ג'יני^^
אני ממש אשמח עם תירשמו ואם זה אין יקרה אעלה את פרק הבכורה מחר ^^

אפס- קידמון+ הרשמה :)

ג'יני^^ 07/04/2017 890 צפיות 22 תגובות
אני ממש אשמח עם תירשמו ואם זה אין יקרה אעלה את פרק הבכורה מחר ^^

קידמון-

שקט, דממה מצמררת ומחרישת אוזניים.
אוויר קר ולח, רוח מצליפה הפניי, גורמת להם להבד תחושה.
חושך, אבל מצד שני גם אור. לילה אפל ואור ירח מלא ובוהר על רקע יער מושלג, מכוסה כולו שיכבה לבנה.
איך הגעתי לכאן? מוחי מתושתש וראשי כבד. אני מתפתה לשכב על האדמה המושלגת ולהירדם לנצח אבל משהו בי, קול מוזר ולא מוחשי אומר לי שעליי להמשיך לנוע.
אני לובשת טייץ דק, מעיל ומגפיים אך גופי בכל זאת קופא בגלל השלג והרוח.
לפתא משהו משתנה, האוויר הופך להיות מעט יותר חם, זימזום מוזר ממלא את הדממה סביבי. אותו קול שאמר לי להמשיך הלאה לפני כמה רגעים קודם לכן אומר לי עכשיו לרוץ, להתקדם במהירות.
הזמזום החלוש הופך במהירות לקולות צעדים, פסיעות של עשרות רגליים שנעות מאחורי אל המקום שבו אני נמצאת. ליבי פועם במרץ ושטף של אדרנליין זורם ממוחי אל כל אבריי.
אני רצה, מוערת את השלג תחת מגפיי ובוודאי משאירה עקבות ברורים בו. משהו אומר לי שהצעדים עוקבים אחריי, אבל למה? מה עשיתי ו… מי אני בעצם?
השאלות גורמות למוחי לשקוע, לשם מה לברוח אם אני אפילו לא יודעת מי אני? בדיוק ברגע שאני עומדת לוותר, לשכב על השלג ולחכות לגורל האכזר אור מהיר וחם קורע את חשכת היער.
זו אחוזה גדולה, מבנה בעל שלוש קומות, רחב מאוד ומוקף כולו בחומה ושער ברזל.
השער עצמו פתוח לכדי חריץ ובלי לחשוב פעמיים אני פוסעת לכיוונו.
ברגע שאני עוברת את שערי הברזל הם נסגרים מאחורי שנייה לפני שאני קורסת אל השלג הקר.

הסבר קצר-
האחוזה היא בית יתומים והדמויות שתרשמו הם ילדים בבית היתומים. אני יודעת שאולי זה יכול להישמע די בנאלי אבל אשמח אם תתנו לסיפור צ'אנס בכל זאת ותירשמו ^^

הרשמה-
אז בשביל ההרשמה אני צריכה דמויות של לידים בבית היתומים שיכנסו לי לכל מיני משבצות ואת האופי של הדמויות תבנו לפי התיוגים הבאים: הליצן של החבורה, המנהיג הטבעי שלוקח אחריות, הבחור טוב הלב שמתחבר לכולם, הסנוב שלא מוכן לעזור, החתיך התורן(????), זה שמשחק אותה כאילו לא איכפת לו אבל בתכלס זה לא נכון.(הדמויות מנוסחות בלשון זכר אך פונות גם לדמויות של בנות)

שם: אמריקאים.
גיל: בין 15-18.
מראה חיצוני:
אופי:
עבר: הם חיים בבית יתומים אז קחו את זה בחשנון כשאתם חושבים על העבר של הדמויות.
משהו נוסף:


תגובות (22)

שם : מאי טנו ( אבל כולם קוראים לה טין-טין )
גיל : 15 אבל יש לה baby face
מראה חיצוני : ניראת ככה http://img.providr.com/all-images/celebrities-you-wouldnt-recognize-without-signature-look12.jpg , נמוכה ורזה .
אופי : היא מאוד שקטה . אוהבת לצלם לקרוא ספרים ולנסוע על הסקטבורד שלה . למרות שהיא לא מדברת הרבה היא תמיד מתנדבת לעזור ומאוד נחמדה . היא מאוד אמיצה אבל אף אחד לא יודע את זה בגלל שהיא בקושי מדברת אבל כשצריך לעשות משו (גם הוא מסוכן וגם אם לא ) היא עושה את זה . יש לה גם זיכרון צילומי .
עבר : אמא שלה הייתה פרוצה וכשהייתה בת 4 אמא שלה הושיבה אותה על ספסל ואמרה לא לזוז ולא לעקוב אחריה לא משנה כמה היא רוצה
והלכה משם . אחרי שעה בערך עצר שוטר אחד ושאל אותה למה היא יושבת שם לבד . הדבר היחיד שהיא אמרה זה שאמא אמרה לא לזוז ואז הלכה . השוטר לקח אותה לבית היתומים עד עכשיו .
משהו להוסיף : מקווה שתקבלי אותה כי אני מאוד אוהבת אותה . תשני פרטים אם היא לא מתאימה לסיפור .

08/04/2017 07:43

    אוקיי היא התקבלה :)
    יש עוד מקום^^

    08/04/2017 12:22

שם: בראיין סלביו באך( סלביו-מצד אביו ובאך-מצד אימו)
גיל: 17
מראה: בעל עיניים כחולות ושיער שחור פרוע, הוא גבוה- מטר 80, שוקל 70 ק״ג, בעל גוף מפותח באופן טיבעי ובלי אימונים מסויימים.
רקע: הוריו נרצחו מול עיניו ע״י פורץ שהגיע לביתם ואת בראיין הוא החליט להשאיר בחיים; למראה הזוועה… מאז עברו 8 שנים, בעיקבות זאת הוא פיתח השקפת עולם צינית וקרה.
אופי: הוא ישיר ואומר כל שעולה על רוחו, פוגעני, מחושב, חכם וקר רוח, הוא אגואיסט שחושב רק על עצמו. עם זאת הוא לא אדם רע, התנהגות כזו באה רק בצורכי מגננה וכשאינו מכיר עוד את האנשים סביבו.
עם הגישה הנכונה- הוא יתגלה כאדם נעים ואיש שיחה מעניין. שמפעם לפעם זורק הערות סרקסטיות ולעיתים משתמש גם בהומור שחור, אולי כי זו הדרך שלו להתמודד עם האובדן שחווה…
תחביבים: הוא אוהב לצייר, בחלק מציוריו אפשר לראות סערת רגשות עזה, ובציוריו האחרים קרירות ורוגע; הבחירה בין שני הסגנונות נעשת לפי מצב רוחו הנוכחי.
הוא קורא המון ומעשיר את הידע שלו בתחומים שונים ומגוונים.
עוד כשהוריו היו בחיים היה זוכר שאימו הייתה מרבה לנגן בכינור, ועם מותה החל לנגן גם הוא. ומאחר והוא שמאלי הוא מנגן באותו הכינור שאימו נגנה בעברה.
אם זאת הוא משחק גם שחמט- אביו היה שחמטאי מוכשר ונודע שפיתח בבנו את האהבה למשחק והוא מרבה לשחק בו מדי יום.
חוץ מיזה, הוא ידוע בכינויו ״חסכן האנרגיה״ (חחח) הוא שונא ספורט או כל פעילות מאמצת כלשהי ובזמן ששאר היתומים נהנים מפעילויות ספורטיביות מגוונות הוא מעדיף להשקיף עליהם מהצד ולצייר ברישום, או לקרוא ספר טוב.
הוא פתוח לאהבה אם כי לעולם לא התאהב באמת, ולא יודע עליה דבר. ועם הקרירות הטיבעית שלו יהיה לו קשה להראות רגשות, סימפטיה ואהבה.

08/04/2017 13:41

שם:גרייס בילו.

09/04/2017 00:44

שניה בטעות נשלח לי אני אתחיל מחדש

09/04/2017 00:44

שם: גרייס בילו.
גיל: 12
תיאור חיצוני: עיניים חומות בהירות (בגוון דבש) שיער שטני עד הכתפיים,גוון עור בהיר יחסית. מטר 1.39,לא שמנה מידי אבל גם לא רזה…
אופי: הקטנה של החבורה,מופרעת אבל גם יודעת לכבד את מי שמבוגר ממנה. היא מאוד בוגרת מבחינה נפשית ומבינה דברים מהר מאוד.
היא תמיד טוענת שאהבה זה דבר מגעיל אבל עמוק בתוכה היא יודעת שהיא אומרת את זה רק בגלל שהיא אף פעם לא קיבלה את זה מאף אחד.
חכמה אבל לא משקיעה בכך. אין לה סבלנות והיא עושה מה שבראש שלה,יודעת לקבל החלטות ולא סומכת על כל אחד.
שונאת שאומרים לה מה לעשות אבל יודעת את מקומה ובגלל זה היא יודעת להפסיק כשאומרים לה. כולם אוהבים אותה בבית יתומים אבל באיזשהו מקום היא קצת נדחפת. ילדה סקרנית למדיי.
סיבת הגעה לבית יתומים: כשהייתה בת 7 אבא שלה נפטר, הם נותרו רק היא,אחיה ואמא שלה,לא היה להם כסף בכלל והכל התחיל להדרדר.
אחרי שנה שלמה אמא שלה התאבדה מצער והיא נותרה רק עם אח שלה בן ה18. אח שלה ידע שהוא לא יוכל לטפל בה לבד וניסה למצוא לה את המקום שיהיה לה הכי טוב שהוא יכול להשיג לה. הבטיח לה כשהוא יוכל הוא יחזור ושהוא תמיד ידאג לה ולעולם לא ישכח אותה.

09/04/2017 01:02

שם: ברברה רומרו
גיל: 18
מראה חיצוני: שיער מקורזל (שברברה מתקשה להשלים עימו), עור כהה ועיניים גדולות וכהות
אופי: סוערת. בעלת מרץ רב ומובילה יוזמות. לעיתים מתנהגת בתוקפנות, אך בד״כ חמה ואימהית לשאר היתומים הנקראים אצלה ״the babies" (חוץ מכמה אח״מים שנקראים "my darling"). בנוסף, ברברה מכנה כל אפרו-אמריקני שהעז להתעסק איתה, בכינוי הגנאי ״negro״ (ברברה ׳גזענית׳ כביכול כלפי כושיים שאינם ממוצא קריבי כמוה). אוהבת מוסיקה ושירה – זמן המקלחת שלה אורך הרבה מעבר למקובל כיוון שהיא מנצלת אותו לתרגילי פיתוח קול וזמרה, והעובדה הזו גורמת לה להסתכסך עם לא מעט אנשים… כמובן חולמת להיות זמרת ביום מן הימים.
מושכת לחברותיה בשיער דרך קבע.
עבר: האב הוא שוהה בלתי חוקי שנתפס והוחזר לארץ מוצאו עוד לפני שברברה נולדה. האם הינה כושית ממוצא קריבי (או קריביאני – איכשלא אומרים את זה) בעלת פיגור שכלי עמוק (100% נכות). ברברה גדלה אצלה עד גיל 8 בבנין עיריה המיועד לחסרי בית ובמקרה התגלתה על ידי עובדת סוציאלית, כשכבר היתה בסטטוס של ״ילד פרא״. היא שוקמה וכיום היא בן אדם רגיל. לפחות למראית עין.

09/04/2017 01:06

שם ושם משפחה: אליס ספרינג (Alice Spring).
גיל: 17.
מראה:
שיער בצבע חום – קינמון שבשמש נראה גם מעט ג'ינג'י.
קווצות מהשיער שלה נופלות לעיתים תכופות על העיניים הירוקות, הסקרניות והעליזות שלה.
היא גבוהה – 1.77 ורזה.
עור בהיר.
שיניים צחורות וישרות וחיוך מקסים ומעט מסתורי.
צלקת ארוכה לאורך הגב שלה. הצלקת נעשתה במשך שהותה בבית היתומים(כשהייתה בת 15 בערך). אף אחד לא יודע איך, והיא לא מספרת.
נראית ככה בערך –
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/e3/be/82/e3be8262ac1ea803a78697e2346b53bd.jpg

אופי: את אליס תמצאו כמעט תמיד יושבת/שוכבת במקום גבוה כלשהו(ענף של עץ, מדף גבוה וכו') כשהיא קוראת ספר/מציירת/משקיפה על המתרחש מלמעלה.
כשהיא רוצה לרדת למטה היא קופצת והיא תמיד נוחתת עם הרגליים על הקרקע, בשלום. היא לא אוהבת שעולים למקום הגבוה בו היא נמצאת ולא אוהבת שקוטעים את הפעילות שהיא מבצעת(אלא אם כן היא סתם משקיפה מלמעלה ואז לא אכפת לה שמדברים איתה, אבל אם היא קוראת או מציירת, או שהיא תבקש שיניחו לה לנפשה כי אין לה כוח לדבר או שהיא תמשיך לקרוא את הספר/לצייר תוך כדי שהיא תדבר אבל בלי להסתכל על האדם איתו היא מדברת). היא חכמה מאוד ויש לה זיכרון מעולה. זוכרת כמעט כל דבר שהיא קראה כולל שמות של ספרים, עלילה, שמות של הדמויות ואפילו את הפרטים הקטנים.
שונאת כשלועגים לה/מנצלים/מרמים אותה.
היא קרה ולא חברותית לאנשים שהיא לא מכירה (או שהיא לא אוהבת) אבל לאט לאט היא נפתחת ונעשית חמה וחברותית יותר.
היא טובה מאוד בלקרוא אנשים(להבין מה הם רוצים, ממה הם מפחדים, מה הם מתכננים וכדומה). היא עקשנית רק כשזה נוגע לעניינים שחשובים לה ביותר אבל כשאלו לא עניינים כאלה היא זורמת. היא נהנית לראות את התגובות של אנשים במצבי מבוכה או פחד ולכן היא מותחת הרבה פעמים את האנשים סביבה.
היא כמעט תמיד מלווה ע"י החתול האפור והשמן שלה, ג'ו(Joe). החתול הזה ביישן מאוד ופחדן מאוד ולא נותן אמון באף אחד שהוא לא אליס.
למרות שהיא בן אדם שקט, הנוכחות שלה מורגשת בחדר בין אם היא רוצה בכך או לא.

עבר: היא אחת מהותיקות ביותר בבית היתומים אז לא הרבה יודעים את הסיפור שלה.
היא הגיעה לבית היתומים כשהייתה בת 3, לאחר שננטשה על יד החומות של בית היתומים. כשמצאו אותה המנהלים של בית היתומים, היא שיחקה עם חתול רחוב, אז הם לקחו גם אותה לבית היתומים וגם את החתול.
ההורים שלה אף פעם לא נמצאו ואליס לא זוכרת שום דבר מהעבר שלה.
אפילו שם לא היה לה כשהגיעה לבית היתומים, אז הבעלים נתנו לה אותו.
אליס – כי הספר הראשון שהיא קראה כשהגיעה לבית היתומים היה אליס בארץ הפלאות, וספרינג כי היא הגיעה לבית היתומים באביב.

משהו להוסיף: כמו שאמרתי, היא גם מציירת והיא גם טובה בזה.
היא ביסקסואלית אבל היא לא סיפרה על זה לאף אחד.
היא מסתדרת עם רוב היתומים אבל לא עם ברברה(זה התחיל מריב על המקלחת וגלש לטונים לא נעימים ולנושאים אישיים ומאז הם כמעט לא מדברות ואם שתיהן נמצאות באותו החדר, יש מתח רב ומורגש).

זהו. מקווה שאהבת, שהדמות תתקבל, ושתתחילי בקרוב.
אם את צריכה עוד דמויות אני מוכן לכתוב עוד.

09/04/2017 10:19

אוקיי אוהבתי באמת את הדמויות אבל יש רק בן אחד ^^" אני ממש מעדיפה שמישהו ירשום לפחות שני בנים אבל עם לא אני אצטרך להמציא אותם :)
הפרק הראשון יעלה מחר בצהריים כדי שגם מי ששומר חג יוכל לקרוא אותו ^^

09/04/2017 16:14

בן\בת : בת
שם: אליאן סראטוריוס
גיל : 16
מראה חיצוני: עור בהיר מאוד, עיניים כחולות חולמניות, שיער בלונדיני ארוך מאוד וחלק מאוד, גובה ממוצע,
אופי: נחמדה לכולם וטובה לכולם. חולמנית, שקטה וכשמישהו מדבר איתה היא ישר תתעניין באיך הוא מרגיש ולא בעצמה. רק נותנת ולא מקבלת מאף אחד.
עבר: כשחזרה מבית החולים אחרי שנולדה נסעה במכונית ועברה תאונה. ההורים שלה נהרגו במקום ואליאן שהייתה אז בת יומיים נמצאה על ידי המנהלים של בית היתומים והם לקחו אותה לעבור טיפול בבי חולים ואחר כך לבית היתומים.

מקווה שאהבת את הדמות ובהצלחה!:)

09/04/2017 16:19

בן\בת: בן
שם: אוסטין סראטוריוס (אח של אליאן אם תשתמשי בדמות ואם לא אז לא קשור אליה)
גיל: 18
מראה חיצוני: בלונדיני , עיניים כחולות , גבוה.
אופי: אופי של מנהיג, סוחף אחריו את כל הילדים האחרים בבית היתומים. לפעמים טיפה יהיר.
עבר: אחרי שההורים שלו נהרגו בתאונה , אומץ בבית היתומים בהיותו בן שנתיים. אחרי שהמשפחה שלו שלא יכלה לגדל אותו העבירה אותו לשם.

מקווה שאהבת :)
המון בהצלחה!!

09/04/2017 16:25

בן\בת : בן
שם : טים זיגלר
גיל: 15
מראה חיצוני : שיער חום, עור בהיר, עיניים חומות, נמוך יחסית ורזה.
אופי: זה שעושה צחוק מכל דבר, במיוחד כדי להדחיק.
עבר: האמא מתה מסרטן כשטים היה בן עשר והאבא התאבד מהצער. לא היו לו עוד אחים או קרובי משפחה אחרים שיכלו לטפל בו והוא הגיע לבית היתומים לבד. לאט לאט הוא גילה את הצחוק כדרך להתמודד עם החיים, ולפעמים זה גם לא בדיוק במקום.

בהצלחה!!:)))))))))

09/04/2017 16:49

הסנוב שלא מוכן לעזור
שם: קייל הלאווס ראוול(Keyl Hallows Ravel)
גיל: 17
מראה: שיער בלונדיני קצר, עם פוני בלורית שתמיד מסתדר בצורה מושלמת, עיניים תכולות כמו שמיי קיץ, ועור שזוף.
יש לו חיוך מושלם, שיניים ישרות ולבנות, שפתיים משורטטות, וגומת חן עמוקה בצד ימין שכובשת לב כל נערה.
הוא מטר שמונים רזה, שרירי ובקיצור מושלם.
אופי: טוב אז קייל שלנו חתיך מושלם, אבל האופי שלו…
הוא אנוכי, יהיר, אגואיסט, נרקיסיסט, גזעני, גאוותן, משחק באנשים, מניפוליסט, נצלן ועם כל זאת, שובה לב. הוא נהנה לדבר על עצמו, ולהתפאר, הוא סנוב, חושב את עצמו למלך ועושה רק מה שבא לו. כל מה שהוא רוצה הוא חייב לקבל. הוא לא טוב בדחיית סיפוקים, והוא ינצל אנשים בלי שום דקירות מצפון אם זה יועיל לו.
הוא bitch רק בזכר.
אבל מאחורי כל היהירות הביטחון העצני והאנוכיות, יש נער בודד.
הוא תמיד מוקף בחברים ובבנות, אבל לא באמת קרוב לאף אחד.
הוא מתרברב בכל מה שיש לו, אבל הוא היה מחליף הכל בתמורה לכך שיקבל את הוריו.
הוא חרד מנטישה ומלהישאר לבד.
אה, ויש לו פוביה ממקומות צרים.
עבר: המזל של קייל לא היה משהו כשנולד.
אמו הייתה נערה רנדומלית בת שש עשרה, שנשבתה בקסמיו של אלק אנדקאס (Endcas) הצעיר.
מר אנדקאס הצעיר ושובה הלב שלנו הוא שחקן צעיר בן שמונה-עשרה, שיש לו הרבה כסף ויופי, שמפצים על מוחו המעורפל מסמים ועל מנעד הרגשות הזעיר שלו.
רנדי -קיצור של רנדומלית, כפי שאלק קרא לאותה נערה- שלחה את תינוקה בן השבוע בתוך קופסת נעליים אל אלק.
היא צירפה מכתב בו כתבה שלא מעניין אותה מה אלק יעשה עם התינוק היא לא רוצה אותו.
אולי אם למר אנדקאס הצעיר היה אכפת ממעריציו הוא היה פותח את המכתב ואת קופסת הנעליים, אך הוא סמך על המשרת שלו שיביא לו את המתנות שנשלחו ויזרוק את המכתבים לחדר המכתבים בביתו.
אבל המשרת- או הסוכן של אלק כפי שתפקידו המקורי הגדיר אותו – החליט שאת המתנה המסויימת הזו אלק לא צריך לקבל.
ולכן הקופסה מצאה עצמה על ספסל באמצע שכונת הפאר.
באותו ערב, מורגן ראוול בן השתיים עשרה, חזר מביתו של חברו ושמע קול יללה.
היללות היו אנושיות למדי, והתחזקו ככל שמורגן התקרב לספסל.
כשעבר ליד הספסל הקול נשמע לו חזק במיוחד והוא הבחין בקופסה.
סקרן ביותר מורגן פתח את מכסה הקופסה וחטף הלם למראה היצור הזעיר שבפנים.
הוא לקח את הקופסה ורץ לביתו.
ג'והאנה ראוול הפילה את תינוקה ערב לפני כן, והייתה מדוכאת מעין כמותה כשבנה יחידה פרץ לחדרה מחזיק בקופסת נעליים מייללת.
מורגן היה קצר נשימה מהריצה ולכן הסתפק בפתיחת המכסה והגשת הקופסה לאמו הנדהמת.
כשריאן ראוול הגיע, ג'והאנה כבר הספיקה להאכיל את התינוק, לרחוץ אותו ולהלבישו בבגדים שנועדו לתינוקה שלא נולד, והייתה עסוקה בלערסל את התינוק הזעיר בזרועותיה ולנענעו בעדינות.
כעבור חודש התינוק היה באופן חוקי שלהם, ונקרא קייל הלאווס.
פירוש שם המשפחה שנבחר עבורו היה אוצר, כיוון שהוא היה האוצר שמורגן הביא לאמו.
קייל גדל וכשהיה בן שמונה, אלק אנדקאס- אביו הביולוגי שגר במרחק ארבעה בתים ומעולם לא ידע על קיומו-גילה שיש לו בן.
אנדקאס ובני משפחת ראוול דנו רבות בעניין, ולבסוף הוחלט שהזוג ראוול יהיו האופוטרופסים של קייל ויוכלו לבקרו, אך קייל יעבור לגור עם אביו.
בדמעות ג'והאנה חיבקה את אוצרה, ושלחה אותו עם ארגזים מלאים בכל טוב אל אביו.
אלק מיהר להכניס את בנו יפה התואר לעסקי המשחק, ולא ממש השגיח על חינוכו.
כך קרה שלאט לאט ילד הפלא המתוק והמקסים הפך לנער טיפוסי לעסקי המשחקים.
הוא הפך לאט להעתק של אביו, אבל בתוכו תמיד נשאר אותו קייל ראוול שהיה.
הוריו- והוא התעקש להמשיך לקרוא להם אבא ואמא, ואילו לאביו קרא 'אבא אנדקאס'- ביקרו אותו כל יומיים, והוא היה מבלה בביתם את סופי השבוע.
עד שיום אחד, קרה אסון.
מורגן, אחיו חלה בסרטן. כשקייל היה בן 11 מורגן נוצח על ידי המחלה.
כשריאן ראוול שהיה באותה עת אצל קייל שמע על מות בנו, הוא חטף התקף לב, ונפל מת.
מצבה הנפשי של ג'והאנה הידרדר עם כל יום שחלף, וחצי שנה לאחר מות בעלה ובנה, מתה מצער.
קייל נשאר עתה לבדו עם 'אבא אנדקאס' שלו שקרא לו תינוק רכרוכי כשבכה על מות אמו המאמצת וסירב לבוא לסט הצילומים בחודש שאחרי.
בסופו של דבר החיים נמשכו ושנתיים לאחר מכן, כשקייל היה בן 13, אביו הלך צעד אחד רחוק מידי, ומת ממנת יתר.
כעת קייל נשאר לבדו בעולם, ולמרות היותו שחקן, ועשיר כקורח- כיוון שירש את כל כספם של משפחת ראוול, וכעת את כל כספו של אלק אנדקאס- נשלח לבית יתומים.
מדי פעם קייל עדיין גוייס לצילום פרסומות למותג זה או אחר, או לצילום סרט, אבל בסך הכל נשאר רב זמנו בית היתומים – ילד עשיר ויפה תואר שחי חיי מותרות, זכה לכל מה שרצה ובתוך שנתיים כל עולמו המושלם קרס.
קייל נקט בגישה שהוא נעלה על כל ילדי בית היתומים, ורק חיכה שימלאו לו שמונה-עשרה ויוכל לברוח משם ולחזור לקריירת המשחק שלו.
משהו נוסף: קייל בפנים מחכה שמישהו יגלה את הילד שהיה פעם. נמאס לו מההצגות למרות שזה כבר חלק ממנו. הוא מסרב להיקרא בשם אנדקאס.
למעשה אף אחד מהיתומים לא יודע מי אביו האמיתי.
בנוסף- הוא מאוהב באחת מהבנות היותר עדינות וטובות הלב והיא מזכירה לו מעט את אמו ג'והאנה. הוא מקווה שהנערה תחזיר לו אהבה ותוכל לעזור לו להשתנות אבל בינתיים- הוא קייל הלאווס ראוול השחצן היהיר והמקסים.

09/04/2017 19:18

    אם אליאן תתקבל בתור דמות, ואם קייל יתקבל- אני חושבת שהיא צריכה להיות הנערה שבה הוא מאוהב, אבל לבחירתך.
    אם את לא רוצה את קייל, אשמח שתודיעי לי כי אם הוא לא מתקבל אני מתכוונת להשתמש בו לסיפור…

    09/04/2017 19:22

    ממש אהבתי אותו אבל נראה לי שעברו קצת מורכב מידי, הייתי רוצה לקבל אותו אבל עם שינויים קלים אם זה בסדר מיצדך. למשל הייתי מעדיפה שכל הקטע עם המשפחה המאמצת לא יהיה, כי הוא די מסובך ונראה לי שהשקעת בו יותר מידי בשביל שהוא יהיה עוד סיפור רקע בעלילה. את האופי שלו אני ממש אוהבת ואפשר לעשות שאבא שלו היה שחקן כמו שכתבת ואימו אלמונית שהאשירה אותו בידי אביו שלא רצה אותו כי הוא יהרוס לו את הקריירה או משהו ואז הוא שם אותו בבית יתומים.
    תאמרי לי מה את חושבת ואם זה לא מקובל עלייך אז אני אצטרך לוותר עליו בצער רב, באמת חבל לי שכל ההשקעה שלך תהיה לחינם. ועם תחליטי לקחת אותו אשמח עם תרשמי דמות חדשה של זכר במקום :)

    09/04/2017 23:03

אם תקחי את אחת מהדמויות שלי אשמח אם תודיעי:)

09/04/2017 23:28

    מבטיחה להודיע מחר ^^

    09/04/2017 23:34

חחח ידעתי שהעבר מוגזם אבל נשאבתי לתוך זה. ברור שאפשר להוריד את העבר ואפילו אשמח להוריד את העבר ולהשתמש בו לסיפור שלי. אז העבר החדש: אמו האלמונית העניקה לו את שמו (שמרמז על זהותה) ושם משפחתו הוא אנדקאס ולא ראוול

12/04/2017 21:13

    אוקיי מקובל עליי :)
    הלכתי לכתוב את הפרק ^^

    12/04/2017 21:24

יאי

12/04/2017 21:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך