אני ירח-פרק 10

time machine123 31/05/2018 384 צפיות אין תגובות

בערב נערכה בבית הספר תחרות השירים הראשונה לשנה והלהקה נבחרה להיות הראשונה שתשיר על הבמה. ירח הייתה נרגשת כי שמעון היה אמור להופיע פעם ראשונה עם הלהקה.

ירח ישבה בשורה הראשונה לצד חברתה נהרה. לפתע , עידן ניגש אליה והתיישב על ידה.

" מה אתה רוצה?" שאלה ירח בקול יבש.

" מה אני רוצה? אני רוצה בסך הכול להגיד שאם חבר שלך לא יצליח בהופעה הראשונה שלו , אז אני ואת נעלה לשיר ביחד על הבמה. תמיד יש מישהו שיתקן את המצב." אמר עידן בחיוך יהיר.

" אתה חושב שבאמת אני אשיר איתך שיר? תתעורר מהחלום , כי אני לא אשיר אותך רק בשביל להרגיז את החברה שלך. מה נסגר איתך , עידן? אתה אוהב להרגיז ,מה? " קראה ירח בציניות.

" מה , רק להציל את המצב , והיחידה שאני יכול לשיר איתה זאת את. אז מה את אומרת?" שאל עידן בחיוך מתגרה. " את לא תעשי זאת כדי להציל את החבר שלך?" אמר עידן וצחק לעצמו.

" שמעון הוא לא החבר שלי , וחוץ מזה הוא יודע לשיר יותר יפה ממך , שכחתי שאתה הנער המושלם. " התרגזה עליו ירח.

" טוב , אני מפסיק לדבר. אני לא רוצה להרגיז אותך דווקא בהופעת הבכורה של החבר שלך עם הלהקה. שיהיה לו בהצלחה." אמר עידן לבסוף והלך לשבת לצד לפיד.

ירח חייכה אליו והסתירה את רגשותיה האמיתיים כלפיו. כי היא עדיין לא רצתה להודות שהיו לה רגשות חזקים כל פעם שהיא הזכירה את עידן , עיניה ברקו.

כשהגיע תורו של שמעון לעלות לשיר על הבמה עם הלהקה, התרגשותה של ירח גברה.

כשהוא התחיל לשיר את השיר שהוא כתב בשביל ירח, עיניו הביטו רק עליה , כשהוא שר לה , העולם כאילו נעצר לכמה שניות.

ברגע מסוים , שמעון הזמין את ירח לשיר איתו. היא פחדה מאוד מאיך כולם יגיבו.

" הוא קורא לך , לכי אליו. הוא רוצה שתשירי איתו." עודדה אותה נהרה וירח התחבטה אם לעלות לשיר בכלל.

" מה אם לא אצליח לשיר? אני מפחדת!" אמרה ירח בחשש.

עדיין היא מאוד חששה מאיך שהיא תשיר עם שמעון. שמעון סימן לה שעליה לעלות.

עידן חייך אליה וקרא לה: " נו , תעלי לבמה , פשוט תשירי . את יכולה , קדימה!" צעק עידן לעברה. ירח הסכימה לבסוף להקשיב לעידן ולשיר עם שמעון .

שכולם יחשבו מה שהם רוצים.

כשירח התחילה לשיר , כולם מחאו במחיאות כפיים אדירות בשביל שהיא תתעודד.

עידן היה מהופנט מהשירה שלה. לפיד לא הבינה למה עידן מסתכל ככה על ירח.

" אפשר לדעת למה אתה מסתכל עליה ככה? עוד מעט יצאו לך העיניים מהמקום!" התרגזה לפיד.

" לפיד , את מפריעה לי להקשיב . עדיף שתדברי עם החברות שלך!" השתיק אותה עידן.

כשירח ושמעון סיימו לשיר , הוא התקרב אליה וחיבק אותה חזק.

" היית נהדרת! את רואה שזה לא קשה כמו שחשבת בהתחלה." אמר לה שמעון בחיוך מרגיע.

" כן , אני יודעת שטיפה חששתי בהתחלה ממה שיגידו כולם על השירה שלי." קראה ירח בהרהור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך