אשמח אם תדרגו, עוד יותר אשמח אם תבקשו המשך D:

אני ותמיר (מזווית של יובל) 2

28/10/2013 673 צפיות תגובה אחת
אשמח אם תדרגו, עוד יותר אשמח אם תבקשו המשך D:

"טל יא בהמה מה נראה לך שאת יושבת עליי?!" צעקתי על חברתי כשהיא מוחצת אותי למוות "תודי שאת חולה עליי" היא אמרה "איכ לא סובלת אותך!" אמרתי "אחחחח יא שמנה" אמרתי שהיא קפצה עליי.
בסוף התגלגלתי והיא קמה ממני "אחותי, ישלי מיטה וחצי ומכל המיטה וחצי את יושבת עליי?!" צעקתי עליה "שמעי, את נוחה.." אמרה בחיוך "כן אה? ממש מרופדת" קרצתי לה.
אחרי כמה שניות שמעתי מנגינה "טל מישהו שלח לך הודעה" אמרתי. "היי זה מחבר שלי" אמרה וחייכה חיוך ענקי שבמהלך קריאת ההודעה הלך ונמוג. בסוף ההודעה היא הייתה עם דמעות בעיניים.
"אומייגאד מה קרה?" שאלתי וחטפתי לה את הטלפון וזה מה שהיה כתוב 'טלצ'וק שלי, אני מת עלייך, את מדהימה, את נסיכה, את מושלמת ובקיצור את טל כהן שלי ♥ טלצ'וק אין דבר שאני יותר מצטער שעשיתי אבל אתמול זוכרת שהיינו במסיבה של גיא? הלכת ממש מוקדם והתבאסתי אז שתיתי קצת ולפני ששמתי לב בגלל זה נגמר בנשיקה עם אלמוג. אני ממש ממש ממש ממש ממש מצטער שלא הזזתי אותה ואני יודע שלא מגיע לך מישהו כמוני… אני חושב שעדיף שניפרד ואני בטוח שתסכימי איתי. אני מצטער מכל הלב :< אוהב אותך ♥ ' "טלוש אני…" לא סיימתי את המשפט והיא חיבקה אותי חזק כשדמעותיה נוזלות על כתפיי "טלצ'ו… את יודעת שבנים הם חולדות! הם הפרעושים שעל החולדות! הם האמבות על הפרעושים שעל החולדות!" אמרתי והיא צחקה, גריז זה הסרט האהוב על שתינו.
"טלצ'ו… די נו אל תבכיי… איך אני יעודד אותך?" שאלתי "תהרגי אותו. אותו ואת אלמוג הבת זונה הזאת" היא אמרה "או… שאני יכולה להתקשר למישהו שיעודד אותך! רוצה להתקשר לתמיר?" שאלתי, היא חייכה והנהנה בחיוב.
חייכתי אליה וקמתי לקחת את הפלאפון וחיפשתי אותו באנשי קשר "הינה מחייג" אמרתי ושמתי על רמקול.
'טוווווווווווווווווו' 'טווווווווווווווווו' 'טווווווווווווווו' … "השיחה מועברת למענה הקולי…" ניתקתי.
"נו באמת!!" אמרתי, טל התחילה לצחוק. "היי הינה הוא הצליח לעודד אותך! יישר כוח תמיר!" קרצתי לה.
אחרי כמה דקות קיבלתי הודעה ממנו 'מצטער על הסינון, אני בישיבה לקראת המחנה, נדבר ♥ ' "טלצ'ו הוא לא יכול לדבר עכשיו הוא בישיבה על המבנה למחנה.. יא תראי איזה חמוד שלח לי לב" אמרתי וכתבתי 'אהה אוקיי… תהנה :-) ' "יא איזה מייבשת אפילו לב לא עשית!" אמרה טל וזרקה עליי כרית "חחח מה את לוקחת קשה? קורה" אמרתי.
המשכנו לדבר ולצחוק ואחרי איזה שלושת רבעי שעה הטלפון צלצל. לא היה לי כוח לקום לבדוק וטל הייתה קרובה אליו "טלצ'ו מי מתקשר?" שאלתי "אממ… זה תמיר" אמרה "תעני, אין לי כוח לקום".
"היווווש" אמרה טל "הייי תמירושש" אמרתי ולקחתי לה את הטלפון ושאלתי "תמיר מזהה עם מי אתה מדבר?" "אממ.. עם יובל ועם…?" הוא שאל בקולו הנמוך. "חחחח טל לא זיהו אותך" צחקתי עליה "אופסי" הוא אמר "ככה תמיר?! אין דיבור" אמרה טל וצחקה "לאא טל אני מצטער אני אוהב אותך!" הוא צחק גם כן "הינה הוא אוהב אותך, עכשיו את שמחה?" אמרתי וזרקתי עליה כרית.
"רגע אז יובל חיפשת אותי?" הוא שאל "כן כן, תקשיב שנייה, טל קצת עצובה ואני לא מצליחה לעודד אותה כ"כ… בא לך לעזור לי?" שאלתי "בכיף!" הוא אמר, אבל היה נדה לי ששמעתי בקולו משהו טיפה מבואס.
דיברנו בטלפון וצחקנו במשך שעה, אני בטוחה שהצלחנו לעודד אותה! הוא היה צריך ללכת אז ניתקנו והמשכתי לדבר איתה.
"אהבת חיי איך את?" שאלתי "יותר טוב…" היא אמרה בחצי חיוך.
"די נו יהיה בסדר" אמרתי, והמשכתי בניסיונות העידוד עד שהיא הייתה צריכה ללכת (וגם בוואטסאפ אח"כ).
'טלצ'ו די הוא סתם זבל ואם הוא בגד בך זה רק מראה מה הוא חושב עלייך ואל תימסי מול המילים שהוא אומר בסמס, אל תתני לו את הסיפוק הזה שבלהיות ידיד שלך, שבכלל בלדבר איתך!' כתבתי 'אולי… :< טוב נראה לי שאני הולכת לישון' אמרה 'לילט ותודה על הכל ♥ ' 'בכיף אהובתי :> ♥ גודנייט' אמרתי.
כמה דקות אחר כך קיבלתי הודעה מתמיר 'היה כיף לדבר איתך ועם טל היום, אתן ממש חמודות :-) ' 'תודה רבה גם אתה סבבה XD ' אמרתי. 'אני עוד שניה בבית, כשאני מגיע אני מתקשר אלייך' הוא כתב 'עדיף שלא, ההורים שלי יהרגו אותי אם אני אדבר עכשיו בטלפון' עניתי, אבל שניה אחרי רטט לי הטלפון ביד, הוא התקשר. "אמרתי לך שאני לא יכולה לדבר עכשיו" אמרתי לו בקול שקט ועצבני "למה?" הוא שאל 'מה הוא אידיוט כאילו?' חשבתי "כי יהרגו אותי!" עניתי "למה שיהרגו אותך? את נחמדה בסה"כ…" "כן כן גם אתה מקסים, אבל אסור לי לדבר בשעות כאלה בטלפון, בוא נחזור לוואטסאפ" קבעתי "אוקיי… סליחה" הוא אמר וניתקתי.
'אני מממממש מממש ממששש מצטער ♥ ' הוא שלח לי 'חחח זה בסדר, ואתה חמוד ♥' אמרתי.
דיברנו וזה, ואז איכשהו הגענו לזה שדיברנו באנגלית, היה די נחמד.
אנחנו מדברים וזה, פתאום הוא אומר לי 'Yuval… I ♥ U' הייתי די בשוק. כאילו… אנחנו מכירים שבוע בלחץ וכבר הוא החליט שהוא אוהב אותי? זה די מוזר… אבל אולי הואהתכוון לגיד שהוא אוהב אותי כמו שאני אוהבת את מתן. הוא החבר הכי טוב שלי כבר שנה! בכל מקרה, עניתי לו 'איילאביו טו ♥' בתקווה שהוא לא לוקח את זה במשמעות אחרת.
לא שזה קרה אי פעם, אבל אני שונאת לשבור לאנשים את הלב. אני יודעת איך שיברון מרגיש שזה כבר כואב, חוויתי כזה כ"כ הרבה פעמים…
המשכנו לדבר ובסוף פרשתי לישון.

בבוקר למחרת שלחתי לטל צילום מסך.
'זה מה שאני חושבת שזה?' שאלה עם סמיילי קורץ 'לא יודעת, אנחנו מכירים שבוע בלחץ אז לא נראה לי' אמרתי 'אממ… לבדוק לך?' 'לא!! את יודעת שאני שונאת את זה-.- נראה כבר מה יהיה או משהו' 'טוביק… אז מה איתך וכאלה?' 'הכל טוב ^^ ואת? איך את מאתמול?' שאלתי 'שאלה יפה… אני מרגישה זוועה… אני מרגישה כאילו הייתי לא מספיק טובה בשבילו אז הוא בגד ואז נתן לי תירוץ בשנקל ובטח עכשיו הם יושבים ומתנשקים ואייייף :'( ' 'הדרך הכי טובה להתגבר על מישהו היא להכיר מישהו חדש;) ' אמרתי 'כן אה? חבל שלא הכרתי אף אחד חדש…' 'הכרת את תמיר ;) ' אמרתי 'חחח תקשיבי יש לי שיעור פרטי, נדבר ♥ ' 'ביושיייים :) ♥ ' אמרתי.
יכול להיות שהיא נדלקה עליו והתחמקה בגלל התמונה של השיחה?


תגובות (1)

מושלםםם תמשיכיי

28/10/2013 11:34
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך