אנסטסיה

03/10/2013 440 צפיות אין תגובות

"איפה טים?!" קרא מייקל הבוס של טים . "אני צריך את טים לחקירה הבאה!" צעק שוב . כעבור מספר דקות ניכנס טים לחדר מופתע . "אני צריך את העזרה שלך ,טים ." אמר מייקל . טים היה סקרן למה בחר מייקל דווקא בו לחקירה הבאה …מייקל אף פעם לא העריך את טים ועם היה שולח אותו לחקירה , היא היתה קטנה ולא מעניינת . משהו למתחילים . "אני צריך שתטוס לרוסיה ביחד עם ג'ייק . מצאו שם איזה זקנה שאומרת שהיא אנסטסיה . אתם צריכים לצאת ולחקור אותה אולי זאת באמת היא. "
"מי?" שאל טים . טים לא הבין מי זו אנסטסיה ולמה היא מעניינת את מייקל ,שלעולם לא היתעניין בחקירות ברוסיה .
מייקל ענה בעצבים "הנסיכה ההיא ממשפחת רומנוב שלא נימצאה .נו אתה יודע כשהם נירצחו?"
"לא שמעתי עליה…" ענה טים בשקט
"אני מתחיל לחשוש שאתה לא מתאים למשימה הזאת . אולי אני יתן אותה להארי? "
"לא!רק לא להארי .אני יעשה את זה ויבדוק מי זו בטיסה" ענה לו טים
"לא.אתה תעשה את זה עכשיו . ביחד עם ג'ייק .מיסתבר ששניכם טיפשים שלא יודעים כלום על ההיסטוריה הרוסית . "
טים ניפגע קצת אך לא אמר דבר . "הטיסה היום בלילה .שעה 02:30 .אתם עולים על המטוס ותוך כמה שעות אתם מגיעים לסנט פיטרבורג רוסייה .שדה התעופה פולקובו ונוסעים ישר למלון . מובן?!הינה הכרטיסים " אמר מייקל והושיט את הכרטיסים לידיו של טים .
טים הינהן ויצא לבית לארוז את המזוודה .

טים ישב מול הטלוויזיה וראה כדורגל . בדיוק כשמנצ'סטר יונייטד הבקיעו גול ראשון הפעמון בדלת צילצל . טים בעצבים הלך ופתח את הדלת . ג'ייק עמד שם עם המזוודות . "היי . איכפת לך עם אני יהיה אצלך בבית עד הטיסה? קייט העיפה אותי מהבית כי צעקתי על הטלוויזיה כשמסי פיספס את הגול.."
טים צחק ונתן לו להיכנס לבית .
"אנחנו אמורים לילמוד על האנסטסיה הזאת לא?"
"כן . הבאתי את המחשב הנייד אני יחפש עליה מידע גם בטיסה .רוצה נתחיל עכשיו?"ענה לו טים כתשובה
"לא אני לא במצב רוח טוב .זאת פעם שלישית החודש שקייט מעיפה אותי מהבית .."
טים נתן לו תפיחה על הכתף והיתיישב בחזרה על הספה להמשיך ליראות כדורגל .
-שעה 00:04 לפנות בוקר –
"אוי לא עוד שעתיים הטיסה!! טים?! טיםם?! קום כבר טים אנחנו מאחרים!!" צעק ג'ייק מהריצפה בסלון .שניהם נירדמו .
הם רצו עם המזוודות למטה ותפסו מונית .
טים קפץ מהמונית כשהגיעו לשדה התעופה והשאיר לג'ייק את המזוודות . "אתה בא כבר?!תמהר!"
"היתי יכול ללכת יותר מהר עם לא היו עלי שתי מזוודות ותיק שמן . מה יש לך במזוודה אבנים?!"
טים היתעלם ורץ לכיוונו של ג'ייק וחטף לו מהיד את התיק .
-02:27 לפנות בוקר-
טים וג'ייק הידקו את החגורות והיו מוכנים לטיסה .ג'ייק הצליח לסדר לשניהם מושב במחלקת VIP בעזרת קסם אישי וקצת כסף .
"אנא ישרו את המושבים ובידקו שהחגורות חגורות כמו שצריך " אמרה הדיילת הבלונדינית שסידרה לטים וג'ייק מקום טוב בVIP .
עבור חצי שעה טים הוציא את המחשב הנייד והחל ליקרוא על אנסטסיה בויקיפדיה .
"רשום פה שהיא היתה נסיכה בשושולת רומנוב .. שניצרחו על ידי לנין ועוד כמה גברים במרתף ..הגופה של אנסטסיה לא נימצאה…ג'ייק עם זאת אנסטסיה האמיתית , אנחנו הולכים להיות עשירים . "
ג'ייק חייך חיוך מרוצה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך