אני ירח-פרק 7

time machine123 30/05/2018 434 צפיות אין תגובות

שמעון לא הפסיק לחשוב על ירח. הוא תיכנן לעשות לה הפתעה ולעבור גם הוא ללמוד בבית הספר שירח לומדת בו.

הוא גילה שהוא לא הצליח לשכוח אותה כפי שחשב. זה היה מאוד קשה לשכוח מישהי כמו ירח וכמה שהיא חשובה לו יותר מכל בן אדם אחר.

הוא החליט באותו הלילה לנסוע אליה ולעבור להיות קרוב מאוד לירח. בימים האלה , ששמעון לא ראה אותה, הוא גילה שהוא התגעגע אליה מאוד. בזמן שהיא שם מכירה חברים חדשים וממשיכה להתאהב לה בעידן.

שמעון כתב בשבילה את השיר " עד השמיים" ורק חשב על כך שהוא היה רוצה להיות לצד ירח כל חייו.

זה מה שהוא רצה לעשות , להגיד לה שהוא מאוהב בה, אבל הוא לא היה מסוגל כי בשבילו החברות שלהם הייתה חשובה ולא הוא רצה לאבד אותה כידידה.

הוא התיישב וניגן על הגיטרה שלו במטרה שלבסוף הוא ילחין את השיר שהוא כתב בשביל ירח.

הוא חייך לעצמו בשביעות רצון והניח את הגיטרה על המיטה. הוא ירד למטה כי עוזב את חיפה לטובת ירח.

ירח חזרה לרחבה והתאמנה הרבה על החלקה , תמר הביט בה והוקסמה ממנה.

ירח הייתה מוכנה לתת את כל מה שיש לה כדי להיכנס לתוך קבוצת המחליקים של בית הספר.

" וואו , זה מקסים ירח! תמשיכי לעבוד קשה ולרדוף אחרי החלומות שלך. בסופו של דבר את תצליחי." אמרה תמר בעידוד וחייכה לעברה.

" תודה. אני מודה על ההזדמנות שאת נותנת לי. כל כך חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן וחלמתי שאני מחליקה על גלגליות , אבל לא חשבתי שאהנה כל כך להחליק ברחבה הזאת ולקבל את האפשרות להצטרף לקבוצה הכי טובה של בית הספר." אמרה ירח בחיוך נבוך.

" אני מאוד שמחה. את ממש מחליקה יותר טוב מלפיד , וואו, את ממש מקצוענית , מה? " קראה תמר וחייכה לירח.

" מה אני? לא! גם לפיד מחליקה מדהים. זה ממש חלומי. אני רואה את עצמי בתוך הקבוצה שלך, אני רוצה להיות חלק ממנה. תמר , אני הכי רוצה להיות בקבוצה שלך וללמוד איך את מחליקה. בכלל ההזדמנות הזאת בלעדית ואני לא מתכוונת לפספס אותה בעד שום הון שבעולם." קראה ירח בנחישות.

" אני מניחה שיש לך יכולות ושנגלה אותן ביחד, אין ספק שאת מחליקה מצוין, אבל זה לא מספיק. צריך לדעת איך את מסתדרת בקבוצה , וגם אני צריכה להכיר את בן הזוג שלך להחלקה." הסבירה תמר לירח באריכות.

" באמת זה רעיון טוב. אני צריכה למצוא לי בן זוג." אמרה ירח וחייכה לעצמה. היא ניסתה בעצמה לנסות להחליק עם הגלגליות החדשות שתמר נתנה לה.

היא עשתה צעד לא נכון ונפלה על הרחבה.

עידן שהגיע בדיוק לרחבה ראה אותה וניגש לעזור לה להתרומם מהרחבה.

" צריכה עזרה?" שאל עידן בנימוס. ירח רק משכה בכתפה ולא אמרה דבר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך