אני אוהבת אותה פרק 2- לסבית, מסתבר שככה קוראים לזה

Sunshine 20/04/2014 2146 צפיות 6 תגובות

המקלחות בחוף הים המוזנח, הארוחות שנאלצתי לחלץ מתוך הפח לרוב היו מורכבות מלחם יבש וירקות רקובים, אולי קצת בשר. הייתי מסתובבת בשוק, לפעמים הייתי רואה את המשפחה, כמה פעמים אבא תפס אותי חזק וטלטל אותי, בעט בי חזק. "הביתה את לא תחזרי לסבית מסריחה, תירקבי ברחוב, בית משוגעים אני לא מוכן לממן לך." בחודש יוני, ששוטטתי בשיא החום רעבה וצמאה, שכחתי כמה זמן לא אכלתי כי השכנים גירשו אותי מפח האשפה שממנו הייתי ניזונה… שבוע, אולי קצת יותר. בשארית כוחותיי זחלתי לאחת המכולות בשכונה שלי, שבה לא ביקרתי זמן רב. החנווני הביט בי, הוא זיהה אותי. "אוכל לקבל אולי קצת ירקות רקובים?" מלמלתי, הבטן לא הפסיקה לקרקר. "תעופי מפה, לסביות לא מקבלות אוכל!" הוא צעק והתקדם לעברי. בשארית כוחותיי רצתי, כמה שיותר רחוק. בסופו של דבר מצאתי זרקה שפוררה לחם יבש ליונים, היא הביטה בי בצער. "את רוצה לחם עם ריבה?" שאלה אותי. הנהנתי בראשי, כבר לא היה לי כוח לענות. היא הורתה לי ללכת אחריה, צעדנו כמה דקות והגענו לבית הפח הקטן שבו היא גרה, היא הורתה לי לשבת ומיהרה להגיש לי כוס מים, חתיכת לחם נתח בשר וירקות. היא הורתה עליי לאכול לאט לאט, כי היא טענה שזה מסוכן. לאט לאט אכלתי את כל הארוחה ושבעתי. הודיתי לה ולחצתי את ידה, היא הביאה לי שמיכה פרוותית ושלחה אותי לדרכי. אחרי כמה שבועות של הסתובבויות בעיר, מכות מבני משפחה שארבו לי בסמטאות מצאתי את עצמי בחדר עם העובדת הסוציאלית. "ברור לך שהאפוטרופוסים שלך לא מוכנים לקחת עלייך אחריות." היא אמרה לי. הנהנתי בראשי, ידעתי לאן שולחים אותי…למקום שאליו אתה נשלח כי אף אחד לא באמת רוצה אותך.


תגובות (6)

שוב פרק נחמד, מעט קצר, חבל :)
בכל זאת נהניתי לקרוא אותו, ובכל זאת מצפה להמשך :)

20/04/2014 18:39

    תודה רבה, מבטיחה להעלות מחר פרק קצת יותר ארוך כדי לפצות :)

    20/04/2014 18:59

זה מקסים. הייתי שמחה אילו היית מפתחת יותר את הפרק, אבל זה לא מפחית מהקסם שבזה. את מתארת דברים בצורה כל כך פשוטה, ואמיתית. ודברים כאלה קורים, וקרו. אולי גם ייקרו. אני שמחה להכיר אותך דרך הסיפור, זה נפלא לראות פה אנשים אחרים. זה מקסים, ואשמח לקרוא את הפרק הבא.

20/04/2014 18:55

    תודה רבה לך, נחמד שיש אנשים שאוהבים את הסיפור :) כמו שהבטחתי בתגובה הקודמת – מחר אני אעלה פרק יותר ארוך ומפורט.

    20/04/2014 19:02

סבבה לגמרי הסיפור רק חבל שהוא קצר…

21/04/2014 01:00

אהבתי,טוב לעורר מודעות.

22/04/2014 12:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך