זואי12366
מקווה שאהבתם

אני כבר לא שלך אבא פרק 3

זואי12366 02/11/2013 611 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם

"טוב לכי להתקלח ואחרי זה אני יביא לך עבודה לעשות" אבא אמר לי,
הלכתי להתקלח הוצאתי בגדים חדשים ומגבות , המים היו חמים התקלחתי מהר כדי שאבא לא יכעס אחרי שסיימתי להתלבש באתי לקחת את השרשרת , לפתע אני שומעת את אבא ואמא מדברים.
"מיטל אני ממש מודה לך על זה שהסכמת לשקר לבת שלי שאת אמא שלה" שמעתי את אבא אומר.
ההייתי בשוק לא ידעתי מה לעשות , אם אני יגיב עכשיו הוא בטוח יהרוג אותי רק עם הוא יידע ששמעתי להם בשיחה הוא יכסח אותי.
בכיתי בשקט אחרי כמה דקות אחדות נגבתי את הדמעות וניגשתי לסלון ,
"איך היה המקלחת"? מיטל שאלה אותי,
לא עניתי לה לא יכולתי להסתכל לה בעיניים,
"סופי מעולה שסיימת להתקלח אני רוצה שאת תחזירי לדניאל את העודף" אבא אמר לי.
לא עניתי לו כעסתי עליו מאוד , כי יש דברים שלא משקרים בהם באמת איפה אמא שלי מה קרה לה , היא בסדר , היא בכלל בארץ , מה כאילו מה קורה איתה. שאלתי את עצמי.
"אני מדבר אלייך" אבא אמר לי,
"דיי אבא תעזוב אותי , אני שמעתי אותכן זאת לא אמא שלי איפה אמא שלי" אמרתי לאבא בקול כועס.
דיי כבר נמאס לי מזה שאני צריכה לפחד ממנו , נמאס לי מזה שאני לא הולכת לבית ספר כמו כולם , נמאס לי שאני לא יכולה לשאול על אמא שלי נמאס לי .
הרגשתי שאני מתפוצצת עליו עוד שנייה,
אבא ניגש אליי ועמד מול הפנים שלי והתחלתי לפחד , לא התרחקתי כי ידעתי שאני צריכה לעמוד על שלי ולפתע הוא הביא לי סטירה נורא חזקה וכואבת.
"לכי לחדר שלך עכשיו" אבא אמר לי,
"לא רוצה" אמרתי לו,
הוא תפס את ידי וגרר אותי לחדר בכוח ,הוא הכניס אותי לחדר ונעל אותי שם.
"אבא תפתח לי , למה אתה עושה את זה" צעקתי לו,
בכיתי ובכיתי אני צריכה להגיד תודה שזה רק חדר ושהוא לא מפוצץ אותי במכות.
לפתע אני רואה איזה חתיכת דף על המיטה שבא רשום את המספר הפלאפון של אביאל , לא יודעת איך זה הגיעה לשם יכול להיות ששמתי את הדף על המיטה בלי ששמתי לב. אבל מה זה משנה אין לי טלפון בחדר ואין לי פלאפון רק לאבא שלי.
"אבא תפתח לי" צעקתי לאבא,
ואני בועטת בדלת, לפתע אבא פותח את הדלת בעצבנות תופס את ידי חזק, ופשוט גורר אותי לסלון כבר כואבת לי היד . שם אותי על הספה ומתחיל להרביץ לי , זה כואב היד שלי כבר כואב , לפתע הדלת של הבית נפתחת אני רואה את אביאל רץ לכיוון אבא שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך