Dead_angel
אוקי אז קודם כל תהנו מהפרק.
והרגע הזה שאני מכריזה על הזוכה בתחרות האתגר היומי-בריונות.
לפני רציתי להגיד שאני אהבתי את כל אחד ואחד ממכם.
הראיתם את הדרך שלכם להסתכל על המקרה הזה,מנקודת המבט שלכם!
אז המנצחת היא...


Lullaby יאיי :]
אני ממש אהבתי איך שלקחת את הקטע והפכת אותו לשלך,ממש נכנסת לזה ולקחת פיקוד .

ובנוגע לאחרים אני חושבת שכולכם טובים!היה לי ממש קשה לבחור.
אז תחכו לאתגר של מחר ובנתים תהנו :]

אחוות טהורי הדם-פרק 8 +המנצח\מנצח באתגר היומי

Dead_angel 01/07/2013 713 צפיות 5 תגובות
אוקי אז קודם כל תהנו מהפרק.
והרגע הזה שאני מכריזה על הזוכה בתחרות האתגר היומי-בריונות.
לפני רציתי להגיד שאני אהבתי את כל אחד ואחד ממכם.
הראיתם את הדרך שלכם להסתכל על המקרה הזה,מנקודת המבט שלכם!
אז המנצחת היא...


Lullaby יאיי :]
אני ממש אהבתי איך שלקחת את הקטע והפכת אותו לשלך,ממש נכנסת לזה ולקחת פיקוד .

ובנוגע לאחרים אני חושבת שכולכם טובים!היה לי ממש קשה לבחור.
אז תחכו לאתגר של מחר ובנתים תהנו :]

נקודת מבט של קאת':

חזרתי הביתה אחרי הדייט שלי עם אדריאן,הרגשתי אנרגיה מוזרה באוויר.
מרוב לחץ רצתי במהירות לביתי החם,לא מסובבת את ראשי אפילו לשנייה אחת.
שהגעתי לדירתי נעלתי במהירות את כל המנעולים,בודקת אותם שוב באובססיביות.
"כלום לא יקרה לי,הכל בראש שלך" סיננתי לעצמי,אוחזת בראשי ומתקפלת בתנוחה עוברית,תנוחה בה הרגשתי מוגנת.
לאחר שהרגעתי את התקף החרדה שהיה לי,מיהרתי לחדר האמבטיה,נועלת את הדלת ומתעלמת לחלוטין מבו אשר מתחכך במיטה באות כי הוא רוצה ליטוף.
פשטתי את בגדיי במהירות,נכנסת מתחת למים החמים והמרגיעים ,מסבנת את כל גופי ולוקחת לי כמה רגעי שלווה,חושבת.
פתאום פלאשבק הכה בי,הפלאשבק בו ראיתי בן אדם בחליפה עור מביט בי מסוקרן,הייתי יכולה לחוש בהבל פיו החם על צווארי.
צרחתי,בכל זאת הוא היה מעלי,בחדר השינה שלי,מביט בי כאילו אני איזה חטיף טעים לבחירה.
לפתע ללא הודעה מוקדמת שלף האיש ניבים ארוכים וחדים,מביט בי בצימאון מטריף חושים.
הוא לאט לאט התקרב לצווארי,מרחרח אותו ולרגע מתרחק במהירות.
חשבתי שזהו,הוא לא יעשה לי כלום אבל בלי שנייה אחת מצאתי אותי צווחות בכאב בעודו לוגם ארוכות מצווארי,מותיר אותי ללא רוח חיים והולך לבסוף.
הרגשתי כאילו אותו זיכרון הוא לא שלי,הוא של מישהו אחר,מישהו מת.
"איך זה יכול להיות?" החזקתי בראשי בכאב,מבולבלת ממש מהמראה המוזר שתקף אותי הרגע.
הצלחתי להיתלות על הכאב ולכבות את המים,מושיטה יד מבעד לזכוכית השקופה ואוחזת במגבת שתליתי לפני שנכנסתי.
לקחתי אותה בזריזות,עוטפת את גופי בצורת סטרפלס ויצאתי לאוויר הקר אשר שרר מחוץ לחדרי.
לקחתי מעל השידה את הקרם גוף בריח קוקוס אשר תמיד עוזר להפיג את לחציי.
מרחתי אותו בעדינות על רגלי,לא מפספסת מקום לחוץ.
לאחר שסיימתי סגרתי אותו בעדינות והנחתי על שולחן האיפור הקטן שלי.
הסתובבתי בחדות פולטת צעקה מחרישת אוזניים ורצה לכיוון הדלת ,מנסה להתחמק מהזר בעל לבוש העור אשר הביט בי.
ניסיתי לפתוח את מנעוליי הדל במהירות רבה ורצה לבחוץ אך אותו זר החזיק בידי ומשך אותי לבפנים,נועל את הדלת ומהדק את גופי למיטה,לא נותן לי לברוח.
"מי אתה?" צרחתי,משתוללת בידיו,ודמעות חמות זולגות מעיניי.
"שלחו אותי כדי לעזור לך טרנספורמציה" סינן בחיוך,מוחה את דמעותיי ומביט בי במבט מוזר.
"טרנספורמציה?מה זה?" סיננתי בכעס,מה לעזאזל הוא רוצה ממני?.
"את יודעת שבן אדם הופך לערפד ובלה בלה בלה ,לא ראית סרטים?" גיחך,מה הוא חושב שבזמני הפנוי אני מתנהגת כמו פאנטית לערפדים?.
"אתה על סמים?אדוני בבקשה תעזוב אותי" סיננתי,חוזרת להשתולל כאילו אני על סמים.
לפתע הוא חשף את ניביו וגורם לי לעצור,להביט בו בהלם רב.
"את עדין חושבת שאני משקר?" סינן בגיחוך,מהדקת את אחיזתו במרפק ידי.
"או מי פאקינג גאד" סיננתי,שולחת את ידי ונוגעת בניבים,חוקרת את צורתם.
"מתוקה אני יודע שזה מדליק אבל קלטנו כבר שזה לא פלסטיק" גיחך ואני השפלתי את מבטי בפחד.
"אתה הולך להרוג אותי?" שאלתי בפחד,עוטפת בזרעותי את גופי החשוף.
"אמרתי לך שבאתי לעזור לא?את ממש קשת הבנה,כמו אבא שלך"חייך,קם מעלי ונותן לי להירגע ממה שקרה כאן הרגע.
"אבא שלי?הכרת אותו?" שאלתי בטון מבולבל לגמרי.
"הוא זה שביקש ממני לעזור לך" חייך חיוך מרגיע ואני חייכתי חזרה אך לאט לאט חיוכי נמחק,עליתי על תוכנית.
"הצילו !מנסים לרצוח אותי" רצתי במהירות לעבר החלון,פותחת אותו וחוזרת שוב ושוב על דברי.
בזעם רב הוא תפס אותי והצמיד אותי לקיר הקרוב,חוסם את עם ידיו המחוספסות את צעקותיי לעזרה.
לפתע הוא התקרב אליי ולפני שהבנתי מה קרה הוא כבר הצמיד את פי לפיו,מנשק אותי נשיקה סוערת.
התנגדתי,התנתקתי מאחיזתו הכואבת ורצתי לצד השני,לנסות את מזלי עם הדלת שוב.
לא לקחת בחשבון את הכוחות שלו כי תוך שנייה היה מולי,מחזיק בידיי ומעמיק את הנשיקה שהייתה בנינו,הופך אותה לדי אמיתי…ונעימה.
לא שמתי לב שנעניתי ברצון רב ,אולי זה היה הכוחות שלו או שזה היה הרעב שלי למין,הרי יותר משנתיים לא הבאתי בחור הביתה.
הוא גרר אותי כיוון המיטה,מהדק את אחיזתו בי.
ידי נשלחו לחולצתו ותוך שנייה קרעתי אותה בכוח לא מוסבר,משכיבה אותו ועולה מעליו,שולטת בו לחלוטין.
יכולתי להרגיש את ההנאה שלו ואת ההפתעה שאני זאתי ששלטתי,משאירה לי את כל העבודה.
לאחר שהוא גמר ,נשכבנו בתנוחת כפיות ונרדמנו,מחובקים.
אני רק זוכרת שקמתי בבוקר,הוא לא היה חוץ מפתק קטן אשר ביקש ממני להיפגש איתו היום.
מיהרתי לפינת החדר,מבחינה בחולצה הקרועה שכנראה לא לקח ונזכרתי במאורות הלילה,מסניפה את ריחו הגברי והנעים.
התענגתי על אותו לילה מושלם אשר פעם ראשונה הרגישה את הרעב מיני .
אך השאלה האמתית שהכתבה בי "מה הוא רוצה ממני".


תגובות (5)

יאיי איזה פרק מוושללם ! סליחה שלא הגבתי לך בפרק הקודם, לא שמתי לב שהעלת…
ובאמת הסיפור שלה היה מהמם ! כל הכבוד ;)
מחכה לפרק הבא ולאתגר של מחר…
❤…Lorin

01/07/2013 13:14

כל הכבוד:)מחכה לאתגר הבא:)

01/07/2013 13:19

תמשיכייי !

01/07/2013 13:38

תמשיכיי (:

01/07/2013 14:30

וואוו אתת כותבת ממש יפה :) תמשיכי

01/07/2013 21:50
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך