rok1010
מקווה שתאהבו את סיפורי הסביר :P

אחרת

rok1010 31/01/2012 722 צפיות 5 תגובות
מקווה שתאהבו את סיפורי הסביר :P

"את בטוחה שאת צריכה את הכל?" שאלה דמי בעודי חושבת כמה חזק אני צריכה לקפוץ על המזוודה כדי לא לשבור כלום אבל לסגור אותה . פתחתי אותה והתחלתי להוציא את כל מוצרי הטיפוח שאמילי הכניסה כשלא שמתי לב. "אבל העור שלך ייהרס אם לא תיקחי את זה!" אמרה בדרמטיות אמילי "שייהרס לו בכיף" עניתי "אולי תוציאי במקום זה את כל הספרים והצבעים?" הציעה אמילי. אני ודמי הסתכלנו עלייה במבט קפוא ואמרנו "לעולם לא!" . "אז… לאימא שלך לא אכפת שאת נוסעת לצרפת? ועוד עם דניאל?" שאלה אמילי "לא, אני כבר בת 18 וחוץ מזה זה בשביל האמנות, התערוכה, הידע שאני אשיג שם ה" ואמילי קטעה אותי "והצרפתים היפים שיהיו שם" והתחלנו לצחוק. כן, זה היה יכול להיות הצרפתים ביום שבו מי שנמצא בלבי יצא חשבתי בקודרות אך בכל זאת חייכתי חיוך מזויף, "טוב כבר מאוחר" אמרתי "נתראה מחר" אמרה אמילי וחיבקה אותי ואז דמי חיבקה אותי "תדברי איתי אחר כך טוב?" אמרה וראיתי את הדאגה בעיניה , תמיד היא ניחשה מתי יש לי חיוך מזויף אבל אני לא יכולה לדבר אייתה עליו, זה דבילי מדי, זה מסובך מדי. שכבתי על המיטה שלי והסתכלתי על התמונה שעל השידה. החיוך שלו, העיניים שלו, השלמות שלו. ליטפתי בעדינות את התמונה, הייתי צריכה להתגבר עליו ממזמן אבל, לא יכולתי לשלוט בזה, רציתי אותו וזה כאב . קול צפצוף עלה מהמחשב שלי. הודעה מדמי "מה קרה?". הרבה דברים קרו. יותר מדי דברים.

אני: כלום, סתם מצב רוח רע. מה איתך?
דמי: תסבירי. עכשיו. אחרת תהרגי באכזריות.
אני: חייזרים חטפו אותי. ושמו לי סם דיכאון.
דמי: אליס…………
אני: בוחן באנגלית . 67.
דמי: זה בסך הכל בוחן. זה לא סיפור.
אני: טוב צודקת. אני צריכה ללכת לישון. מחר אני קמה מוקדם .
דמי : ביי מאמי.
אני: ביי.
הלכתי לישון. לפחות לשבוע לא יהיה בבית ספר חשבתי, אין לי כוח לאדישות שלו, אין לי כוח להעלבות של האחרים, אין לי כוח להתמודד עם כל מה שקורה לי. נרדמתי.
השעון המעורר צלצל ובקושי רב קמתי מהמיטה שלי. התלבשתי והלכתי לסטודיו של דניאל. דפקתי בדלת ונכנסתי עוד לפני שפתח לי. "אתה עם חולצה? איזה באסה!" אמרתי והוא חייך "אז אתה מסיעה אותי כמו תמיד?" שאלתי "כן, אז מתרגשת מזה שאנחנו מחר טסים ביחד?" הוא שאל "לא, טיסה לצרפת עם בחור שאני מאוד מחבבת בשביל הגלריה שאני פעם ראשונה בחיי פותחת זה בכלל לא מרגש, מבאס אפילו" השבתי בציניות בעודנו הלכנו והוא צחק. נכנסנו למכונית ושתקנו. השתיקה תמיד הייתה סימן שהוא רוצה לדבר איתי על משהוא ברצינות. וזה אף פעם לא סימן טוב. "לא" אמרתי לפני שהספיק לדבר


תגובות (5)

ממש ממש אהבתי.
תמשיכי…מהר…
אליס נשמעת חמודה…:)…

31/01/2012 14:22

דעתי בדיוק כמו דעתה של אפריל אהבתי מאד ומבקשת כי תמשיכי תודה ויום טוב ממני בקי ♥♥

01/02/2012 05:32

נשמע מענין במיוחד!
יש לך כתיבה טובה.. תמשיכי !
:-)

01/02/2012 05:49

נשמע טוב… טוב מאוד אפילו…
בעצם- אני יכולה להתמכר לסיפור הזה :-)

01/02/2012 10:42

ממששששששש
יפההההההההההה
וואוא תמשיכיייייי
אאא המשכת אז אני פשוט ילחץ על החץ אחורה ואמשיך לקרא…:)

20/02/2012 03:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך