AnotherDisappointedWriter
אממ אז זה בערך הדמויות מקווה שתאהבו :) והכי חשוב תגיבווווו לא משנה מה הדעה שלכם! *אם אתם רוצים להציע לי עוד דמויות אז בכיף ואני אחשוב על זה... טוב? ** מאיזה נקודת מבט כדאי לי לכתוב את זה?? עזרה פליייייז

אליסון- הקדמה + דמויות

AnotherDisappointedWriter 01/02/2015 664 צפיות 2 תגובות
אממ אז זה בערך הדמויות מקווה שתאהבו :) והכי חשוב תגיבווווו לא משנה מה הדעה שלכם! *אם אתם רוצים להציע לי עוד דמויות אז בכיף ואני אחשוב על זה... טוב? ** מאיזה נקודת מבט כדאי לי לכתוב את זה?? עזרה פליייייז

היי החלטתי לכתוב סיפור חדש אוליי קצר יותר הפעם כי נמאס לי לכתוב כל פעם שעות בשביל כל פרק… אז הסיפור מספר על ילדה בשם אליסון שמנסה להתמודד עם השנים (הלא פשוטות בכלל) בתיכון…אל תדאגו רק התיאור של הדמויות ארוך השאר יהייה קצר יותר:)…
תיאור הדמויות:

אליסון- נערה רגילה בת 15, חכמה אבל לפעמים עושה טיפה שטויות (ממש טיפה)… בכיתה הקודמת עברה הצקות שגרמו לה ליהיות חשדנית טיפה עם אנשים ,גם עכשיו כשכבר יש לה חברות. נחמדה אבל די ביישנית לפעמים וקצת \"חנונית\". היא ילדה טובה, לא שותה או מעשנת או שום דבר שערורייתי, למרות שלפעמים יורדים עליה בגלל זה שהיא \"ילדה טובה מדי\". גבוהה יחסית, שיער חום די בהיר ודי מתולתל שלפעמים היא מחליקה, עיניים כחולות. יכולה ליהיות סרקסטית לפעמים.

אביגייל- החברה הכי טובה של אליסון. גם היא בת 15. ג\'ינג\'ית עם עיניים חומות. מצחיקה. אליסון ואביגייל נפגשות כשביום הראשון של הלימודים אליסון יושבת בשיעור ליד אליסון והן הופכות מהר לחברות הכי טובות. גם אביגייל לא ממש מקובלת. אביגייל ואליסון חברות ממש טובות ומעודדות אחת את השנייה כשקשה.

דרו- ילד בכיתה של אליסון ואביגייל, גם בן 15. אליסון מתיידדת איתו והם הופכים לחברים טובים. אליסון אוהבת אותו אבל לא יכולה להגיד לו את זה כי הוא אוהב את ג\'ניפר וכל הזמן מבקש ממנה עצות איך לגרום לה לשים לב אליו. הוא מתנהג לפעמים כמו חנון אבל הוא יותר מקובל מאליסון.

ג\'ניפר- עוד ילדה בכיתה של אליסון, גם לא מקובלת, למרות שהיא יפה. היא ואליסון קצת חברות, היא מצחיקה ועושה שטויות יותר מאליסון ואביגייל, אבל בכיתה לא ממש שמים לב לזה כי אף אחד לא שם לב לילדים הלא מקובלים. שיער בלונדיני חלק ועיניים בצבע ירוק זית.
מחבבת את דרו, ולא יודעת שהוא אוהב אותה. בדרך כלל כולם קוראים לה ג\'ני בקיצור.

לורן- מלכת הכיתה(אם לא השכבה), כמעט כולם מתחנפים אליה ורוצים ליהיות חברים שלה (או שונאים אותה בסתר). בטוחה שהיא הכי טובה בעולם ותמיד מתלבשת לפי מה שכתוב במגזינים. יש לה את הפמליה שלה ועוד כמה בנות, וחבר, וחוץ מזה שאר הכיתה לא ברמה שלה לדעתה ,ולכן אליסון, אביגייל וג\'ניפר (ג\'ני) נחשבות לחנוניות. עיניים מאוד ירוקות, ושיער חום בהיר חלק מחומצן בקצוות, ועוד פס בלונדיני מחומצן (\"כי זה שיא האופנה\").

מאי- החברה הכי טובה (באופן זמני כמובן) של לורן. פחות שוויצרית, אבל בדרך כלל נגררת אחריה. ג\'ני, דרו, אלכס ואביגייל חושבים שהיא כמו לורן, אבל אליסון יודעת שמאי פשוט לא מבינה איך לורן מתנהגת, ושלמרות שהיא נגררת היא די בסדר.

אלכס- היא הגותית של הכיתה. היא המתבודדת שלא ממש שמים לב אליה כי היא תמיד נראית מבודדת ומנוכרת…היא ואליסון נפגשו כשעשו עבודה בקבוצות ונשארו חברות מאז, אחריי שאליסון גילתה שאלכס פשוט מנסה להתרחק מהחבורה של לורן, ושהיא די מצחיקה וצינית, ויכולה גם ליהיות נחמדה מאוד. יש לה שיער חום שחור מתולתל והיא בדרך כלל מפזרת אותו.

ליאם- ידיד טוב של אליסון. שיער חום ועיניים חומות. הוא מצחיק למרות שלפעמים אי אפשר להבין את הבדיחות שלו.


תגובות (2)

נשמע חמוד!
אשמח להמשך :)
נראלי שכדאי לך לרשום מנקודת מבט משתנה בכל פרק, זה ממש מגניב
ואני אתן תיאור גם עם תרצה/תרצי לצרף אותי :)
שם: קייטי
גיל: 15
מראה: שיער חום ארוך ומתולתל, פוני בובה חלק ועיניים כחולות עמוקות ומהפנטות. רזה ומעט יותר נמוכה מאליסון
אופי: שקטה, חזקה פיזית ונפשית בגלל שהוריה עזבו אותה והיא גידלה את עצמה עד שמשרד הרווחה מצא אותה ושלח אותה למשפחה מאמצת… שזו המשפחה של לורן. היא סובלת מכל שנייה לראות את לורן מציקה לאחרים. היא טובה בלהרביץ וסוג של פוליגרף אנושי. הפמליה של לורן צוחקת עליה עד שיום אחד גורלי, החבר של לורן שכולם אומרים שהם הזוג המושלם, בא ומנשק אותה מול הפרצוף של לורן…
מפה אני אתן לדמיון שלך לעבוד שעות נוספות ;)

01/02/2015 22:38

תודה רבה.. אני חושבת שאני אכניס את זה, יש לך אחלה של רעיונות!
והמוח שלי עובד שעות נוספות במקום שיעוריי בית אז אני מקווה שלפחות ייצא מזה משהו טוב בסוף :). אני אשתדל לעבוד על הפרק הראשון מחר או מחרתיים.
נ.ב אני בת

02/02/2015 22:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך