עם יהיו 5 תגובות ממשיכה אני חדשה באתר אז סורי עם לא יצא משהו..
אשמח לביקורות על הסיפור :))

איך הכל התחיל..פרק 1

02/12/2012 534 צפיות 3 תגובות
עם יהיו 5 תגובות ממשיכה אני חדשה באתר אז סורי עם לא יצא משהו..
אשמח לביקורות על הסיפור :))

הכל התחיל בקיץ . הייתי לבד בבית פיתאום נישמעו דפיקות בדלת פתחתי וראיתי שזאת אחותי מיקה עם החבר שלה עומר . אוי כל כך שנאתי אותו.. כל פעם שראיתי אותו היה באלי להרביץ לו !!! אבל אחותי ממש אהבה אותו אז רציתי שיהיה לה טוב ולא להציק לה איתו.. בקיצור הם הלכו לחדר שלה אני הלכתי למרפסת עם הלפטופ ..הייתי בצ'אט בפייסבוק עם החברה הכי טובה שלי ניצן היא סיפרה לי שהיא ניכנסה לאתר הכרויות..היא נתנה לי קישור ניכנסתי גם ..נירשמתי..סתם כי היא ביקשה ממני אמרתי מה יכול ליקרות כברר?!?! אני לא ילדה קטנה שסתם מפזרת פרטים לכל אחד..היתחלתי להיות מכורה לזה.. לא יצאתי לשום מקום הייתי רק בצ'אטים באתר הזה..יום אחד היתקבלה הודעה מישהו כתב לי היי כפרע :) ככתבתי לו בחזרה קראו לו דניאל היתמכרתי לשיחות שלי איתו כל היום רק דיברתי איתו … אפשר להגיד היתאהבתיי בו הוא היה כל כך חתיך ידעתי אתזה מתמונות שהוא שלח ליי!!!הגיעה הלילה הלכתי לישון מוקדם בבוקר היתעוררתי מדפיקות בדלת.. קמתי מהמיטה הלכתי ליראות מיזה מסתבר שזאת ניצן! פתחתי לה והיא אמרה לי מה ישלךךך ?! את לא עונה לי כבר שבוע בנייד וגם לא בפייסבוק !! אמרתי לה אע זה כי אני עם דניאל בצאט כל היום^^ היא אמרה לי עם הייתי יודעת מה האתר הזה יגרום לך לא הייתי מראה לך אותו אז אמרתי לה חחח מאוחר מידי ! :) היתחלתי לספר לה על דניאל.על כמה שהוא מקסים וחמווודדד ^^ חפרתי לה עליו .. היא הלכה הביתה ודניאל כתב לי בובה הגיעה הזמן שנדבר בשיחת וידיאו כבר לא? עניתי לוו……


תגובות (3)

תמשיכי ומהר ^^_^

03/12/2012 06:30

תמשיכיייייייי !
חיחיחיחיחי בסוף הוא פדופיל -.-

03/12/2012 11:19

תמשיכי אני מסוקרנת אני אהבתי את זה
מימני אנה

03/12/2012 13:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך