אני אוהב אותך פרק 8

יי און בי 04/12/2019 591 צפיות תגובה אחת

-שיר מספרת-
היום הטיול!!!
קמתי די בזמן, לשם שינוי, ואירגנתי את הדברים האחרונים בתיק ובמזוודה, לקחתי אוכל, טלפון ומפתח ויצאתי. שמתי אוזניות ותוך כמה דקות הייתי ליד התיכון. ליד השער חנו כמה אוטובוסים. עליתי לאוטובוס שהיה כתוב עליו י"א4 והתיישבתי לקראת הסוף. באוטובוס כבר היו כמה תלמידים אבל לא כאלה שאני בדיוק חברה שלהם אז לא דיברתי איתם חוץ מ'בוקר טוב' והתיישבתי. אחרי כמה דקות ראיתי את שחף עובר מתחת לחלון שלי ועולה לאוטובוס. הוא הניח את התיק שלו על איזה מושב והסתכל מי נמצא. כשראה אותי הסמיק, הסתובב והתיישב. היה נראה שהוא עדיין כועס עלי בגלל אייל, ולא ידעתי אם אני שמחה כי הוא לא מתערב לי בחיים או עצובה.
טל עלתה לאוטובוס. "היי שיר! את בטח יושבת ליד אייל, לא? ידעתי שלא תשמרי לי מקום, את כזאת אנוכית. אני כבר מכירה אותך. לא צריך, אני אשב מאחורייך" היא נאמה בחיוך ולא נתנה לי להשחיל מילה. היא זרקה את התיק שלה מאחוריי והתיישבה לידי. "בוקר טוב!!" היא חייכה חיוך ענק.
"בוקר טוב… מה את צורחת על הבוקר, תני להתאושש קצת! יש חדש עם חנן? לפי החיוך…" גיחכתי.
"כן!!!" היא צרחה בהתלהבות וכמעט הפילה לי את האוזניים. "אתמול הוא שלח לי הודעה והוא כתב שכשדיברנו הוא התבייש לומר את זה אבל באמת הוא התאהב בי, והוא שאל אם אני רוצה שנצא לדייט!" היא הייתה באמת מאושרת, לפי עוצמת השאגות.
"יו, רצינית?! מגניב, לאיפה?" שאלתי בשמחה.
"חחח הוא רוצה שנצא לשיט… הוא מגניב כזה" היא אמרה ובעיניה היה מבט מעריץ. היא באמת מאוהבת.
"נו ומה אמרת?" שאלתי.
"אמרתי לו שבעיקרון אני רוצה אבל עכשיו אני בטיול ונדבר אחר כך" היא ענתה.
פתאום ראיתי את אייל עולה לאוטובוס ואמרתי לטל "יאללה עכשיו תצטרכי לחזור אחורה כי אייל הגיע, אוקיי?"
היא הוציאה לי לשון, "ידעתי שתעיפי אותי בשנייה שאיילוש המתוק שלך יגיע, הוא הרי יותר חשוב ממני, לא?"
זרקתי עליה את התיק שלי. היא צחקה והתיישבה מאחורי.
אייל התקרב. "שיר, בוקר טוב! מה קורה?" את ה'מה קורה' הוא שאל את טל שישבה מאחורה ועשתה לו פרצוף נעלב.
"שום דבר חדש", היא ענתה לו, "רק שיר המתוקה הזאת שלך העיפה אותי בגלל שבאת. בטח, היא יודעת שכל מי שרואה אותי ישר מתאהב, אז למה שתתן לי לגרום לך לזרוק אותה?" היא אמרה. הצטערתי שהמזוודה בתא מטען ואני לא יכולה לזרוק עליה גם אותה. "אוף סתמי כבר טל, שיגעת אותי" אמרתי לה, והיא צחקה.
רוי בדיוק עלה לאוטובוס, קרא שמות ובדק שכולם נמצאים, והתחלנו לנסוע.
התיישבנו במקומות. לקחתי מטל את התיק שזרקתי עליה מקודם, הוצאתי פלאפון ואוזניות, נתתי אוזניה אחת לאייל והדלקתי לשנינו מוזיקה.
כשיצאנו מהעיר השענתי את ראשי על כתפו ונרדמתי.


תגובות (1)

להמשיךךך

05/12/2019 12:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך