זה קצר כי יש פרק 2 מותח !!

אחים בדם ___פרק 1

09/05/2013 587 צפיות תגובה אחת
זה קצר כי יש פרק 2 מותח !!

אחי הגדול נתן יצא מהדלת טרק אותה בחוזה רגע לפניו שיצא לקח איתו את המעיל שלו האדום שישב על הקולב החום בפינה שליד הדלת ברח משם מהר ! מאז לא ראינו עוד את נתן!!
אני הילה בת 15 גרה בחולון קיבוץ גלויות 22 נהבלתי אך הוא פרץ ככה סתם וצעקתי !
נתןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!! הוא לא הקשיב והלך משם מהר !!!
בכיתי גם אימא בכתה אימא רצה אחריו וגם אני ! סופה של חול נגעה באינה!
והוא רץ לובש את המעיל כאשר הוא רץ ומתחיל ללכת כאשר מגיע לפסגה הגבוהה שם
רצנו אחריו ניסנו אבל ידוע שהוא רץ מהר הוא החניך הכי מהיר בספורט בבית הספר הוא קיבל על זה תעודת הצטיינות ! נבהלנו הוא כמעט נפל עד שבאמת נפל וקם שוב והמשיך לרוץ שוב !
הייתה אבן בפסגה הוא דילג מעלייה והמשיך לא הבנו לאן הוא הולך!
עד ש.. ראינו אותו פוגש את חברו יוסי בפסגה ולוחץ לו יד לא הבנו מה הוא רב עם אימא ?
או שסתם רץ ככה מהבית בלי שום סיבה !
בכינו אני ואימא נלחצנו עד ש….
הוא ראה אותנו מסתתרות בצד על הפסגה מאחורי המחסנון הקטן מתחת לכיסוי שמיכה למיטה
וסדין חום ישן מנומר !
בכיתי !! בקול כי לא יכולתי לשלוט על זה!
המשכתי לבכות עד …. שוב הוא הסתכל וראה אותנו !
הוא בא לאימא ופשוט תפס אותה מהיד והרים אותה בזרועותיו הוא היה חסון שרירי וגדול הוא בן 18 וחצי
ולפתע אימא מופתעת ! ולא מאמינה עליו גם אני רצתי אליו כאשר הוא הניח אותה על הריצפה וחיבקתי אותו הוא בכה ונבהל מעצמו !!! הוא ברח משם מהר והשאיר לי את האיפון שלו כדי שאתקשר למונית !
הוא בכה ויוסי חברו מנסה לנחם אותו!הוא כל הדרך בכה הוא נבהל מעצמו ! כל כך עד שהוא רצה למות
התקשרתי לחבר שלו יוסי ! יוסי ענה:
יוסי: הלו כן מי זה ?
הילה: יוסי מה שלום אחי ?
יוסי: הוא אצלי הוא בסדר הוא לא רוצה לדבר עכשיו ! בי !
השיחה נותקה במהרה לא יכולתי אפילו להגיד משפט שני !
הוא ניתק אותה ואני בוכה מנחמת את אימא שהוא יחזור עדיין לא הבנו מי רב עם מי !
עד ש……


תגובות (1)

תמשיכיייי

09/05/2013 12:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך