לכתוב מהזווית של תמיר זה כיף אבל אני אוהבת את הזווית שלי ;-)
אני אשמח אם תדרגו את הסיפור, ואם תבקשו עוד אני אשמח להמשיך אותו D:

אני ותמיר (מהזווית של יובל)

27/10/2013 555 צפיות 2 תגובות
לכתוב מהזווית של תמיר זה כיף אבל אני אוהבת את הזווית שלי ;-)
אני אשמח אם תדרגו את הסיפור, ואם תבקשו עוד אני אשמח להמשיך אותו D:

'יובלוש תוסיפי את תמיר לקבוצה' ביקשה ענבל, בקבוצת וואטסאפ של הצופים 'תשלחי את המספר שלו' אמרתי, היא שלחה והוספתי.
'מאיזה שבט הוא?' שאלה טל, מישהי מהשבט שלי. 'משבט סתיו' היא ענתה 'אוי לא! אוי פאקינג לא!!' חשבתי 'מכל השבטים דווקא מישהו מהשבט הזה?! אלוהים אדירים! אולי הוא ילד נחמד… זה שבט ענק, בטוח לא כולם שם מניאקים'.
המשכתי לדבר עם ענבל וטל, אבל ענבל הייתה עייפה אז היא הלכה ואז הוא שלח הודעה 'מי אתם אנשים?' 'אני טל כהן המהממתתת' אמרה טל 'ואני יובל הראל השלמות, ומי אתה?' שאלתי 'אני תמיר' הוא ענה.
המשכנו לדבר על מוזיקה וכאלה, ואז ביקשתי שישלח תמונה. וכשהוא שלח ראיתי שיש לו קצת שרירים, עיניים חומות – ירוקות, ושהוא רזה ודי גבוה… שחיף אפילו, אבל לא מכוער ולא חתיך. הדבר הראשון שחשבתי עליו כשראיתי אותו היה 'פאק.. הוא כ"כ דומה למתן!' (מתן זה החבר הכי טוב שלי).
'תמיר יחתייך' אמרתי 'תמייר יסקסיייי' שלחה חן, ולא חסכנו איתו במחמאות.
אחרי כמה זמן הוא לא ענה ואז הוא אמר שהוא בטלפון ושחפרנו, אז הוא יוצא מהקבוצה ושולח לנו הודעות בפרטי.
תוך כדי השיחה לי איתו בפרטי דיברתי גם עם טל, היא אמרה שהשיחה שלהם די יבשה כזה והשיחה שלנו די זרמה.
'אין לך הרבה תמונות בפייסבוק' הוא כתב, 'מה אתה רציני?! יש לי יותר מ- 1000 פשוט חסמתי אותן ככה שאם אתה לא חבר שלי שם אתה לא יכול לראות' ואז הוספתי 'תשלח בקשה בפייסבוק ואני יאשר אותך בבוקר או משהו' 'אני אשלח :)' הוא ענה 'וכדי שלא תתבאס לגמרי, הינה תמונה שלי ;-) ' אמרתי ושלחתי לו תמונה שלי עם שמלה שחורה, שיצאתי בה ממש יפה ושישבה עליי בצורה מהממת.
'אני יכול להיות ישיר?' הוא שאל 'לך על זה ;-) ' אמרתי 'את ממש יפה' הוא אמר 'הו תודה D: ' אמרתי, אני אוהבת לקבל מחמאות.
פתאום הוא הזכיר את הריב ביני לבין מי שמסתבר שהוא החבר הכי טוב שלו ואני אמרתי 'שמע, זה ריב שביני לבינו ולדעתי לא צריך לערב בזה את השבט שלי ואת שלך, אני לא חושבת שסיכסוך בין 2 ילדים אמור להיות גורם לשנאה' הייתי שלמה עם מה שאמרתי, הרגשתי שזה נכון.
'נראה לי שאני אפרוש לישון.. היה לי ממש נעים להכיר אותך! עוד מעט יש מחנה קיץ ואני ממש מחכה לזה שניפגש' הוא אמר 'אוווו חמווודיי' חשבתי. 'גם אני :) לילה טוב' עניתי.
'טללללל איך היה בשיחה שלכם?' שאלתי 'היה די בסדר.. כאילו… הוא די יבש כזה…' היא אמרה 'מה? הוא ממש לא יבש הוא זרם עם השטויות שלי בטירוף' אמרתי, 'שמעי, הוא דיבר איתי על מבנה גוף, גאד איך הגענו לזה בכלל?! .-. לא חשוב… רגע על מה אתם דיברתם?' היא שאלה.
זה היה לי ממש מוזר… כאילו הם דיברנו על מבנה גוף ואנחנו דיברנו על הריב, על תחביבים, על מוזיקה, על הרבה דברים… 'אממ… על תחביבים וכאלה, מוזיקה… דרך אגב הוא אוהב U2! אחותי הוא סגיד as fuck !! ' אמרתי, משום מה אני לא מכירה הרבה שאוהבים אותם 'חחחח אני שמחה שנהניתXD היה משהו מעניין?' היא שאלה 'אממ.. הוא אמר לי שאני יפה עד כמה שזה נחשב מעניין' אמרתי 'ווהוו עוד מישהו אמר לך את זה חוץ מאמא שלך ;) ' אמרה טל 'אוקיי אאוצ'!' אמרתי 'סתםסתם יובלוש את מהממת ♥' היא התחנפה 'כןכן אני יודעת;) ' עניתי.
אף פעם לא חשבתי שאני מכוערת… תמיד אהבתי את איך שאני נראית ומאז שאני קטנה טיפחו אצלי את המחשבה שאני יפה, אני מאמינה בזה וזה נתן לי המון ביטחון עצמי ודימוי גבוה, דבר שהוא לא מובן מאליו בכלל אצל אנשים מסויימים.
'חחח יום יבוא ואני יהרוג אותך :* ' אמרה חברתי 'יכול להיות, אבל מי יאכיל אותך אם לא אני? ;-) ' שאלתי 'מחשבה יפה' ענתה חברתי 'I rest my case XD' אמרתי.
'יאללה טלווש אני זזה לישון, לילה טוב D: ' אמרתי 'לילה טוב יובי' אמרה טל.
כיביתי את הפלאפון והלכתי לישון.
'דווקא נחמד התמיר הזה… כנראה לא כל שבט סתיו מניאקים כמו שעשיתי מהם'


תגובות (2)

תמשיכיי

27/10/2013 12:27

תמשיכי

27/10/2013 14:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך