אז... להמשיך? D:

אני ויובל (מהזווית של תמיר) 2

30/09/2013 650 צפיות תגובה אחת
אז... להמשיך? D:

הרבה זמן לא הרגשתי ככה… שהעולם יפה יותר, שהחיוך שלי אמיתי יותר… כל היום לא הפסקתי לשיר את "All you need is love", חשבתי על יובל בלי הפסקה.
"אחי מה נסגר איתך? אתה כולך מעופף היום" אמר גיל החבר הכי טוב שלי. "הכרתי מישהי…" אמרתי ועוד לא סיימתי את המפשט והוא אמר "הופה הופהה תמיר מאוהב? זה לא קרה הרבה זמן" הוא קרץ לי "איי למה באלימות אבל?" הוא צחק כשנתתי לו מכה על השכם "כדי שתשתוק אחי" אמרתי "וחוץ מזה, החברה הקודמת שלי הייתה לפני חמישה חודשים, אני חושב שאני יכול להמשיך הלאה" "אז אתה מאוהב?" שמח גיל, הוא יודע כמה כאב לי כשקרן נפרדה ממני. "כן אחי אין לך מושג" אמרתי, מרגיש שאני בעננים. "וואו אוקיי לא ראיתי אותך ככה הרבה זמן, מי האחות?" הוא שאל מחוייך, "חח ואתה מבטיח לפרגן?" שאלתי, זוכר את זה שהוא הצית ריב שנגמר די מכוער בינהם ואת מה שהיא אמרה לי אתמול. "מבטיח אחי" אמר גיל "אוקיי… אז זו יובל הראל" "השם נשמע לי מוכר.. מאיזה שבט?" שאל. לא רצתי להגיד לו, 'הוא רב עם השבט שלהם, דווקא איתה הוא רב, אני לא יודע איך הוא יקבל את זה… אבל מצד שני, הוא החבר הכי טוב שלי והוא ילד גדול, הוא יתמודד' "משבט רועי" אמרתי "היא פשוט חמודה בטירוף" אמרתי.
פניו הרצינו ואחרי חצי דקה של שתיקה אמר "תמיר… מכל הבנות בעולם היית צרך להתאהב במישהי משבט רועי?!" הסתכלתי עליו "The heart wants what the heart wants" אמרתי, הוא אמר לי "אתה גם מאוהב וגם במישהי משבט רועי! מה אחי? בסוף תגיד לי שהסרט האהוב עליך זה לא שודדי הקאריבים" הוא אמר. יכול להיות שהוא ניסה לצחוק איתי אבל אני לא אהבתי את הצורה שבה נאמרו הדברים ואמרתי "אני לא מבין אותך אתה יודע? כאילו, מה זה משנה מאיזה שבט היא? אתה אפילו לא מכיר אותה או אף אחד מהשבט שלה וזה באמת לא אשמתה שאתה אמרת משהו על המבנה שלהם והיא הגנה עליו, לדעתי זה משהו שיכול להיאמר לזכותה" אמרתי לו, מנסה בכל כוחי לשמור על איפוק.
"וואי תמיר תירגע" החבר הכי טוב שלי התסכל עליי בהבעה לא מוסברת "תבין אחי, אני לא זוכר את עצמי מאוהב ככה… לא בקרן ולא במעיין ובכללי באף בת שאי פעם היה לי קראש עליה… היא מיוחדת, היא שונה… אני אומנם מכיר אותה רק יומיים אבל אתה יודע, אני חושב שהיא ממש ממש חמודה והיא מקסימה וזורמת אבל לא במובן המיני של המילה, היא בחורה לעניין ואין מה לדבר בכלל, אני לא חושב שאי פעם כ"כ התרגשתי ממשהי ששלחה לי הודעה וחייכתי כ"כ הרבה אחרי זה ו.." "אין לך מה להמשיך, אני מבין אותך אחי" קטע אותי גיל "ואני מצטער שישר התעצבנתי פשוט שבט רועי אתה יודע, אני לא שוכח ולא סולח" "וזה משהו שאתה צריך לשפר, אבל נדבר על זה בפעם אחרת" אמרתי לו והוא דחף אותי קלות "כן אחי?" אמרתי לו "שתוק ובוא לפה, אתה אוהב אותה? יופי אז בוא נשיג אותה" אמר לי גיל, "מה זה נשיג אחי? היא שלי" צחקתי "נו באמת, כאילו שאני ארצה מישהי משבט רועי" הוא אמר וקרץ לי "טוב טוב אז תקשיב, אני תכננתי לרמוז לה כזה בשיחות שלנו ובמחנה קיץ לדבר איתה על זה" אמרתי שבקט "אוי נו באמת תמיר! תהיה ספונטני, זרום עם מה שיהיה! אל תחליט מעכשיו על דברים, רמזים יכול לעבוד כי בנות מבינות את השטויות האלה ואם היא תשלח גם – אתה בפנים אבל בוא קודם תמשיך לדבר איתה כי אני לא חשוב שיומיים זה באמת אהבת אמת.." אמר גיל "אוקיי, חכם מצידך… היי תראה היא שלחה הודעה" אמרתי וחיוך ענקי נמרח על פניי "מה היא כתבה שאתה נראה כאילו זכית במיליון דולר עכשיו?" שאל גיל בסקרנות. הוא קם אליי וחטף לי את הפלאפון "היי אחי תחזיר!!" קראתי אליו "מה כ"כ התרגשת אחי? היא כולה כתבה היי" צחקנו.
"אוי המאוהבים של היום.." אמר גיל וקרץ. ציינתי כבר שאני מת על הבן אדם הזה?!


תגובות (1)

כןןןן!!! זה ממש חמוד! את כותבת יפה : ) תמשיכי

30/09/2013 07:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך