתה ט4
בבית ספר שלי יש 5 כיתות ט אז לקחתי את מספר הכיתות לפי זה.
טוב כמו תמיד אני רוצה להזכיר לכם שתגיבו לי ואם יש לכם הערות, המלצות, תיקונים, לא משנה מה תרשמו והכי חשוב אני מקווה שאתם אוהבים את הסיפור ותמשיכו לקרוא אותו אני ישתדל לעלות את הפרק הבא בימים הקרובים ואני יודעת שהפרק הזה לא הכי יפה אבל הפרק הבא היה הרבה יותר טוב אתם יכולים לסמוך אלי >.<
אוהבת טל
אהה כן תגיבו אל תשכחו ! ביייי..... ♥

"אין את גדולה" שמעתי את הקול של מתן מתקרב והסתובבתי לראותו "אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל ניצחת" מתן אמר עם פרצוף מבואס אך די מאושר.

אוקיי אז ככה שבוע לפני סיום החופשה מתן סיפר לי בשורות ממש טובות ואם לא הבנתם אז הוא סיפר לי שהוא חוזר לארץ יומיים לפני תחילת הלימודים.
בארך מסוף כיתה ז אני מנסה להוכיח להם שאני יודעת לשחק אבל לא ברמה שאפשר להגיד שאני שחקנית טובה. בכול זאת בואו נהיה מציאותיים. בקיצור מתן אחליט לאתגר אותי ולבדוק אם אני באמת שחקנית אז לא אמרנו לאף אחד שהוא חוזר ובימנו מריבה וברור שהייתי צריכה לאלתר אז כל מה שהיה עד עכשיו לא היה אמתי. טוב לפחות מבחינתנו.

"וואו יש לי ארוחה חינם במשך 10 ימים" אמרתי בהתרגשות "באמת ?" מתן הסתכל אלי בפרצוף מתחנן
"כן, באמת. מתי התערבות זו התערבות אהה ו… יש עוד משהו שלא אמרתי אתה גם קונה לי כי ממש אין לי כוח להידחף בקפיטריה" איך שסיימתי את המשפט היה צלצול וכולם יצאו מעולם הכנסים "אביגיל זה היה רציני אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני שומעת אותך" עדי ילדה מהכיתה שלי, היא אמרה בזמן שהיא המשיכה ללכת.
"אבי מה זה היה?!" אופיר אמרה לי כאשר היא מתקרבת אלי ואחריה הולכות כולן כאשר הן מנסות להקל את מה שקרה "לה ולמתן הייתה התערבות קטנה" לין אמרה עם חיוך קטן כדי לנסות להרגיעה את אופיר אבל די ברור שזה לא הצליח כי אופיר לא הורידה ממני את המבט "איך ידעת על זה? אבי אמרה לך?" מתן הסתכל על לין במבט זריז והעביר את המבט אלי "אני לא אמרתי לה כלום אני נשבעת"
"תפתרו את זה אחר כך עכשיו היא צריכה להסביר משהו אחר!" אופיר הסתכלה אלי במבט עצבני ובאותו הזמן גל ועמית הלכו בלי שנראה אני חושבת שהן הלכו לשבט ליד הכיתה שלהן (הן באותה הכיתה). "מה זאת אומרת התערבות קטנה?" אופיר הסתכלה אלי במבט מאיים זה מה שהיא תמיד עושה כשהיא מנסה לגלות משהו וברוב המקרים זה עובד אבל ברוב המקרים "אופי….." אתחלתי להגיד לה אבל איתי החבר הכי טוב של מתן קראה לו אני לא יודעת מה אתכם אבל אני קוראת לזה גורל כנראה אני לא צריכה לספר לה "אני ממש מצטער שאני מפריע אבל… אהה…" מתן הסתכל על מבטה של אופיר ונלחץ יותר ממה שהוא היה "קוראים לי אני חייב ללכת אז אהה… ביי" מתן ברח לכיוון של איתי כאשר הוא מסמן לי שנדבר אחר כך והוא מצטער שהוא נטש אותי. אופיר הסתכלה אלי אבל הפעם במבט של אני עדיין מחכה "פיר את יודעת כמה אני אוהבת אותך נכון אז זה בסדר עם אני…." אמרתי לה תוך כדי שאני תופסת את ידה של לין ובורחת. כשהתרחקתי ראיתי את שקד חברה של אופיר מדברת אתה. "איך ידעת על ההתערבות?" שאלתי את לין בזמן שאנחנו מסתובבות בבית ספר "זוכרת שהייתי אצלך ובאותו הזמן דיברת עם מתי בסקייפ" היא חיכתה לאישור שלי וכשהנהנתי היא המשיכה "במהלך השיחה שלחת אותי לחפש במטבח שלך משהו טעים וכשחזרתי שמעתי אותך מדברת אתו על ההתערבות אז הקשבתי לכם ומשם את כבר יודעת"
"אז את אומרת לי ש… ש… "
"אבי מה קרה?"


תגובות (3)

תמשיכי

14/10/2012 14:29

ווואאאאווווו מהמם תמשיכי ואני אשמח עם תיקראי את לחישות אפלות הסיפור שלי ו…
שוב תמשיכי ודחוף!!!!!……. =)) 3>

17/10/2012 11:30

תודה ואני הנסה להמשיך ביבמים הקרובים פשוט יש לי תקופת לחץ בבית ספר >.<
ו – Angel_Of_Darkness אני השמח לקרוא את הסיפור שלך ^.^

27/10/2012 15:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך