Belijin722
ראיתי כמה סיפורים באתר בשם 'אמנזיה' אבל אני דיי בטוחה שהעלילה שלהם שונה. עם זה מפרוע למשהו אני אחליף את השם. דבר שני זה גם טיפה מזכיר לי את ג'ייסון מפרסי ג'קסון(זאת לא רק אני נכון?) אבל אל דאגה הסיפור יהיה שונה מאוד מזה. מה אתם חושבים על קאי?

אמנזיה(ניסיון) הקדמה (תקראו ברציתי להוסיף )

Belijin722 14/08/2014 719 צפיות 3 תגובות
ראיתי כמה סיפורים באתר בשם 'אמנזיה' אבל אני דיי בטוחה שהעלילה שלהם שונה. עם זה מפרוע למשהו אני אחליף את השם. דבר שני זה גם טיפה מזכיר לי את ג'ייסון מפרסי ג'קסון(זאת לא רק אני נכון?) אבל אל דאגה הסיפור יהיה שונה מאוד מזה. מה אתם חושבים על קאי?

הקדמה-

קאי לא זוכר דבר, הדבר היחיד שהוא יודע זה את שמו.
הוא מתעורר בבית יתומים שנמצא בלב יער ונמסר לו שהוא נמצא חסר וכרה וללא רוח חיים ביער עצמו. האנשים בבית היתומים חשבו שהוא מת אבל פתאום הוא חזר להכרה,כאילו חווה מוות קליני. בכל פעם שקאי מנסה להיזכר במשהו מעברו תוקף אותו כאב ראש נוראי, אבל הוא יודע שהוא לא צריך להיות שם, שהוא צריך לצאת מבית היתומים ולהשלים איזו שהיא משימה.

קאי נחוש בדעתו להיזכר אבל בבית היתומים יש יותר מידי דברים שמסיחים את דעתו, חברויות חדשות נרקמות ואהבות חדשת מתפתחות.
האם קאי ייזכר במשימתו?


תגובות (3)

סיקרנת אותי
תמשיכי בבקשה :)

14/08/2014 14:44

וכרה=הכרה (שגיאת מקלדת)
חדשת=חדשות (שגיאת מקלדת)
נשמע מעניין תמשיכי

14/08/2014 14:57

תמשיכייי

14/08/2014 15:12
1 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך