היוש D:
אממ.. הסיפור הזה כתוב מהזווית של תמיר ויהיה לו המשך מהזווית של תמיר, במשך אני מבטיחה לעשות אחד מהזווית של יובל ;)

אני ויובל (הזווית של תמיר)

29/09/2013 613 צפיות 2 תגובות
היוש D:
אממ.. הסיפור הזה כתוב מהזווית של תמיר ויהיה לו המשך מהזווית של תמיר, במשך אני מבטיחה לעשות אחד מהזווית של יובל ;)

בדקתי מה השעה, 23:45 . 'סעמק מה הם הוסיפו אותי עכשיו לקבוצה הזאת?' הסתכלתי על הטלפון שלי וראיתי שהוסיפו אותי לקבוצת וואטסאפ עם עוד כמה מהצופים.
"מי אתם אנשים?" שאלתי, הם הציגו את עצמם.
היו שם כמה בנות שלא הכרתי "אני טל כהן המהממתתת" אמרה טל "ואני יובל הראל השלמות, ומי אתה?" שאלה יובל "אני תמיר" עניתי, דיבנרנו על מוזיקה וכאלה ויובל ביקשה שאני אשלח תמונה, אז שלחתי, היא וטל היו כאלה חמודות!! כל שניה "תמיד יחתיך", "תמיר יסקסי" וכאלה, צחקתי איתן והכל ואז יובל שאלה "תמיר, אתה רווק?" "אכן כן" אמרתי והמשכנו לדבר. בדיוק ידידה שלי התקשרה "נוגה יא אחות מה קורה?" שאלתי אותה, לא יצא לנו לדבר הרבה.
"בסדר יא אח, מה איתך?" היא שאלה, ומיד הוסיפה "אני לא מפריעה נכון?" "אני בסדר פשוט חופרים לי בקבוצות צופים אחת…תגידי מי אלה טל כהן ויובל הראל?" "את לא אני לא ממש מכירה האמת אבל יובל הראל חמודה בטירוף!! ילדה אדירה" אמרה. "אה חח קיי… אז מה איתך וכאלה?" ומהשלב הזה השיחה כבר לא רלוונטית לכם.
בכ"מ, כשסיימתי לדבר עם נוגה השיחה הגיעה ל- 359 הודעות (!!!) ואני החלטתי לצאת מהקבוצה ואמרתי ליובל וטל שאני שולח הודעה בפרטי ואני פורש מהקבוצה.
עם טל דיברתי סתם כזה, היא ילדה חמודה ודי סטלנית בסה"כ, היא ממש מצחיקה.
תוך כדי השיחה עם יובל חיפשתי אותה בפייסבוק וכשמצאתי חקרתי לה קצת את הפרופיל, אבל ראיתי את התמונת פרופיל שלה. 'היא יפה' חשבתי.
"אין לך הרבה תמונות בפייסבוק" כתבתי לה "מה אתה רציני?! יש לי יותר מ- 1000 פשוט חסמתי אותן ככה שאם אתה לא חבר שלי שם אתה לא יכול לראות" היא ענתה "תשלח בקשה ואני יאשר אותך מחר בבוקר או משהו" "אני אשלח :) " כתבתי "וכדי שלא תתאכזב לגמרי, הינה תמונה שלי ;-) " היא כתבה ושלחה תמונה שלה. היא לבשה שמלה שחורה קצת צמודה שהבליטה את החזה שלה ואת מבנה גופה – שהיה לא שמן מידיי ולא רזה מידיי, יש לה שיער חום גלי ומתולתל בקצוות, עיניים חומות ושמחות וחיוך מדהים.
"אני יכול להיות ישיר?" שאלתי "לך על זה ;-) " ענתה "את ממש יפה" 'לא לא זה לא טוב' מחקתי את זה "את די יפה…" 'גם לא טוב… מה די?! היא ממש יפה! טוב על החיים ועל המוות' "את ממש יפה :) " שלחתי "הו תודה D: " היא ענתה והמשכנו לדבר. בהמשך הסתבר לי שהיא רבה עם החבר הכי טוב שלי, כשדיברנו על זה היא אמרה "שמע, זה ריב שביני לבינו ולדעתי לא צריך לערב בזה את השבט שלי ואת שלך, אני לא חושבת שסיכסוך בין 2 ילדים אמור להיות גורם לשנאה". התשובה שלה הדהימה אותי. 'היא מתמודדת עם זה ממש בבגרות, הלוואי שגם הוא היה מתנהג ככה.. כשרק מזכירים את השבט שלה הוא מתחיל לקלל'.
הייתי ממש עייף ואמרתי "נראה לי שאני אפרוש לישון.. היה לי ממש נעים להכיר אותך! עוד מעט יש מחנה קיץ ואני ממש מחכה לזה שניפגש" אמרתי, והתכוונתי לזה באמת, היא הייתה מיוחדת כזאת…
הלכתי לישון כשהיא לא עוזבת את המחשבות שלי, אפילו חלמתי עליה! חלמתי שאנחנו נפגשים והיא פי אלף יותר יפה מבתמונה (מה שכשראיתי אותה גיליתי שנכון) "תמיר" אמרתי לעצמי "אתה מתאהב".


תגובות (2)

נראה חמוד…

29/09/2013 06:02
^^

אהבתיייי (:
תמשיכיייייייייייייייי

29/09/2013 08:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך