אני ירח-פרק 9

time machine123 31/05/2018 357 צפיות אין תגובות

ירח נתנה בו מבט מובך ולא הבינה למה הוא בא להפריע להם.

שמעון הביט בהלם על עידן ולקח נשימה עמוקה כדי להירגע.

" אפשר לדעת עם מי את מדברת? זה נראה כאילו יש לך משהו להסתיר ממני , נו? אני מת כבר לדעת מי זה!" אמר עידן בקול סקרני וחשב בהתחלה ששמעון וירח היו בני זוג.

" עידן , זה החבר הכי טוב שלי. שמעון , זה עידן. אם אתה חושב שאני ושמעון זוג. אתה מאוד טועה . אני והוא רק חברים טובים." אמרה ירח בחיוך מרגיע.

" מזל שרק חבר טוב שלך , חשבתי שיש משהו ביניכם. נו , איך בית הספר? אתה גם הולך ללמוד כאן?" קרא עידן באנחת רווחה. עכשיו שהוא יודע שירח הייתה פנויה , הוא היה שמח עד הרקיע השביעי.

" אני עדיין חדש בבית הספר הזה. נעים לי מאוד להכיר אותך , עידן. עזבתי את חייפה בגלל שרציתי להיות יותר קרוב לירח. ואתה? למה אתה שואל אותי את כל הדברים האלה?" שאל שמעון והסתכל על המבטים שחלפו בין עידן לירח, זה היה די ברור לו שקורה בין השניים משהו והם לא רוצים לדבר על זה בנוכחותו.

" עידן , אם אין לך משהו חשוב , אז אני מבקשת שתיתן לנו לדבר קצת בפרטיות." אמרה ירח בכעס והיא הסמיקה כל כך , שהיא לא ידעה בכלל מה היא תעשה עם עצמה.

" אוח, אני לא מתפלא , הרי ידוע שאתה לא מכיר בכלל את המילה הזאת." אמר שמעון בגיחוך וצחק לעצמו.

עידן חייך אל ירח והלך משם לכיוון הרחבה.

" נו , איפה היינו?" המשיכה ירח לדבר באין מפריע.

" איך זה להחליק ברחבה? שמעתי שיש שם קבוצה של מחליקים. מה איתך? לא חשבת להצטרף אליה?" שאל שמעון בעניין והסתכל על ירח בפליאה.

" אני מאוד רוצה להצטרף לקבוצת ההחלקה , אבל יש שם מישהי שהיא מנסה למנוע ממני להמשיך לנסות להגשים את החלום. מבחינתה , אני לא קיימת בכלל. תמר המאמנת של הקבוצה אמרה לי שאם אעבוד מאוד קשה אני אוכל להיכנס לקבוצה ואפילו לנסות להיות יותר טובה מלפיד. " קראה ירח בהרהור.

" ירח , זה מצוין . את יכולה להמשיך להגשים את החלום שלך בקבוצה הזאת. רגע , לא בחרת לך בן זוג, איך תתחרי בלפיד אם אין לך בן זוג?" שאל שמעון בקול סקרן.

" יש לי הצעה בשבילך: למה שאתה לא תהיה הבן זוג שלי ברחבה? אנחנו יכולים להגיע ליותר מזה אם שנינו ביחד, נצליח לכבוש את הרחבה. תתן לזה סיכוי? " שאלה אותו ירח בתקווה ועינייה נוצצות.

" ירח , נראה לך שאני יכול באמת להיות הבן זוג שלך ברחבה? תחשבי על זה את. אני לא יודע להחליק ואם אני אהיה ברחבה אני לא אפסיק לפול וכולם יצחקו עליי. אולי תמצאי לך פרטנר אחר שיודע להחליק על הרחבה יותר טוב בהרבה ממני." התנגד שמעון.

" אז אם לא יהיה לי בן זוג אני לא אוכל להיות בקבוצה, בלי בן זוג או פרטנר להחלקה על הרחבה , אני לא אוכל להגשים את החלום שלי ככה." קראה ירח בטון מאוכזב.

" אני מצטער , ירח . אבל אני לא יכול. אני אוהב רק לנגן על גיטרה ולא להחליק על הרחבה. את יכולה בתוך הקבוצה הזאת. אם את רוצה שנחליק על הרחבה , זה גם יכולה להיות אופציה." אמר שמעון בחיוך החמוד שלו.

" שמעון , בוא אחריי , יש לי משהו שימצא חן בעינייך." אמרה ירח בקול מסתורי , קמה ממקומה וגררה אותו אחריה לכיוון הבמה.

שמעון עמד מול הבמה ולא האמין למראה עיניו. במרכז הבמה , עמדו שני נערים שהיו נראים בגילו והחזיקו בידיהם גיטרות חשמליות.

" נראה שמצאתי לכם גיטריסט מדהים בשביל הלהקה שלכם, אם אתם מחפשים גיטריסט טוב , אז אני ממליצה עליו בהחלט. שמו הוא שמעון פרל והוא החבר הכי טוב שלי. נו, מה אתם אומרים?" אמרה ירח בהתרגשות.

" אם הוא מנגן טוב על הגיטרה , אז אנחנו בהחלט רואים אותו כחלק בלתי נפרד מהלהקה. ברוך הבא שמעון פרל . אתה אחד מאיתנו." אמרו הנערים בחיוב.

" תודה לך ירח . תודה על ההזדמנות הבלעדית שאתם נותנים לי . בזכותכם אני מגשים את החלום שלי לשיר בלהקה. אני לא אשכח לכם את זה." קרא שמעון בחיוך עליז.

" אני מאוד שמחה על זה שאתה בלהקה , עכשיו כולם ידעו שאתה מלא בכישרון , לא רק אני. " אמרה ירח בהתרגשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך