Angelst
זהו הפרק ה-2 למי שרוצה
3+ תגובות אני מעלה את פרק 3
מקווה שתהנו 3;

אנג'לי – פרק 2

Angelst 06/05/2013 501 צפיות 2 תגובות
זהו הפרק ה-2 למי שרוצה
3+ תגובות אני מעלה את פרק 3
מקווה שתהנו 3;

-בחדר של אנג'לי-
24 שעות…… ועכשיו נשארו לי 6 שעות להחליט….. אפילו בלילה לא ישנתי כדי להחליט….. אני לא יודעת…… אולי אם אני אחליט שכן אז אני אוכל להלחם בכל המפלצות האלה שתוקפות אותי, אבל….. אם אני אחליט שלא אז אני….. עלולה עוד להתפס בידי הרעים…. אבל אם אני אחליט שכן אז יש מצב שאני בחיים לא הראה יותר לא את התמונות של הוריי וגם לא את ואלרי שגידלה אותי מגיל 6….

-בסלון-
"נו? אז את החלטת? יש לך 5 וחצי שעות….." אמרה אחת הבנות במסדר האור יש שם 3 בנים ו-2 בנות, "אני יודעת" אמרתי בפנים עצובות…. "תגידו, אם אני אבוא איתכם אני יותר לא אוכל לחזור לפה?" שאלתי, "כן, בחופשים שיהיו בבית הספר, את כן" אמרו לי, "אה" אמרתי, "טוב לא נפתור כאן כלום, אנחנו נצטרך בקרוב מאוד לעזוב, היינו אמורים לחזור אתמול" איש אחד אמר לי "אה טוב" אמרתי, "תביני בתוך ליבך יש קריסטל, שהאוייבים שלך רוצים אותו הם יכולים לתקוף אותך בכל רגע היה יותר טוב אם היית באה איתנו" אישה אחרת אמרה לי, "קריסטל?" שאלתי, "כן, את נולדת איתו ויש לו כוחות ממש חזקים והם יכולים להרוס כוכב" אמרו לי, "מה? להרוס-להרוס כוכב?" שאלתי, "כן" אמרו לי, "טוב נראה לי שאין לי בררה, נראה ש…. אני חייבת" אמרתי, "אה…. אני שמחה" אישה אחת אמרה לי.

-בחוץ/בגינה-
"אולי תציגו את עצמכם חבר'ה, אחרי הכל אתם רוצים שהיא תצטרף אליכם אבל היא לא מכירה אתכם" אמרה ואלרי, "טוב" אמר איש אחד והוסיף: "אני הוא אוליבר ויש לי כוח של חרב, חרב חלל שיכולה לפוצץ כמעט כל מכשול העומד בדרכה, זהו טימי הוא הגאון שבחבורה הוא מפענח צפנים ופועל/עובד בסביבת המחשב כלומר טכנולוגיה, זהו ג'ייק הוא בעל כוח האש ושינוי הצורה הוא יכול להפוך לכל דבר, זוהי סקיפר היא בעלת כוחות קסם/כישוף אפשר לומר שהיא סוג של מכשפה…" "היי" אמרה בכעס סקיפר וכולם חוץ מסקיפר צחקו, "והאחרונה היא קלואי ולה יש כוח שונה מכל האחרים היא יכולה לתקשר בטלפתיה וגם היא נלחמת בעזרת מים וקרח" הוסיף אוליבר…. "וואו" אמרתי "אבל, איך מגיעים למקום ההוא, לאיפה שמימנו באתם?" שאלתי "שאלה טובה, בואי איתנו" אמרה סקיפר וכמו שהיא אמרה באתי אחרי הם. "הינה זו הדרך, כלומר סקיפר מכשפת" אמר טימי, "וואו" אמרתי משמחה "טוב ביי ואלרי" אמרתי לואלרי, "את לקחת הכל איתך?" שאלה אותי ואלרי, "איזו מין שאלה זאת ברור שכן! חוץ מזה את לא אמא שלי את יודעת! אז את לא יכולה יותר להחליט עליי אז ביי!" כעסתי אליה "ביי" היא ענתה לי, נעלמנו ואני סגרתי את העיניים שלי וכשפתחתי מצאתי את עצמי במקום הכי שלו ויפה שאי-פעם ראיתי אבל מעניין איך הלימודים יהיו פה……


תגובות (2)

מהמם,מאלף,מקסים,המשך דחוף!!!!!

06/05/2013 07:15

מושלםםםםםםםם

06/05/2013 07:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך