אלוהים זה לא הכל בחיים -פרק 1

25/04/2015 937 צפיות אין תגובות

אני לא מאמין איך הגעתי למצב הזה ….
יורד גשם בחוץ השעה בערך 8 וחצי בערב,אני שומע דפיקה בדלת .מיכל עומדת מולי רטובה מרגל ועד ראש ,ואני לא בטוח אם המים שיש לה על הפנים זה דמעות או גשם ,אבל ההבעה על הפנים שלה לא יכלה להשאיר אותי אדיש.
"היי " היא אומרת ומושכת באף.
"מה היי עכשיו, תיכנסי פנימה, קרה משהו ?"
"'כן ,לא ,זה מורכב "
————————————-
טוב זה באמת מורכב כמו שמיכל אמרה ,כדי שאני יספר לכם מה שקרה לפני זה כדי שתבינו את הכל .
אני יוני(יונתן) ואני בן 15.5 ,יש שמגדירים אותי כדתי ,ככיפה סרוגה ,אני מגדיר את עצמי כאתאיסט ביני ובין עצמי .אני לומד בישיבה ,אבל ישן ברוב שיעורי גמרא והלכה ,אבל טוב כתבתי מספיק על עצמי .
הכל התחיל ביום העצמאות ,יצאתי לבמות (הדתיות) עם כמה חברים ,איילון חבר שלי אמר שתהיה שם להקה ממש טובה בסוף הערב ,ואם הוא ששומע כל הזמן רוק מחו"ל אומר פעם אחת שמשהו בארץ טוב זה חייב להיות כך .
"תגיד מתי הם עולים ,בינתיים משעמם פה רצח"
"נו ,עוד רגע הם עולים "הוא אמר ובנתיים המשיך לדבר עם כמה חברים שלו מבית הספר הקודם שלו .
אחת מהן הייתה דווקא ממש חמודה והאמת שהוא הציע לשדך בינינו פעם אחת אבל אני אמרתי לו שאני לא יוצא עם דתיות ,אני באמת לא צריך עוד מישהו שינסה לקרב אותי לדת .
"הלכתי להביא לי משהו לאכול אני גווע ברעב וגם משעמם לי "
"טוב ביי" איילון אמר.
הלכתי לכיוון הדוכן נקנקיות כשבדיוק ראיתי ילד קטן בוכה ,הוא היה נראה לי בגיל 6 או 7 ולא ראיתי לידו אף אחד ,לא איזה הורה או איש מבוגר .
"היי ילד אתה בסדר?"
"א-אני רוצה צמר גפן מתוק " הוא אמר בבכי .
"את רוצה שאני יקנה לך ?" אמרתי עם חיוך על הפנים
"כ-כ-כן" הוא שוב אמר בבכי .
הלכתי לדוכן הקרוב וקניתי לו .
ברגע שהושטתי לו את הצמר גפן המתוק לידים ,הוא ישר ניגב את הדמעות מהעיניים והתחיל לאכול .
"תגיד מה השם שלך ? ומה ילד קטן כמוך עושה במקום כזה עמוס אנשים לבד ?"
"השם שלי הוא משה ואני לא מוצא את אחותי הגדולה"
"אתה יודע איך היא נראית ,או מה המספר טלפון שלה"
"כן 0526737451 "
חייגתי את המספר שהוא אמר לי
"הלו ?עם מי אני מדברת ?"
"שלום אני יוני ,מצאתי את משה האח הקטן שלך ליד הדוכן של הצמר גפן מתוק והוא אומר שהוא איבד אותך"
"נו באמת רק הלכתי לשנייה עם אחותו לשירותים ,אמרתי לו לא לזוז והוא נעלם "היא אמרה בקול כועס"
"אז איפה את ,אני יביא אותו אלייך "
"לא ,עזוב אני יבוא אליך ,ליד הדוכן צמר גפן מתוק אמרת ?"
"כן"
כעבור שתי דקות היא היית שמה ,ילדה שנראת בערך בגיל שלי עם שיער חום בהיר אסוף בזנב סוס ועיניי ענבל ,היא הייתה לבושה בחצאית שחורה ארוכה וחולצה לבנה מכופתרת ,כמו חרדית.
"הויי תודה ,תודה ,תודה שמצאת אותו "
"זה ,בסדר את יודעת יש כאלה שמוצאים מטבעות של שני שקל על המדרכה ואני מוצא ילדים"
"חחחח" היא גיחכה "טוב אז מוישלה מאיפה הצמר גפן הזה ?"
"הילד הזה קנה לי "
"לא היית צריך ,אמרתי שאני אקנה לו שאני יחזור עם אחותו משירותים ,טוב לא משנה כמה זה עלה ?"
"טוב לא משנה כמה זה עלה, אני כבר שילמתי ,זה בסדר "
"לאה ,אני גם רוצה צמר גפן מתוק ,בעצם באלי גלידה "אמרה האחות הקטנה .
"תודה לך על הכל "
"זה בסדר "
"טוב ,נתראה ,ביי " היא אמרה והלכה עם שני האחים הקטנים שלה .
היא נראית לי מאוד נחמדה ,היא לא משדרת את מה שכל שאר הדתיות משדרות ,היא נראת לי מיוחדת ….
המשך יבוא …..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך