אני ויובל (הזווית של תמיר) 4

28/10/2013 633 צפיות תגובה אחת

כמה ימים אחרי שהכרנו יובל וטל פתחו קבוצת וואטסאפ של שלושתנו. הן קראו לה 'יש רופא בקהל?!'. זה הצחיק אותי.
בכללי שתיהן הצחיקו אותי, אבל עם יובל מטבע הדברים דיברתי יותר, צחקתי יותר, אהבתי יותר…
באחד הימים, בסביבות 00:30 יובל כתבה שם משהו על נשיקה בצוואר, וטל ענתה לה. באיזשהו שלב הן התחילו לדבר על מישהו בשם ג'וני.
"מי זה ג'וני?" שאלתי. "פדופיל בן 19 שהיה לה קראש עליו" ענתה לי טל "אומייגאד טל את לא אמיתית!" כעסה יובל " O______O " שלחתי בתגובה.
'אלוהים אדירים – לא שאני מאמין או משהו – בן 19?! איך היא הגיעה אליו בכלל?' וטל אמרה עוד משהו ויובל התעצבנה והתנתקה מהוואטסאפ.
'אני אוהב אותך ♥' שלחתי לה בפרטי והלכתי לישון.
כשהתעוררתי ראיתי שהיא עדיין לא ענתה ושלחתי 'את שונאת אותי עכשיו?'. היא התחברה, לא ענתה.
הסתכלתי כמה שניות ושלחתי 'תדברי איתי כשאת כאן'. היא עדיין לא ענתה.
במהלך היום היא התחברה כ"כ הרבה ולא ענתה.
לא כעסתי, אני לא הייתי מסוגל לכעוס עליה, אבל לא הבנתי למה היא לא עונה! התחרפנתי מזה.
"אחיייייי מה השק איגרוף עשה לך?" שאל גיל כשהתאמנו במכון, הייתי חייב להוציא עצבים אז הלכתי לפינה של השקי אגרוף והוצאתי עליו את התסכול שהרגשתי מזה שהיא מחוברת ולא עונה לי. 'למה היא לא עונה?! היא שונאת אותי?! מה עשיתי? ומי זה הג'וני הזה? אין סיכוי שזה ג'וני ווקר או משהו? כמו זה שאריק ברמן שר עליו?' המחשבה האחרונה שלי הצחיקה אותי והצליחה לסחוט ממני חצי חיוך.
"מה עדיף שאני אוציא את זה עלייך?" שאלתי ונתתי לו טפיחה על השכם "מה קרה אבל?" שאל והתיישב על הספסל הקרוב, ניגבתי את הזיעה והתיישבתי גם "בוא נתערב שאני יודע למה אתה מתוסכל" אמר "נו באמת, כאילו שזה לא צפוי" אמרתי, והשענתי את ראשי על הקיר "מה היא עשתה? לצאת עליה שוב? היה כיף בפעם הקודמת" הוא צחק "אתה אידיוט" "וזה למה אתה מטורף לי על החיים! נו אבל מה קרה? ברצינות עכשיו" "סתם… היא לא עונה לי בפרטי והיא מתחברת כל הזמן… עזוב נראה לי שאני אלך הביתה או משהו" אמרתי ולקחתי את התיק שלי "טוב.. אני נשאר פה עם ערן" הוא אמר וקם לכיוון ההליכונים "תמיר" קרא לעברי, הסתובבתי אליו "תתקשר אליי אם אתה צריך אותי או משהו.." אמר החבר הכי טוב שלי "טוב" אמרתי ונכנסתי להתקלח.
בדרך הביתה בדקתי שוב, 'יובלי אהובתי נראתה לאחרונה ב- 18:52' השעה הייתה 18:53.
נכנסתי הביתה ונכנסתי לפייסבוק – היא לא מחוברת, אבל היא פרסמה סטטוס לפני חצי שעה.
הלכתי למערכת תופים התחלתי לתופף, תופפתי חזק, תופפתי בעוצמה, תופפתי ורוקנתי את כל מה שלא הוצאתי במכון.
"תמיר איזה מזל שאנחנו גרים בבית פרטי! מה זה הרעש הזה של התופים עכשיו?" אמרה אמי ונעמדה מולי. הסתכלתי בשעוני, השעה הייתה 20:48. "ולא אכלת היום… בוא, אחותך הכינה את הפנקייקים שאתה אוהב" היא הוסיפה וכמעט גררה אותי מהאוזן.
אחרי האוכל ישבתי קצת עם המשפחה. דיברנו צחקנו זרקנו אחד על השני כריות ובסוף ראינו את הסרט 'צ'רלי וחצי'.
בשעה 23:34 קיבלתי הודעה ממנה. 'אני לא כועסת ולא שונאת אותך :-) וסורי שלא עניתי הפלאפון דפוק' נכתב.
'טוב' עניתי 'אתה כועס\שונא אותי?' היא שאלה. 'מה את חושבת שאני מפגר? הרי ראיתי שהתחברת!' חשבתי 'אני לא שונא אותך, אבל איך האינטרנט נדפק והיית מחוברת?' שאלתי 'לא יודעת אולי בתיקון הדליקו לו את האינטרנט כמה פעמים ואז זה כתב שאני מחוברת' הייתה תשובתה.
הרגשתי שהיא עושה ממני צחוק 'טוב' אמרתי 'אוקיי אתה כועס, אני ממש מצטערת אבל שתדע שאני לא כסעתי עלייך אלא על טל כי לא הייתה לה זכות לספר לך אפילו את הגיל שלו אבל זה לא פייר שתשמע רק חצי סיפור ובמחנה אני מבטיחה לספר לך את הסיפור המלא, אם תרצה לדבר איתי בכלל… \: ' היא כתבה.
'בטח שאני ארצה להמשיך לדבר איתך' אמרתי, כבר לא כעסתי עליה, ההתנצלות שלה הייתה כנה, הרגשתי את זה.
המשכנו לדבר והיא הייתה פשוט כ"כ מדהימה.
אני לא רגשן או משהו כזה, אני גם לא אדיש, אני פשוט לא רגיש ממש אבל איתה זה אחרת.. אני מרגיש שבכל השבועיים שאנחנו מכירים הכרתי ילדה מקסימה עם רגישות ועומק, לא יכולתי שלא להתאהב ולאהוב אותה.
'יובל' כתבתי 'תמיר' היא ענתה 'אני אוהב אותך' אמרתי 'גם אני אותך D: ' היא ענתה.
לא הפסקתי לקוות שהיא מתכוונת לזה כמו שאני מתכוון 'ושוב סליחה על הסינון האידיוטי, יש לי פלאפון טיפש' אמרה 'כןכן.. קורה D; ' אמרתי והמשכנו לדבר עד 01:00 בערך.
נהייתי ממש עייף ואמרתי לה שאני הולך לישון. 'לילה טוב ♥' אמרתי 'גודנייט :> ♥' אמרה.
עצמתי את העיניים וראיתי אותה מולי.
ראיתי אותה עומדת לידי, מחזיקה לי את היד, אותנו הולכים מחובקים בטיילת שבעיר, כשפנסי הרחוב דולקים והחושך יורד… במחשבות אלו הלכתי לישון.

'חלמתי עלייך' כתבתי לה ברגע שהתעוררתי.
'יאא איזה כיף לי!! :> מה חלמת?^^ ' היא כתבה 'שאנחנו נפגשים והולכים בטיילת ומגניב לנו' אמרתי 'נשמע לי אחלה של חלום ;) אני אשמח להגשים לך אותוXD' היא כתבה.
אוי אם רק היה לה מושג כמה שאני רוצה שהיא תגשים לי אותו…
'אני אשמח אם תגשימי לי אותו :-) ' אמרתי 'דרך אגב, המחנה עוד שבוע D: ' אמרה יובל, היא די התעלמה ממה שכתבתי 'כן אה, אני כבר מת לראות אותך!' כתבתי 'הוווו :> גם אני אותך אבל לצערי אני לא אהיה ביום הראשון' 'מה?! למה?!' כתבתי 'חחחח אני נופשת לי באילת, אשכנזיה כמוני חייבת לקבל קצת צבע, אפילו אם אני גם רבע מרוקאית ;) ' היא אמרה. היא מצליחה להצחיק אותי כל פעם מחדש.
'תהני לך!! שתדעי שאני כבר מתגעגע ;-) ' אמרתי, והתכוונתי לכל מילה 'אתה מוזמן להתקשר אם תחשו געגוע, אני נוסעת ביום ראשון' היא אמרה 'אני אנצל את ההזמנה מתישהו' כתבתי 'תקשיבי נסיכה אני צריך לזוז אז נדבר אח"כ, דברי איתי :) ' 'אני אדבר' היא ענתה.
פתחתי את הדלת והחבר הכי טוב שלי נכנס. נעלתי והוא לקח במבה מהארון ונכנס לחדרי "כן גיל, תרגיש בבית" אמרתי "מצאתי את הפייסבוק של היובל הזאת שלך" הוא אמר "אוקיי… ו..?" שאלתי "שמע היא כוסית אש!" הוא קרץ לי "היא לא כוסית…" "מה לא כוסית אחי?!" הוא קטע אותי "יש לה אחלה של גוף! קצת מלאה אבל לא משהו שאשכרה יפריע לך" "התכוונתי שהיא לא כוסית, היא יפה…" אמרתי.
"אה אוי היא מהאלה של אני-לא-אוהבת-שקוראים-לי-כוסית-כי-זה-לא-מכבד?" שאל. הנהנתי בראשי "היא יפה" אמרתי "ובוא נפסיק לדבר על הגוף שלה… יש לי הרגשה שלא באת בשביל זה" אמרתי "נכון לא באתי בשביל זה, סתם התגעגעתי אלייך" הוא קרץ לי "לךךך מפה יא מגעייל" אמרתי ודחפתי אותו "סתם סתם יא אח שלי, באתי לשאול אותך אם באלך לצאת לריצה או משהו, הרבה זמן לא רצנו ביחד" הוא שאל "בוא" חייכתי אליו, שמתי נעלי ספורט ויצאנו.
הגענו לים. ישבנו בטיילת וקנינו גלידה.
מהרגע שהגענו לטיילת לא הפסקתי לחשוב על החלום שלי מאתמול, שאני והיא בטיילת… יד ביד… חבל שהיא לא פה…
גיל התחיל לדבר ולבסוף אמר "… ובטח לא הקשבת לאף מילה שיצאה לי מהפה בגלל שחשבת עליה, נכון?" "אין לך מושג אחי, נפלתי חזק"


תגובות (1)

תמשיכיי

28/10/2013 21:39
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך