היי בנות , קצת חבל לי שאין תגובות .. וגם לא כלכך צפיות אבל אני לא מוותרת. אני אמשיך לעלות ואולי בהמשך זה ישתנה.. שחף :(

אני מאוהבת ?! פרק שלישי.

22/06/2014 965 צפיות 2 תגובות
היי בנות , קצת חבל לי שאין תגובות .. וגם לא כלכך צפיות אבל אני לא מוותרת. אני אמשיך לעלות ואולי בהמשך זה ישתנה.. שחף :(

״היי בוקרר טווב מה המצבב נווו קומיייייי מאוחרר עכשיווו ברדיווו מתנגןן השיררר שלנוווו״שמעתי את שון שר בחדר כדי להעיר אותי , הוא קפץ על המיטה ובדרך גם עליי -,-
״נוווו קומייי לוללייי״צעק והמשיך לשיר.
״מישהו פה קם עם אנרגיות על הבוקר ״גיחכתי.
״סוףסוף קמת!! אה וכן (:״חייך.
״יופיי כי גם לי יש אנרגיותת״צעקתי והצטרפתי לשירה שלו, אם אפשר לקרוא לזה ככה.
״כפרהה אנייי על הזמרת שלייי״צעק ונישק אותי בלחי. לא יודעת למה אבל תמיד אומרים לי שיש לי קול יפה .. כנראה חירשים או משהו .. אפילו ששירה תמיד הייתה האהבה הכי גדולה שלי .. שירה וריקוד !! אני בחוג גם.
״תבוא איתי היום במונית ?״ שאלתי במבט מתחנן.
״ברור אחותי״חייך.
״טוב עפתי להתארגן , תתארגני גם ביוש״אמר ואת הביוש אמר בקול מצחיק. צחקנו ואז הוא יצא .
נכנסתי למקלחת וכעבור 20 דקות יצאתי .. מהר יחסית ^_^
מרחתי על עצמי קרם גוף של ללין ועטפתי את גופי במגפת.
הלכתי לארון והוצאתי טייץ שחור גבוה , חולצה לבנה בטן -חייב לבן בספורט ויש לי ספורט היום-, עגיל לטבור פסים שחור לבן ואולסטאר שחורות.
אספתי את השיער לקוקו גבוה חוץ מבלוני שאותו השארתי בחוץ . עשיתי בשיער מחליק שמתי בושם של ללין , דורדוראנט , שמתי את השרשרת שלי של השם מזהב אמיתי וטבעת זהב אמיתית שקיבלתי מסבתא בבת מצווה, לקחתי אייפון , כסף והייתי מוכנה . היה לנו עוד עשרים דקות עד שניצא וראיתי שתום עוד ישן אז החלטתי להעיר אותו.
״אמא אני יעיר את תום טוב ?״קראתי לה מלמעלה.
״טוב מאמי״ענתה ורצתי לחדרו של תום.
תום אוהב שאני מעירה אותו בבוקר עם השיר שאני ושון שרנו .
הפעלתי את השיר באייפון והתחלתי לשיר.
״היי בוקר טוב מה המצב נו קומי מאוחר עכשיו ברדיו מתנגן השיר שלנוו״שרתי ולאט לאט תום התעורר.
״תותי ״חייך וחיבק אותי.
״בקר טוב נסיך ״ אמרתי לו ונישקתי את הלחי שלו.
״שנבחר בגדים ביחד ?״שאלתי והוא הנהן.
הוצאתי לו ג׳ינס ברמודה כהה מהארון וחולצה בצבע כחול כהה. הוצאתי לו את הנעלי בובה של הבנים בצבע כחול תואם לחולצה והלבשתי אותו.
לאחר מכן לקחתי אותי למקלחת ושאלתי לו פנים . הוא צחצח שיניים וסגרתי את הברז . לקחתי ג׳ל מהשידה שלו וסידרתי את הקוצים שלו. הצבע הכחול ממש הבליט את העיניים המושלמות שלו.
יש לי אח חתיך !! שמתי לו בושם , דורדוראנט וירדנו למטה.
״בוקר טוב״אמרנו ביחד.
״בוקר טוב״כולם אמרו חוץ מאור ששתק ולא אכל בכלל .. סתם שיקח בצלחת שלו.
״עדאלי תצלמי אותנוו״ביקשתי מעדאל. היא הנהנה וקמה . נתתי לה את האייפון . עשיתי איתו מלא תמונות וגם עם שון ועדאל ועשיתי קולאז׳. העליתי לאינסטגרם וגם לפייסבוק ורשמתי ׳ בוקר מושלם עם האחים האהובים עליי׳ וייתגתי את שון ועדאל.בשתי המקומות התגובות והלייקיםלא איחרו לבוא.
״אתם באים ? ״ שאל אור את עדאל ושון .. כאילו אני לא קיימת .
״כן״
״לא״ אמרו ביחד.
״למה לא ?״ שאלה אמא את שון .. היא יודעת שרבנו.אני ואור כאילו . היא גם יודעת מה אני מרגישה אבל אין לה מה להגיד .. מבינה אותה .
״ אני הולך עם תהל״חייך אליי.
״בואו אני יקח אותכם״אמרה אמא לי ולשון ועדאל ואור יצאו לבית ספר.
״תודה מאמא״ אמרתי ונישקתי אותה בלחי.
אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי !! כולם אחרי שאני דומה לה ביופי ובאופי ! היא יודעת הכל עליי .כולל רון.
לקחנו את התיקים והחזקנו שנינו בידיים של תום כל אחד מצד.
בדרך למכונית עשינו לתום ״אחד שתיים ושלוש״ וכשאמרנו שלוש הרמנו אותו מהידיים , הוא לא הפסיק לצחוק.
עלינו למכונית ואמא הורידה את תום קודם.
הוא ביקש שאני ושון נכניס אותו לגן וכך היה .
״ביי קטני״אמרנו אני ושון וחזרנו למכונית ואמא המשיכה לנסוע.
״ביי ילדים יום טוב״אמרה אמא שהגענו לבית ספר.
״ביי אמא״אמרנו ונכנסנו לבית ספר. נכנסנו בשער כשאני על הגב של שון שעושה לי שק קמח .
הוא רץ איתי לכיוון כולם ולא הפסקנו לצחוק .
״מישהי פה במצב רוח טוב״ אמרה עמית.
״וזה לא בגללך תהיי בטוחה״אמרתי בקרירות.
״אה אז עכשיו אנחנו בריב כאילו ? ״ שאלה .
״אני לא בכיתה א׳ עברתי את זה ממזמן .. פשוט תעזבי אותי בשקט״אמרתי ברוגע ושובל משכה אותי ואת שון לתוך הבית ספר לפני שעמית הגיבה . שובל גם כעסה עליה קצת .. היה הייתה בעד אחי !! ככה זה כל הזמן כשזה קשור אליו ..
נכנסנו לכיתה ורון היה שם עם כמה בנות סביבו..כאב לי לראות את זה .
״ הופה אחי ״אמר שון וגרם לרון להסתובב אלינו .. שראה אותי הוא נעשה אדום !!
״אממ .. אהה.. היי״אמר בגימגום וצחקנו.
אחרי כמה דקות המורה להיסטוריה נכנסה .
הפעם הייתי בשקט .. השתתפתי בשיעור הרבה והייתי פעילה .. כולם היו בשוק אפילו המורה.
כשיצאנו המורה עצרה אותי בפתח.
״את רואה ? כשאת רוצה את יכולה להיות מדהימה כמו שאת תמיד ! תמשיכי כך ואני עוד יתחיל לאהוב אותך״אמרה בצחוק את החלק האחרון קרצה לי והלכה -היא נשואה-
חייכתי והייתי גאה בעצמי .
יצאתי להפסקה אל כולם.
ישבתי בקצה אחד של השולחן ואור מולי.שון קנה לי בואנו והתיישב לידי.
אכלנו דיברנו , צחקנו .. התעלמתי מאור לגמרי . אה וגם מעמית .
״קומי״אור אמר לי.
״עזוב אותי״אמרתי.
״ כוסעמק תהל תקומי עכשיו ״ אור צעק .
״ראבק ילד מה אתה רוצה מהחיים שלי מה ״צעקתי גם וכולם הסתכלו עלינו.
״תסתובבו מה נתקעתם״צרחנו ביחד.
״את תבקשי ממנה סליחה את מבינה ?״הוא צעק .
״אהה אז בגלל זה באת ?? ברור למה שתבוא ותרצה לדבר איתי ולהתנצל הרי אני לא חשובה לך נכון ?! משאנחנו קטנים אהבת רק את שון עדאל ותום !! אף פעם לא התייחסת אליי כמו לאחותך !! אולי אולי אולי כמו לאחת הידידות המסכנות שלך !! פעם אחת לא באת ודיברת איתי מרצונך סתם שיחה של אחים !! אבל אם זה קשור לחברה שלך אתה תעשה הכל, תהיה מוכן להוריד מהכבוד שלך , מהאגו שלך ולבוא לדבר איתי נכון ?! תן לי להגיד לך משהו .. אתה חרא של אח וחרא של בן אדם ואני שונאת אותך!!״צרחתי וכולם הסתכלו בשוק. ״ותפסיקו להסתכל כבר סעמק תתעסקו בעיניינים שלך יחסרי חיים״צרחתי .. לא היה אכפת לי שישנאו אותי בגלל זה אפילו.
יצאתי מהחדר אוכל.
שמעתי מישהו הולך אחריי עצבני וילדים הולכים אחריו ומנסים להרגיע אותו.
״מה נראלך שאת תגידי לי את כל זה ופשוט תלכי ?״צרח אור .
״אמא לא מרשה לי לדבר עם זרים ״צרחתי לו בחזרה ולא הפסקתי ללכת.
״תעצרי כבר כוסעמק ערס״צעק אבל המשכתי ללכת והוא אחריי.


תגובות (2)

אני אוהבת את הכתיבה שלך … מחכה להמשך !

23/06/2014 17:49

    יואו תודה !! איזה כיף לשמוע .. את הראשונה שאמרה לי את זה תודה ❤️ ממשיכה עכשיו ❤️(:

    23/06/2014 21:26
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך