לילי החתולה הוורודה
כל הסיפור מתרחש באמריקה בארה"ב לכן כתבתי "אבל לאט לאט נעלם לה המבטא הרוסי ונהפך למבטא אמריקאני" . ואם יש שגיאות סליחה זה תוצאה מכתיבהמהירה וניסיתי לתקן כמה שאני יכולה.*7

איתחול?… לא..יותר נכון ערפדית?-פרק 1-עד כאן הכל נשמע נהדר

כל הסיפור מתרחש באמריקה בארה"ב לכן כתבתי "אבל לאט לאט נעלם לה המבטא הרוסי ונהפך למבטא אמריקאני" . ואם יש שגיאות סליחה זה תוצאה מכתיבהמהירה וניסיתי לתקן כמה שאני יכולה.*7

האנה התעוררה מאור השמש שסינוור לה את העיניים. האנה חייכה לעצמה ועברה משכיבה לישיבה. היא הזיזה את הפוני שלה מעינייה. " בוקר." מילמלה לעצמה. היא קמה ונעלה את נעלי הבית בצורת כלב ורוד שלה. היא הלכה לאמבטיה וציחצחה שיניים ושטפה פנים.היא הסתכלה על עצמה במראה. וחיוכה ירד לרגע ואז שוב עלה. היא חזרה שוב לחדרה וניסתה למצוא בגדים מתאימים חצי שעה אבל לבסוף מצאה חולצת בטן שחורה עם פרחים ושורט ג'ינס אם קרעים ומעל לחולצה עליונית שחורה. היא הסתרקה ועשתה פזור. שיערה החלק והחום זהב גלש עד מותנייה. היא התאפרה שמה אודם אדום בוהק ואת כל שאר האיפור שצריך. האנה היא ילדה רזה יש ילדים שאומרים שהיא דוגמנית. האנה היא מלכת הכיתה בגלל יופיה והתנהוגתה. לא כמו בכל הסיפורים התנהגותה די טובה שמתאימה לתואר "מלכת הכיתה". עד כאן הכל נשמע נהדר. האנה לקחה את תיקה וסידרה מערכת במהירות. היא קלטה שהיא מאחרת " לא נורא פעם אחת" מילמלה לעצמה. להאנה זה באמת לא נורא היא לא נוהגת לאחר הרבה ודי איכפת לה מלהגיע בזמן. " האנה את מאחרת!" נשמעו צעקות אימה ברקע. "רגע!" השיבה לאימה והתכתבה בוואטסאפ. "האנה!" שוב צעקה אימה. " טוב טוב" ענתה ולקחה את תיקה וירדה. היא הלכה לאוטו של אימה. היא ישבה במושב הקידמי ושוב הייתה בטלפון. אימה נאנחה. היא כבר התרגלה שהיא בטלפון.הם הגיעו לבית ספר.למרות שהיה צלצול ים של תלמידים עמדו ליד האוטו שלה. מאחור ראו את המורים נאנחים ומדברים לעצמם. האנה יצאה מהאוטו וכולם הריאו לה. בניגוד לכל הילדות שהן מלכות הכיתה האנה לא סובלת את זה שיש מיליון ילדים אחריה. היא הלכה לבית ספר מנסה להתעלם מהילדים וניסתה לעבור בין כל הילדים. אבל אז היא נעצרה היא ראתה משהו שונה כאילו מישהו חדש הגיע. היא לא מצאה מי זה אז היא נאלצה להמשיך והתחושה המוזרה שיש מישהו חדש ממשיכה לתקוף אותה. היא החזיקה בידית המתכת של הדלת ופתחה את דלת הכיתה והיא נכנסה . הכיתה אם קירות לבנים לוח ירוק כמו בסרטים (לוח גיר). היא התיישבה בשולחן הראשון שבשורה הראשונה האמצעית. השולחן היה מעץ אבל הכיסאות מפלסטיק. לא הכי נוח בעולם. ים של תלמידים נכנסו " טוב כל אלה שלא בכיתתי לצאת!" היא צרחה. היא התרגלה ככה זה כל בוקר. כל התלמידים שלא איתה בכיתה יצאו ואלה שאיתה הלכו למקמותיהם בשתיקה ובמבט פוזל לעברה. היא נאנחה "למה כולם חייבם להידבק עליי?" מילמלה בשקט " כי את הילדה הכי פופולארית ויפה בבית ספר, את מלכת הכיתה והבית ספר!" פתאום שמעה קול ואז הסתובבה וראתה את חברה שלה שיושבת לידה "אל תבהילי אותי ככה,מילנה" אמרה האנה וציחקקה קצת "סליחה" מילנה ציחקקה גם. מילנה,ילדה בלונדינית עם עיניים כחולות, היא רוסיה ויש לה מבטא רוסי אבל לאט לאט נעלם לה המבטא הרוסי והוא נהפך למבטא אמריקאני.שתיהן התחילו לדבר ולצחקק כשכל מבטי הכיתה מופנים אליהם. חלק מתוך קינאה שבא להם גם לפטפט ככה בחופשיות איתה וחלק סתם משעמום.הן דיברו ודיברו עד שהמורה נכנס. המורה היה בחליפה שחורה ועניבה אדומה. היה לו שיער שחור ומשקפיים. כולם עמדו גם מילנה והאנה. "בוקר טוב המורה" כולם אמרו במקהלה והתיישבו. האנה עדיין הרגישה את התחושה הלא נוחה הזאת שיש מישהו חדש שהיא לא מכירה, והיא צדקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך