תגובה אחת או שתיים ממשיכה!!

איך הכל מתהפך- הקדמה

11/01/2013 618 צפיות 5 תגובות
תגובה אחת או שתיים ממשיכה!!

טוב אז זה סיפור חדש שלי מקווה שתהבו!!!
הקדמה!-

היי, קוראים לי קטי אני בת 12 בכיתה ז', אני גרה בבאר-שבע. יש לי עיניים חומות-ירוקות עם נקודות צהובות ושיער גלי עד אמצע הגב. אני לא גבוהה במיוחד אבל גם לא נמוכה ואני קצת עגלגלה אבל לא שמנה ממש לא אני לא ממש מקובלת אבל לא אכפת לי. ההורים שלי גרושים ואני חייה אם אמא שלי, סבתא שלי ואחי. אבא שלי עזב לרוסיה והתחתן שם ויש לו ילד קטן בן 5 אבל אנחנו ביחסים טובים ואני טסה אליו פעם בשנה וחודשיים בקיץ. לאחי קוראים איתי והוא בצבא שנה שלישית בן 20, אנחנו ביחסים מאוד טובים ואנחנו מאוד אוהבים אחד את השני.

הסיפור שלי מתחיל בעוד יום רגיל של בית ספר באמצע כיתה ז':
אמא:" קטי, קומי את תאחרי לבית ספר!!"
אני:" טוב אמא…………."
קמתי באיטיות ועשיתי את כל הסידורים של הבוקר. לבשתי ג'ינס תכלת, חולצה שחורה של בית ספר, ז'קט תכלת ומעיל לבן. אכלתי ארוחות בוקר, לקחתי תיק אמרתי ביי לאמא וסבתא שלי ואחר כך יצאתי מהבית כדי שאבא של חברה שלי תיקח אותי. אחרי כמה דקות הם באו:
אני:" בוקר טוב ליטל!!
ליטל:" בוקר טוב שקי (כינוי שלה לי כי אני משהקת הרבה חחחחח)"
~~~~סטופ~~~
ליטל- עיניים חום דבש, שיער בלונדיני כהה, רזה, איתי בכיתה ואנחנו חברות ילדות מגיל בערך ארבע.
~~ חזרה לסיפור~~~~
אחרי כמה דקות הגענו לבית ספר נפרדנו מאמא של ליטל והלכנו לחבורה שלנו בבית הספר……
~סטופ~~
החבורה: אלה- רזה בלונדינית עיניים כחולות, רזה, גבוהה ויפה אבל לא הכי חכמה. חברה טובה שלי.
רונית- שטנית כהה, עיינים חום דבש, לא רזה כלכך, גבוהה, חותכת ורידים. חברה טובה שלי.
אור- עיניים כחולות שיער שטני ילד נחמד, רזה ולא הכי גבוה.
ג'סיקה- ילדה מעצבנת בלונדינית אם עיניים כחולות רזה וגבוהה אבל לא ממש יפה. לא חברה מי יודע מה.
יש עוד כמה ילדים אבל לא קשורים.
~~המשך סיפור~~~
אחרי שדיברנו קצת אם החבורה שלנו היה צלצול ועלינו למעלה לכיתה שלנו שרחוקה מכל שאר כיתות הז'.
אני:" רנד!!!!!"
רנד:" קטי!!!!!!!!"
~~סטופ~~~
רנד- החברה הכי טובה שלי. ילדה חכמה היא בכיתה שלי. שיער חום כהה ועיניים בצבע חום דבש. החברה הכי טובה שלי כמו ליטל. היא גבוהה אבל די שמנה אבל היא מאוד ספרטיבית וחכמה. והיא אוהבת להיות צינית כל הזמן.
~~~~המשך סיפור~~~~
אחרי שאני רנד וליטל דיברנו הגיעה המורה וניכנסנו לכיתה והתחלנו ללמוד….. השעה הראשונה הייתה אנגלית……
השתעממתי אבל לפחות אני יושבת ליד ליטל אז דיברנו כל השיעור………
אחרי שנגמר היום כולם היו שמחים כי מחר יום שבת……
נסענו הביתה וכשהיגעתי הביתה ראיתי את…………….


תגובות (5)

הסיפור שלך קצת בעייתי – את רק מתארת בו את הדמויות, את כותבת מעין תעודת זהות לכל אחת וזה הופך את הסיפור למשעמם..
בנוסף, אם את רוצה לכתוב סיפור ברמה גבוהה אל תכתבתי בשפת הפייסבוק (חחחח וכד'), אל תכתבי מילים באנגלית בתעתיק (סטופ) ויש פה הרבה יותר מדי סימני קריאה ונקודות (טוב אמא…………………)

11/01/2013 09:42

לי אין בעיה עם זה,
תמשיכי לכתוב ;)

11/01/2013 10:02

תמשיכי!!!

11/01/2013 10:03

ממשיכה והדס זה ככה כי זה הקדמה…… וסבבה אני ישפר את הכתיבה שלי בכל זאת סיפור ראשון

11/01/2013 10:38

ממשיכה והדס זה ככה כי זה הקדמה…… וסבבה אני ישפר את הכתיבה שלי בכל זאת סיפור ראשון

11/01/2013 10:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך