אריות במחיר חיסול – פרק 1-💖

The angel of love13 09/02/2020 398 צפיות אין תגובות

משפחת ויצמן טיפחה לתפארת חוות גידול אריות שנשלחו למכונות הריגה מתוך סיבה מכוונת, לא תמיד הם ידעו שהמשקיעים הכי גדולים מרוויחים על חשבונם, אב המשפחה החל לעשות איתם עסקים בניגוד לחוקים ובניגוד לשכל הישר, אלא שהאריות היו נשלחים באריזות גדולות לתוך האימפריה הגדולה שעשתה כסף ונהנתה לשחוט את גורי האריות בלי חשבון. המצפון שלהם לא הציק להם בכלל.
רק אחת ידעה וסירבה להמשיך לשתוק, כאב לה על הבעלי חיים שגודלו בשביל מטרה לא הוגנת, היא לא הייתה מוכנה לעמוד בצד ולצפות כאילו היא עוצמת עיניים כמתעלמת ממה שקורה מסביבה.
האריות הללו היו כל עולמה, ולמרות שהם היו נלקחים בכמויות שאותן לא ניתן לספור.
הלב התכווץ לגמרי למראה כל הזוועות הנוראיות שקרו לנגד עיניה, למחרת היא לא הפסיקה לבכות מרוב פחד מוחלט ממה שהאריות עומדים לעבור.
הסבל, המראות הקשים שראתה גרמו לה לפעול בצורה שונה, אחרת מכל בני משפחתה.
איך היא תציל את האריות האלה מההשמדה שמצפה להם.
בתוך שנה,שנתיים הספקים המנוולים מצליחים לקחת כמה גורי אריות ולהרוג אותם כדי שהם יוכלו להרוויח מזה כסף.
אבל לא עוד. היא לא תרשה שהאנשים האלה שאיתם אבא שלה עושה עסקים.
היא לא תניח להם להמשיך לעשות את המסע לחיסול אריות.
האם תהיה לה הזדמנות לשנות משהו? האם היא תצליח להציל את האריות ממסע ההרג שמחכה להם?
האריות האלה נכנסו אליה לחלומות שהיא חלמה בלילה, שאלה הציקה לה , יחידה מבין השאלות הבלתי פתורות : איך היא תצליח למנוע מאביה לעשות רשימות מוות של אריות שנשלחים לחיסול מיידי ובלתי הוגן?
השאלה הזאת , חסרת כל תשובות שאינן נותנות מענה לכך שמכונת החיסול של האריות המסכנים עלולה להתפוצץ יום אחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך