מאי8866
זה קטע קצר והוא שליש בערך או חצי מהפרק. למה אף אחד לא מגיב...?

ארבעה נגד יער פרק 4 חלק א (זה יהיה פרק ארוך)

מאי8866 13/12/2012 590 צפיות תגובה אחת
זה קטע קצר והוא שליש בערך או חצי מהפרק. למה אף אחד לא מגיב...?

זהו זה. הרביעייה עומדת בכניסה למחנה. השערים נפתחו באופן אוטומטי. הם נכנסו פנימה. זו הייתה אמורה להיות פנימייה, אך נראתה כארמון מפואר. בחצר היו מדשאות רחבות ומטופחות, את הגדרות עטפו שיחים מטפסים, בשולי השבילים נשטלו פרחים קטנטנים.
במרכז השביל היה מעגל מרוצף, שבאמצעו הייתה בריכת דגי זהב שמנמנים, ספסלים הוצבו בקצוות ועצים רחבים נשטלו מעליהם.
"אתם מבולדור ספנס?" נשמע קול מאחוריהם.
זו הייתה המלכה הרמני, שהייתה ידועה ברכותה ובקרבה שלה לתלמידים, שאותם למדה כשף בימי ראשון ושני. היא לבשה שמלה מהודרת בצבע ארגמן, ואת ראשה הידר כתר זהב. שערה היה שחור ומטולטל.
"לא," מלמל דיינור, "אנחנו מאולבר ספנס."
"או, כמובן," אמרה המלכה, "אני כבר מתבלבלת. הקריאה שלי לא כמו שהייתה פעם."
"איזו קריאה?" שאל קני.
"קריאת עבר, כמובן, " ענתה המלכה. "ואת, יקירה," הוסיפה וליטפה את כתפה של קייט, "גשי אליי בשעה 6, בסוף היום."
כשראתה את פניהם המופתעים של התלמידים מיהרה להוסיף, "מר אנגור ילדמד אתכם את הנושא. טוב, בינתיים חכו כאן," אמרה, ונעלמה כלא הייתה."
"זה בית ספר מוזר ביותר," אמרה אנגי.
___________________________________________________________________
הזמן בו הם מחכים הוא הזמן המתאים ביותר לספר לכם עליהם. נתחיל מאנגי.
אנגי זכתה לכינוי 'החנונית' שבחבורה. זאת משום שהרבתה לקרוא אנציקלופדיות, ועל כל מי שאמר משהו היה לה תיקון. לדוגמא, אם שאלו מישהו:
"מַה אתה עושה?"
הייתה מעירה,
"מֵה, אמור מֶה אתה עושה."
היא הייתה חכמה מאוד, והציון הכי נמוך שלה הוא תשעים וחמש עד עכשיו. היא לא ידעה שזוהי איננה פנימייה רגילה, ושהיא עומדת להיות אחת התלמידות הגרועות ביותר בכיתה.
* * * * * * * * * * * * * * * *
קייט הייתה הכי פתוחה שבחבורה. היא ידעה לגלוש בצורה מדהימה על הגלשן שלה, היא השתתפה בעשרים וארבעה חוגים במהלך חייה, היה לה אוגר קטנטן בשם צ'ופי וכלב בשלם שוגי. היו לה חמישה חברים במהלך חייה, ואהבה אחת אמיתית.


תגובות (1)

המשך !!!!!!!!!!! ואני כן מגיבה !

13/12/2012 05:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך