אני ירח-פרק 1

time machine123 23/05/2018 423 צפיות אין תגובות

ירח , נערה כבת חמש עשרה גרה עם הוריה בחיפה . לירח יש חבר הכי טוב בשם שמעון שעובד בבר , היא גם עובדת שם איתו בלהביא משלוחים לאנשים שמזמינים מוצרי מזון דרך הטלפון. הדבר שהכי אוהבת זה להחליק עם החבר הכי טוב שלה שמעון בפארק ובמיוחד לשמוע את השירים שהוא כותב בזמנו הפנוי.

לירח יש תחביב מיוחד: להחליק על גלגליות, והדבר שהיא הכי רוצה שחלומותיה יתגשמו לבסוף.

היא מדמיינת את עצמה ואת שמעון מחליקים ביחד ברחבה . ירח חולמנית ואמיצה , היא תעשה כל דבר כדי להשיג את שאיפותיה.

ירח חייה את החיים שלה מבלי ששום דבר יפריע לה או שמישהו יאמר לה מה לעשות.

עד שיום אחד הוריה מקבלים הצעה שהם לא יוכלו לסרב לה.

ההצעה הייתה שהם ילכו לעבוד בעבודה מתקדמת יותר בוילה ויעזבו את העבודה הנוכחית שבה הם עובדים.

ברגע שהם הודיעו לירח שהם צריכים לעזוב את חיפה. ליבה נשבר לשניים. איך היא תוכל לעזוב את כל מה שהיה לה פה ולעבור לגור בירושלים.

היא הייתה קצת עצובה , עם זאת מלאת תקווה שהיא תוכל להכיר אנשים חדשים בבית ספר החדש.

כשהיא שלחה לשמעון הודעה שהיא עוזבת את חיפה ועוברת לגור במקום אחר, הם קבעו להיפגש בים .

וכשהיא הבינה באמת שהם הולכים להיפרד , היא פתאום התפרצה בבכי תמרורים.

שמעון התקרב אליה וחיבק אותה חזק כדי לנסות לנחם אותה.

" אל תדאגי , ירח. אנחנו נתראה שוב. תמיד השמש זורחת , תמיד יש שמחה. לא משנה איך . אני יודע שאנחנו אמורים להיפגש שוב יום אחד , אני מבטיח לך!" הוסיף שמעון בקלילות וניסה להעלות חיוך על פניה.

" שמעון , אני אף פעם לא אשכח את מה שחווינו ביחד פה , אתה יודע? תבטיח לי שתכתוב לי מרחוק ותשלח לי דברים שאתה עושה. אני יודעת שנהיה רחוקים זה מזו. הלוואי שנוכל להתראות שוב פעם." אמרה ירח וחייכה אליו אף על פי שבתוכה היא הייתה עצובה מאוד.

" די , תפסיקי לבכות . אני ממש מקווה שתוכלי למצוא חברים חדשים שיוכלו לעזור לך את מה שאת אוהבת לעשות. אל תשכחי , שיש לך חברים פה שחושבים עלייך גם אם את לא יודעת." הוסיף שמעון בהתרגשות.

" תודה שמעון. זה נורא מרגש, אתה יודע? אני אמשיך לחשוב עלייך ולא אשכח אותך אף פעם , ואתה?" שאלה אותו ירח בקול מלא תקווה.

" גם אני לא אשכח אותך , לעולם. ירח, את תהיי בליבי לתמיד." אמר לה וחייך.

" זה מאוד משמח אותי מה שאמרת. אני צריכה ללכת." אמרה ירח ובין כל הדמעות שזלגו על פניה , לפתע הפציע לו חיוך קטן.

ירח עשתה את דרכה לעבר הבריכה שבה בילו יחדיו לפיד , שהייתה מלכת השכבה בבית הספר החדש שירח תלמד בו.

החבר שלה , עידן , הוא הנער הכי מקובל שירח תתאהב בו בהמשך.

כשהיא באה לחלק להם את השתייה , ירח בטעות נפלה והפילה את כל מה שהיה בתוך הכוס על בגדיה היוקרתיים של לפיד.

" מה את עושה, ילדה על גלגליות?" התעצבנה עליה לפיד.

" אני רק נשלחתי כדי להעביר לכם משהו, סליחה פשוט לא שמתי לב. אני מצטערת , אני אפצה אותך פעם אחרת. " אמרה ירח בתמימות ולא התרגשה ממה שלפיד אמרה לה .

עידן צחק בקול בגלל שהצחיק אותו שירח איכשהו הפילה את השתייה על בגדיה היוקרתיים שלפיד לבשה.

" מה אתה .. צוחק עליי , שאני אבין?" לא הבינה לפיד למה עידן צחק. היא חשבה שהוא צוחק עליה.

לפתע , ירח עמדה לפול לברכה, היא פחדה להסתכל לאחור והיא תפול. לפיד דחפה אותה בחוזקה עד שהיא נפלה לתוך הבריכה.

כשעידן ראה שירח עומדת לטבוע , הוא לא יעמוד מנגד ויתן לה לטבוע לבד בברכה.

הוא נחלץ לעזרתה ונכנס לברכה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך