AnotherDisappointedWriter
בבקשה תגיבו אף אחד כמעט לא מגיב וחבל.... בכל מקרה זה הפרק הראשון מקווה שאהבתם! :) נ.ב. רעיונות מישהו?

אליסון- פרק 1(בבקשה תגיבו)

AnotherDisappointedWriter 10/02/2015 692 צפיות תגובה אחת
בבקשה תגיבו אף אחד כמעט לא מגיב וחבל.... בכל מקרה זה הפרק הראשון מקווה שאהבתם! :) נ.ב. רעיונות מישהו?

"ביי אימא, ביי אבא" אמרתי וגררתי אחריי את התיק בעודי יורדת מהרכב של ההורים שלי.
היום הראשון של התיכון. מי היה מאמין? היום הראשון שלי פה. התחלתי ללכת לכיוון המבנה, והשתדלתי לא להביט לאחור, לא לראות את המכונית מתרחקת יחד עם ההורים שלי.
עכשיו כבר עמדתי לפני המבנה עצמו, רובו מבנה חום עם פסים לבנים לרוחב, והכניסה עם קירות זכוכית. מקום נחמד.
לקחתי נשימה עמוקה, ונכנסתי פנימה.
השתדלתי לא לעמוד בדרך של אף אחד תוך כדי שאני מוצאת את האזור של הלוקרים ומאתרת את הלוקר שלי. ווידאתי שאני מצליחה לפתוח אותו כי ידעתי שאני אצטרך אותו מאוחר יותר.
הצלצול לשעה הראשונה נשמע.
המנהל כינס אותנו (כל תלמידי שנה ראשונה בתיכון) והסביר על השנים הקרובות בתיכון, ואז הורה לנו ללכת ללוח גדול עמוס בדפים ולמצוא לאיזה כיתה אנחנו שייכים ולאן ללכת. אני צריכה ללכת לביולוגיה, חדר 17.
לקח לי די הרבה זמן למצוא את הכיתה, אז עד שהגעתי כבר לא היו כמעט מקומות פנויים. התיישבתי איפה שהיה מקום. לידי ישבה נערה ג'ינג'ית, שנראתה די נחמדה.
החלטתי לנסות להתחבר איתה. "היי, אני אליסון" אמרתי. "אני אביגייל. יום ראשון של התיכון, וואו… נקווה שנעבור את השנה בשלום..". "כן, זה באמת מלחיץ..", עניתי, בדיוק כשהמורה נכנס. "טוב, נדבר בהפסקת צהריים", היא ענתה ומיהרה להשתתק כשהמורה הסתכל עליה. ראיתי אותה רושמת אחר כך פתק ומעבירה לי אותו. קראתי: "רוצה לשבת לידי בהפסקת צהריים? נדבר ואני אכיר לך מישהו נחמד שאני מכירה". העברתי לה פתק בחזרה "כן, אבל בואי נפסיק עם הפתקים כי אני חושבת שהמורה מסתכל עלינו". היא קראה את הפתק וחייכה. נראה לי שמצאתי לי חברה.


תגובות (1)

נשמע נחמד ,קראתי דיי הרבה סיפורים עם אותה התחלה בערך,בהצלחה על להתעלות עליהם :).

10/02/2015 17:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך