TamarXD
ההתחלה משעממת, תתמודדו.
מוחעחע!
להמשיך?

אל האופק, פרק ב'.

TamarXD 08/11/2013 708 צפיות תגובה אחת
ההתחלה משעממת, תתמודדו.
מוחעחע!
להמשיך?

"אני…" התחילה למלמל אחת הילדות, "אני לא מאמינה!" היא פרצה בבכי.
"מה אתם חושבים שקרה?" תמה אחד הילדים בקול חלוש.
"אני לא רוצה לדבר על זה," אמרה מריה וגירדה בעורפה, "די, לא נחשוב על זה. בואו נכיר אחד את השני קודם, כי אם קרה מה שאנחנו חושבים שקרה אז רצוי שנהיה מאוחדים." אמרה מריה בתושייה.
"שיהיה," אמרו כולם, חיוך קטן הבליג מפניהם ונעלם במהירות.
"אז, בואו נתחיל!" הכריזה מריה. דממה שררה בחדר, ובשילוב עם החשכה שאפפה אותו, היה נדמה כי אין בחדר איש.
"אני מניחה שאני אתחיל." אמרה מריה בלית ברירה, "אני מריה, אני בת 14 ואני גרה לא רחוק מכאן," אמרה מריה, "תורך," הוסיפה והצביעה על הילדה הקטנה שהסתתרה בפינה ויבבה בשקט.
"אני מגי, אני בת 10 ועברתי לכאן לא מזמן מאנגליה," אמרה מגי במבטא בריטי כבד, גם אם לא הייתה אומרת את מקום מוצאה היה ניתן להסיק בקלות שהיא מאנגליה.
"אני אלכס, אני בן 16 ואני גם גר לא רחוק מכאן," אמר הילד הגדול בביטחון.
"אני סאם, אני בן 11 ואני לא גר בשום מקום," אמר סאם הקטן, החבורה הביטה בו במבט מבולבל וחיכתה שיסביר את פשר הדברים שאמר, "אני גר ברחוב," אמר בביישנות וסומק עז טיפס על לחיו.
"נעים להכיר," אמרה מריה וליטפה את שיערה העדין של מגי. ושוב השתררה דממה בחדר.
כשלפתע, דפיקה בדלת קטעה את השקט.
"באו להציל אותנו!" פצחה מגי במחול.
"לא, זה יכול להיות גם פושע!" הזהיר אלכס. בשניות נעלם חיוכה של מגי.
"אני אקח את הסיכון," אמרה מריה והביטה באלכס בעיניה התכולות.
היא קמה מהרצפה הקרה ומלמלה לעצמה משהו לא ברור.
היא סובבה את המנעול לאט, היא לא ידעה מה מצפה לה.
הדלת נפתחה, ומטח יריות החל. אחד האנשים, שזהותו לא ידועה בשל העובדה שחבש כובע גרב תפס את מריה ואת אלכס בגרונם וגרר אותם משם. סאם ומגי מיהרו להתחבא מאחורי ארגז.
"צאו, אין פה אף אחד!" אמר אחד החוטפים בקול מעוות וטרק אחריו את הדלת. סאם ומגי הביטו האחד בשני בבלבול, ומיד לאחר מכן פרצו בבכי.

מריה ואלכס נאבקו בחוטפים, אך זה לא הועיל.
החוטפים זרקו אותם באכזריות בתוך רכב BMV שחור וגדול.
הם קשרו את אלכס ומריה בחבל קשיח, שחרך את עורם.
"לא!" נאבקה מריה, אך לא רק שזה לא עזר לה- זה הזיק לה. החוטפים דחפו לפיה סמרטוט לח ומלוכלך, מה שהכביד על נשימתה של מריה קשות.
הם טרקו אחריהם את הדלת והחלו בנסיעה.
כשלפתע נזכר אלכס באולר שלו שמוחבא בכיסו. הוא שלף את האולר בקלות והחל לחתוך את החבלים.
הוא התיר את כל הקשרים והחל להתיר את קשרי החבל של מריה. מה שהוא לא ידע זה שבדיוק באותם הרגעים הבחין בו החוטף. החוטף התקדם אל אלכס.
"נו, מה אני רואה פה?" שאל החוטף וחטף מידיו של אלכס את האולר, הוא כיוון אותו לליבה של מריה.


תגובות (1)

תמשיכי!

19/11/2013 08:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך