איך שהכל השתנה.. -פרק 3

16/02/2013 718 צפיות 14 תגובות

"סטורומה, סטרומה קומי !" לחשתי לאוזנה של סטרומה ברגע שראיתי את השלט הגדול " פנימיית סאן שיין" "מה כבר הגענו?", שאלה סטרומה ופקחה את עיניה במהירות "אני מקווה שיהיה כיף פה" אמרה עם חיוך "יהיה כיף" עניתי לה וחייכתי אליה. אפילו ששתינו חייכנו למראה השלט, בפנים בכינו על הסיבה שבגללה הגענו לפנימייה. "זהו הגענו" אמר הנהג . מהחלון ראיתי מדשאה ענקית ו2 מבנים גדולים ומפוארים על אחד היה כתוב "ילדי סאן שיין" ועל השני היה כתוב: "סאן שיין" ולידיהם עוד בניין גדול שעליו כתוב: " בית הספר של סאן שיין", שתי בחורות צעירות ובחור אחד צעיר עם עגלה גדולה למזוודות התקרבו לעברנו . הבחור החל להעמיס את המזוודות שלי ושל סטרומה על העגלה. ושתי הבחורות הצעירות ניגשו אלינו אחת עם שיער גינגי גלי עד המותניים מנומשת והשנייה עם שיער בלונדיני חלק אסוף בקוקו, לשתיהן היו חולצות סגולות שבפינה של החולצה סמל של שמש שבתוכה כתוב "סאן שיין" שלום אני לינה אמרה הגינגית.ולחצה את ידי ואני זואי אמרה הבחורה הבלונדינית ולחצה את ידה של סטרומה הנרגשת. .ברוכה הבאה לסן שין אמרה לינה בעוד זואי מנסה לשכנע את סטרומה ללכת איתה " לא אני נשארת עם רואן" אמרה סטרומה שוב ושוב "אני מבטיחה לך שעוד מעט תוכלי להיפגש שוב" אמרה זואי עם חיוך "את מבטיחה?" שאלה סטרומה "כן אני מבטיחה" אמרה זואי, סטרומה ניגשה אליי וחיבקה אותי חזק "יאללה לכי תהני" אמרתי לסטרומה והיא ניגשת לזואי ושתיהן הלכו יד ביד אל עבר המבנה הגדול שעליו היה כתוב " ילדי סאן שיין". "בואי איתי" אמרה לי לינה, אני ולינה התקדמנו אל עבר המבנה שעליו היה כתוב סאן שיין. נכנסנו אל המבנה הגדול היו בו שלוש קומות אחד "לובי" השני מגורי בנות והשלישי מגורי בנים לפי מה שלינה הסבירה לי. עלינו לקומה השנייה הכל היה כל כך גדול ומפואר במגורי הבנות היו מטבח קטן ספות טלוויזיות, שולחן פינג פונג ומסדרונות עם מלא חדרים. לינה הלכה איתי במסדרונות ועצרה ליד דלת לבנה שעליה כתוב 14 "הנה, זה החדר שלך" לינה אמרה ופתחה את הדלת. החדר היה גדול, היו בו שתי מיטות, שני שולחנות כתיבה עם מחשב, 2 ארונות ענקיים, חלון גדול המשקיף אל המדשאות הגדולות וחדר מקלחת ושירותים. על מיטה אחת היו 3 המזוודות שלי וליד המחשב ישבה נערה רזה עם שיער חום בהיר ארוך, "היי" היא הסתובבה לעברי "אני ג'נה" היא אמרה ולחצה את ידי "היי אני רואן" עניתי לה "טוב אני רואה שאתן כבר מסתדרות" אמרה לינה "אז בנתיים תפרקי אתך המזוודות שלך , ואני אקרא לך עוד מעט למשרד שלי יש כמה דברים שאני צריכה להסביר לך" אמרה לינה "אין בעיה עניתי לה" "אוי כמעט שחכתי הנה המפתח לחדר שלך" אמרה לינה והושיטה לי את המפתח ויצאה מהחדר.


תגובות (14)

תמשיכי =)

16/02/2013 22:05

את כותבת מהמם!
אני כלכך חולה על הסיפור הזה תמשיכי ומיד!!
ואם באלך רק אם באלך תקראי את הסיפורים שליי:)

17/02/2013 10:12

תודה :) ונוי אני כבר קוראת הסיפור שלך "תוכנית החלפה" הוא ממש יפה :)!!!

17/02/2013 10:50

תעלי כבר את פרק 4 אני מתה פה!!!

18/02/2013 07:52

לפני שאני מעלה פרק חדש אני מחכה שיהיו 3 תגובות טובות מ 3 משתמשים שונים ואז אני מעלה פרק חדש :)

18/02/2013 12:54

לפני שאני מעלה פרק חדש אני מחכה שיהיו 3 תגובות טובות מ 3 משתמשים שונים ואז אני מעלה פרק חדש :)

18/02/2013 12:54

טוב, אבל יש שתי משתמשים?

18/02/2013 13:01

כן ,יש 2 תגובות בנתיים ממשתמשים שונים

18/02/2013 13:19

אז את ממשיכה? פליז??

18/02/2013 13:22

אני חופרת לך אבל נווו אני מתה שיעלה כבר הפרק הבא בבקשה רוני!!!
מה יהיה עם סטרומה??

19/02/2013 12:22

טוב אני אשתדל להעלות היום את הפרק הבא :) הוא פשוט עדיין לא מוכן

20/02/2013 05:14

רוני אני ממש ממש ממש חייבת את הפרק הבא!
את אולי לא תאמיני אבל רציני שכל יום אני נכנסת לבדוק אם העלת או לא?!
ואני מאוכזבת לראות שלא!
הלוואי והייתי בראש שלך והייתי יכולה לדעת כבר את ההמשך
תמשיכי כבר!!!
את מאבדת קוראים

23/02/2013 03:52

אני יודעת אבל בימים האחרונים הייתי ממש חולה ולא היה לי כוח לכלום וגם ניתפס לי הצוואר ולא יכולתי להקליד אני ממש מצטערת עכשיו אני בסדר אז מחר אני מעלה

23/02/2013 15:10

לינוי העלתי כבר את פרק 4!! :)

24/02/2013 09:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך