אלוהים זה לא הכל בחיים -פרק 3

28/04/2015 810 צפיות אין תגובות

אני בדיוק בדרך לקניון לפגוש את איילון .
אני ואיילון חברים ממש טובים ,אולי אפילו הכי טובים ,אנחנו מכירים כבר מכיתה ב' ,הוא אחת הסיבות שאני עדיין באותו בית ספר ,והוא גם כנראה הבנאדם היחידי שיודע שאני אתאיסט ,אבל לא נראה לי שהוא באמת מבין עד כמה אני כזה .
הגעתי לקניון ,אני פוגש את איילון מול החנות
"תגיד מה כזה דחוף היה לך לקנות אותם היום ?"
"לא יודע פשוט לא יכולתי להתאפק"
"טוב אז איזה אוזניות אתה רוצה לקנות "
"כנראה של סקול קנדי כי ביטס זה יקר מדי"
"קול "
אחרי שקנינו את האוזניות הלכנו לאכול המבורגר ,הוא היה חייב לי המבורגר מהפרק הקודם ואני לא מוותר על ההמבורגר שלי .
"נו איך האוזניות ?" שאלתי אותו שכבר היינו מחוץ לקניון .
"הן מצויינות ,נו טוב הלכנו "
"כ-כ-כן " אמרתי כשבדיוק אז ראיתי אותה ,את לאה ,היא נכנסה לקניון ,אבל היא לא נראתה כמו חרדית ,היא לבשה מכנסי ג'ינס ,חולצת כתף והשיער שלה היה פזור ,למרות כל זה עדיין זיהיתי אותה , כן זה מוזר אני פגשתי אותה רק פעם אחת ל5 דקות ,אבל עכשיו אני בטוח ב100% שזאת היא .
"אני בעצם שכחתי את הארנק שלי על הדלפק במקדונלס ,אני ארוץ לקחת אותו לפני שמישהו ייקח אותו" המצאתי תירוץ זריז.
"אני אבוא איתך "
"לא ,לא זה בסדר ,נתראה מחר" אמרתי בחיפזון ורצתי לפני שהוא הספיק לענות .
חיפשתי אותה בכל חנויות הבגדים בקניון ,כן זה היה מוזר איך שהסתכלו עליי בחנויות ההלבשה התחתונה אבל אני חייב למצוא אותה .
בסוף מצאתי אותה בחנות הספרים .
נכנסתי לחנות ,שמתי לה יד על הכתף.
"את לאה במקרה"החלטתי להיות ישיר בלי כל המשחקים .
"אני לא יודעת על מי אתה מדבר " היא אמרה בקול לחוץ המנסה להישמע נורמאלי ונינוח ,בעודה מתחילה לחפש מהר יותר .
"את בטוחה? את ממש דומה לה "
"אני לא יודעת על מי אתה מדבר ,כנראה התבלבלת עם מישהי אחרת ,אני בכלל מיכל" היא אמרה ,ויצאה מהחנות במהירות ,ואז יצאה מהקניון .
התחלתי לעקוב אחריה ,כן זה לא מוסרי במיוחד אבל אמרו שהסקרנות הרגה את החתול ,אז אם אני ימשיך להיות סקרן גם אני עלול למות ,אז אני הייתי חייב לקבל תשובות .
המשכתי לעקוב אחריה ,אבל היא שמה לב והסתובבה .
"אתה תמשיך לעקוב אחרי כל היום ?"
"לא, רק עד שאני אקבל תשובות "
"איזה תשובות אתה צריך אני לא הילדה ההיא !"
"בואי נעשה בדיקה ,יש לי את המספר של הילדה ההיא ,אז אני יחייג אליה עכשיו ,אם הפלאפון שלך יצלצל אז אני לא משוגע ואם הוא לא אז את לא היא ואני מצטער מאוד"
חייגתי למספר שלה .
"מה אתה עושה ,לא די כבר אני לא היא !"
היא ניסתה לחטוף לי את הפלאפון מהיד ,ניסיתי לעצור אותה , בין הדחיפות והניסיונות שלה לקחת לי את המכשיר נפלתי על האדמה ,אבל מה שכן הפלאפון שלה צלצל .
המשך יבוא ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך