*בוסים: במבוקים המשמשים לבניה
**סנדות: מוטות עץ ארוכים המשמשים לבניה
***כפיתות: קשירות חזקות שמחברות בין סנדות
****לכל שבט בארץ יש שילוב של 2-3 צבעים שמייצגים אותו. לדוג' - הצבעים של שבט כרם (כרמיאל) הם סגול ירוק

אני ויובל (מהזווית של תמיר) 3

26/10/2013 630 צפיות 2 תגובות
*בוסים: במבוקים המשמשים לבניה
**סנדות: מוטות עץ ארוכים המשמשים לבניה
***כפיתות: קשירות חזקות שמחברות בין סנדות
****לכל שבט בארץ יש שילוב של 2-3 צבעים שמייצגים אותו. לדוג' - הצבעים של שבט כרם (כרמיאל) הם סגול ירוק

נבחרתי כיו"ר על מבנה במחנה קיץ, והיום הייתה הישיבה הראשונה שלי עם המדריכים ושאר הצוות.
היינו עמוק בתוך התכנון של המבנה ובנייתו משיפודים, ופתאום אני מרגיש את הטלפון שלי רוטט בכיס. אני מתעלם.
אחרי כמה דקות, כשסיימנו את הדגם המוקטן, הם המשיכו לדבר ואני בדקתי את הטלפון. 'שיחה שלא נענתה מאת: יובלי אהובתי'. "אוי שיט" אני ממלמל. "תמיר אמרת משהו?" שאל שי, שניהל את הישיבה.
"לא לא, תמשיך, אני פשוט חושב שלהשתמש בבוסים* במקום סנדות** בחלק הזה של המבנה יהיה יותר חכם" אמרתי 'nice save' חשבתי וכמעט טפחתי לעצמי על השכם. "צודק" אמר שי "רעיון הרבה יותר טוב! אז בקיצור…" הוא המשיך ואני הוצאתי את הפלאפון 'מצטער על הסינון, אני בישיבה לקראת המחנה, נדבר ♥' ושלחתי לה. 'אהה אוקיי… תהנה :-) ' היא ענתה 'אוף, לא יכולת לצרף איזה לב או משהו?! אני אוהב אותך' חשבתי בעצבות ורק חיכיתי שהישיבה תסתיים, חיכיתי להתקשר אליה, לשמוע את הקול שלה…
אחרי 45 דקות מייגעות של חפירות של שי לגבי כפיתות*** במבנה, תנאי זהירות וביטחון וכו' שחררו אותנו הביתה.
ברגע שיצאתי משם התקשרתי אליה "היווווש" שמעתי את הקול שלה "הייי תמירושש" שמעתי עוד קול, 'מי זו שאיתה? ורגע מי מהן זו יובל?' "תמיר מזהה עם מי אתה מדבר?" שאלה אותי אחת מהן "אממ.. עם יובל ועם…?" שאלתי "חחחח טל לא זיהו אותך" צחקה יובל. "אופסי" צחקתי "ככה תמיר?! אין דיבור" אמרה טל וצחקה "לאא טל אני מצטער אני אוהב אותך" אמרתי, וצחקתי גם אני "הינה הוא אוהב אותך, עכשיו את שמחה?" שאלה יובל ויכולתי לשמוע את החיוך בקולה. יש לה קול נעים ומתנגן, ולטל יש קול סטלני כזה, זה ממש הצחיק אותי. "רגע אז יובל חיפשת אותי?" שאלתי "כן כן" היא ענתה "תקשיב שנייה, טל קצת עצובה ואני לא מצליחה לעודד אותה כ"כ… בא לך לעזור לי?" היא שאלה "בכיף!" אמרתי, קצת התבאסתי כי חשבתי אולי המטרה של השיחה הייתה אחרת… אבל יאללה נעזור לה לעודד את טל.
דיברנו בטלפון וצחקנו במשך שעה בערך ואז הייתי צריך ללכת אז אמרתי לה שנדבר אחר כך וכאלה ושאני מת על שתיהן "אוהבות אותך תמירווש" הן צחקו וניתקו.

בסביבות 23:30 היא התחברה ושלחתי לה הודעה 'היה כיף לדבר איתך ועם טל היום, אתן ממש חמודות :-) ' 'תודה רבה גם אתה סבבה XD ' היא ענתה.
'אני עוד שניה בבית, כשאני מגיע אני מתקשר אלייך' כתבתי 'עדיף שלא, ההורים שלי יהרג אותי אם אני אדבר עכשיו בטלפון' היא ענתה, אבל לא ראיתי שהיא שלחה והתקשרתי "אמרתי לך שאני לא יכולה לדבר עכשיו" שמעתי אותה אומרת בקול שקט "למה?" שאלתי "כי יהרגו אותי!" "למה שיהרגו אותך? את נחמדה בסה"כ…" אמרתי "כן כן גם אתה מקסים, אבל אסור לי לדבר בשעות כאלה בטלפון, בוא נחזור לוואטסאפ" היא פסקה "אוקיי… סליחה" אמרתי וניתקתי.
'אני מממממש מממש ממששש מצטער ♥ ' שלחתי לה 'חחח זה בסדר, ואתה חמוד ♥' היא ענתה.
דיברנו וזה, ואז איכשהו הגענו לזה שדיברנו באנגלית.
כל השיחה רמזתי לה אבל נמאס לי מזה אז פשוט אמרתי 'Yuval… I ♥ U' 'איילאביו טו ♥' היא ענתה והייתי בשמיים 'היא אוהבת אותי! היא אוהבת אותי! היא אוהבת אותי!' התחלתי לקפוץ משמחה 'אבל רגע… אם היא לא מתכוונת לזה כמו שאני מתכוון? לא חשוב, לא ניתן לזה להרוס לי את המצב רוח!' החלטתי והמשכנו לדבר.

"גיללללל!!!" קפצתי על חברי הטוב ביותר בבוקר למחרת "תמיר תמיר לא בציבור!" הוא הדף אותי "כמה סמים עשית אתמול מה השמחה הזו?" "היא אוהבת אותי אחי" "הווופההה חבר שלי הזיין!" "תרגע אני שונא שאתה אומר שאני זיין! וחוץ מזה זו לא סתם משיהי כמו אור והזונות שלה… היא מיוחדת.." אמרתי בחולמניות "כןןןן כןן כמו שקרן הייתה מיוחדת ומעיין הייתה האחת והיחידה… אחי, אתה בטוח שהיא אוהבת אותך בקטע כזה?" שאל גיל "לא יודע… כאילו היא אמרה שהיא אוהבת אותי ואני לא רוצה לחשוב שיש לזה משמעות אחרת אבל… אוי אני מרגיש כמו כוסית" אמרתי, אני בד"כ אחד שלא אוהב לדבר על הרגשות שלו "כי אתה כוסית אש! הייתי עושה אותך" הוא קרץ לי והליטף לי את היד "סע ממניייי" הרחקתי אותו ואמרתי "בקיצור, אתה באמת תחכה למחנה קיץ כדי לראות אותה או שאולי תיסע אליה?" הוא הציע "שאלה יפה… אני לא חושב שאני אסע אליה בזמן הקרוב כי אין לי ממש זמן לנשום, אבל במחנה קיץ אני אדבר איתה בטוח!" גיל הסתכל עליי "מה?" שאלתי אותו "משבט רועי… ודווקא עם זאת שרבתי איתה…" מלמל "שוב פעם זה? לא סגרנו את זה?" שאלתי, לא הבנתי למה הוא מתנהג כמו ילד בן חמש. "כן לא יודע מה זה עלה לי עכשיו… טוב בקיצור מה תעשה עד המחנה?" שאל "לא יודע יש זמן… ואני בכלל לא יודע עדיין אם היא אוהבת אותי כמו שאני אוהב אותה" "תבדוק! לא אמרת שיש לה איזה חברה משהו טל? תשאל את טל ותבקש ממנה שתשאל אותה וכאלה" הציע גיא "לאא איזה אני שונא את השטויות האלה… לא חשוב אני כבר אחשוב על משהו… תגיד ראית את המשחק אתמול?" שאלתי "כן… הפועל זה יותר מאח" הוא אמר "כן אה? ויש להם גם אחלה צבעים****" אמרתי "חחח" צחק גיל "מסכים לגמרי" אמר גיל וקרץ.


תגובות (2)

סיפור מגניב
תמשיכייייי

26/10/2013 16:20

תמשיכייייייי

27/10/2013 08:03
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך