ארמון הנסיכה – פרק 2 (:

טליה . 28/03/2012 1000 צפיות 17 תגובות

*ממלכת קורטיאן*

"בוקר טוב!!" אמרה אליסון כשנכנסה לחדר האוכל המלא והתיישבה ליד אמיליה "בוקר" היא וליסה מלמלו והמשיכו לערבב את ספל החלב שלהם
"הסוכר כבר מת,אתן יכולות להפסיק" היא אמרה כשהביטה במבטן המוזר,הן שתיהן בהו בנקודה כלשהיא בחדר וערבבו שוב ושוב על הכוס שלהן "מצטערות" ליסה הייתה הראשונה להגיב ולהפסיק לערבב "אנחנו עדיין עייפות"
"איך ישנת ליסה?" שאלה אליסון ובחנה את פניה הבהירות "בסדר גמור" היא השיבה ולגמה מהחלב "ישנתי שינה ארוכה ושקטה"
"אני ישנתי שינה קצרה,ומלאת חלומות" אמרה אמיליה והמשיכה לערבב את החלב שלה "היו לי ממש סיוטים"
" על מה?" שאלה ליסה בבהלה,אמיליה ליטפה את שערה הרך ולחשה "על אבא."
כל הכפיות והמזלגות שהיו בידיהם של הסועדים נפלו אל הרצפה,הם הרימו אותם במהירות ומלמלו כמה מילות התנצלות,ולאחר מכן הם בהו בחשאי בליסה ואמיליה שהתחילו לדבר על הנושא
"אני לא חלמתי על אבא אפילו פעם אחת…" ליסה אמרה בעצב "אני גם רוצה לראות אותו"
"את לא באמת רוצה לחלום עליו.." אמיליה אמרה בשקט כדי שהמצוטטים לה לא ישמעו "זה יותר כואב מחנית בלב"
" אני גם רוצה לראות אותו שוב!!!!" ליסה התחילה להאדים מכעס והיא קמה במהירות מהשולחן,אפילו בלי להתנצל.איזבל נאנחה בעצב ויצאה החוצה בעקבותיה.
"לא התכוונתי לעצבן אותה…זה באמת לא כ"כ נחמד לחלום עליו ככה.." אמיליה אמרה והפסיקה לערבב,אליסון שמה את ידה על כתפיה ולחשה לה "אני יודעת מתוקה..אני יודעת…"

ימי התנחומים בארמון היו ארוכים,ולא מנחמים כלל.אמיליה וליסה חיבקו אלפי אנשים,לחצו ידיים של מאות אלפי נתינים,ובעיקר שמעו סיפורים טובים על אביהם,סיפורים שרק הבהירו להם כמה הן לא יכולות לחיות בלעדיו.בסוף יום התנחומים האחרון הארמון היה כמעט ריק,אמיליה התכוונה לעלות למעלה לחדרה ואז היא ראתה את חברתה איימי נכנסת לחדר. איימי התקרבה אליה לאט לאט וחיבקה אותה חיבוק קצר ורך,לא ארוך וחונק כמו שאר המבקרים.ללא ספק-איימי היא הבן אדם שמכיר את אמיליה באופן הטוב ביותר,היא ידעה בדיוק מה היא צריכה עכשיו.אחרי איימי נכנסו סקאי ודמיאן לחדר,הם חיבקו אותה כל אחד בתורו והביטו בה בדאגה,בוחנים אותה מכף רגל ועד ראש.
"אנחנו מצטערים שבאנו רק היום…"איימי שברה את השתיקה והחזיקה בידה של אמיליה "רצינו לתת לך קצת שקט…אבל נראה שהמבקרים פה לא הניחו לך" היא אמרה והצביעה על עיניה העיפות והעצומות למחצה,אמיליה הנהנה וחייכה אליהם חצי חיוך "תודה,עשיתם את הדבר הנכון"
"איך את מרגישה?"שאל אותה סקאי,אמיליה הביטה בפניו הדואגות "הרבה יותר טוב,תודה"
"תפסיקי להודות לנו,טיפשה" דמיאן אמר ומשך אותה בעדינות לחיבוק ארוך וחם,אמיליה חיבקה אותו בחזרה והשעינה את ראשה על כתפו כשהשתחררו "אני באמת צריכה להודות לכם…אתם הולכים לעשות לי טובה ענקית"
"איזו טובה?"שאלה איימי שרק חיכתה להזדמנות טובה לעזור לחברתה
"אתם הולכים לכתוב איתי את הנאום הספד לאבא שלי,למחר " היא אמרה וגיחכה למראה פניהם ההמומות.

"איך את מצפה *ממני* לנסח לך נאום?!הנאום האחרון שלי היה בגן,שהסברתי לגננת למה חשוב לאכול פיצה בארוחת 10,וגם הוא לא היה כ"כ משכנע !!!" אמר דמיאן וצנח על הספה הגדולה בעייפות,אמיליה ואיימי צחקו ואמיליה אמרה "דימה,אל תהיה טיפש,אני צריכה עזרה!!!תהיה נחמד פעם אחת,לא יזיק לך "
"זה נגד לעקרונות שלי" דמיאן ענה ועצם את עיניו.בניגוד לשלווה שהוא הפגין,סקאי הלך הלוך וחזור בחדר וחשב על רעיונות "סקאי,אם אתה מפסיק,אני תולשת לך את הלבלב!!!!" צעקה עליו איימי והושיבה אותו בכוח על הספה "מצטער,אבל אין לי שום רעיון!!!"
"אז תחשוב,אתה החכם מבן ארבעתנו!!!" אמיליה אמרה והתיישבה ליד דמיאן על הספה "מי קיבל 100 בהבעה ולשון במבחן האחרון?!"
"קיבלת 100?!?!?!?!?!??!?!"איימי קפצה ממקומה ורצה אליו "הלך לך טוב ולא נתת לי להעתיק?!אני אכסח אותך!!!" היא אמרה והתחילה לרדוף אחריו בכל הארמון,אמיליה ודימה שאגו מצחוק למראה של איימי שרדפה אחרי סקאי עם מערוך גדול במיוחד,המרדף עבר לקומות הגבוהות יותר בארמון וגרם להמולה ולצחוק לכל מי שראה אותם,כולם שמחו להשתחרר מאווירת האבל שהייתה בארמון כבר כ"כ הרבה זמן,כולם חוץ מאחד,אחת,.
הנסיכה ליסה .
"אתם יכולים לעוף מכאן?!?!" היא צרחה כאשר הם רבו מחוץ לדלת שלה "יש פה אנשים שמנסים לחלום!!!"
"אוקי…סליחה !" איימי אמרה לה וירדה למטה,לא לפני שהיא הפילה את המערוך הכבד על רגלו של סקאי שצעק צעקה שנשמעה בכל ממלכת קורטיאן.הוא חייך בהתנצלות אל ליסה וקפץ על רגל אחת את כל הדרך למטה.

"אוף איתם!!" אמרה לעצמה ליסה כאשר טרקה את דלת חדרה וחזרה למיטתה,היא התכסתה בשמיכה עבה ועצמה את עיניה בחוזקה
"לחלום על אבא,לחלום על אבא,לחלום על אבא,לחלום על אבא" היא מלמלה לעצמה עד הצליחה להירדם, אבל שוב,ללא הצלחה.היא לא הצליחה לחלום עליו.לא באחר הצהרים,לא בערב,ולא בלילה.

"אני גם רציתי להיפרד ממנו!!!כמו אמיליה!!"ליסה אמרה בבכי למשרתת שעזרה לה ללבוש את אחת משמלות הכנסים שלה "מה עלי עוד לנסות כדי להצליח?"
"אולי את לא צריכה להצליח.." המשרתת אמרה וסירקה את שיערה החלק והבלונדיני של ליסה,ליסה הסתובבה מופתעת ופיה נפער בתדהמה "מה זאת אומרת?" היא אמרה "אני לא צריכה להיפרד ממנו?"
"לא" המשרתת אמרה לה וליטפה את פניה "הוא תמיד יישאר איתך…בתוך ליבך" היא חייכה אליה ויצאה מן החדר,לאחר מספר דקות נכנסה אמיליה בסערה "אין לנו עדיין נאום!!!!לא הצלחתי לכתוב אתמול כלום!!!!מה עושים?!" היא שאלה במהירות ושמה פרח בשערה של ליסה "תשאירי את זה לי" ליסה אמרה לה ויצאה החוצה מהחדר.

שקט,דממה מופתית.כל תושבי הממלכה עמדו בשקט וחיכו לנאומה של ליסה,היא עמדה על במה גבוהה והביטה בכל הקהל שמולה,היא נשמה עמוק והתחילה לדבר:
"על פי המסורת אני אמורה לומר עכשיו דברי פרידה לאבא שלי,
אני אמורה לספר לכם איזה איש מדהים הוא היה,כמה שהוא היה חכם,ואדיב,ונחמד לכל אחד,
כמה הוא היה….
אבל אני לא רוצה לדבר על כך"
הקהל התחיל להתלחשש,'מה הקטנטנה הזאת עושה?!" שאל איש את רעהו,השומרים התחילו להשתיק את הקהל וליסה המשיכה לדבר
"אבא שלי לא היה,נכון-היא מת,הוא נרצח,הוא לא איתי פה פיזית
אבל הנשמה שלו פה איתנו , כל הזמן , בתוכננו "
ליסה ירדה מהבמה והתחילה להסתובב בן ההמונים "הנשמה שלו נמצאת בלב שלך" היא הצביעה עד אחד האיכרים "ושלך" אמרה כשהצביעה על אחת שרות הממלכה "ושלך" היא אמרה כשהצביעה על האביר כריסטיאן שחייך אליה,היא נעמדה לידו והוא הניח את ידו על כתפיה "הוא נמצא בלב של כולנו,וגם שלי . אז אם אתם רוצים שאומר דברי פרידה?תשכחו מזה,כי אני לא נפרדת ממנו,הוא תמיד יהיה פה איתי,ואני לעולם לא אשכח אותו.." היא אמרה קצת יותר בשקט ודמעה עגלגלה התחילה להתגלגל מעיניה הירוקות אל פניה
"המלך אדוארד תמיד היה ותמיד יהיה המלך של קורטיאן,המלך האדיב,והחכם,והמושלם,שלנו." היא אמרה בחיוך
"הריעו למלך אדוארד!!!" צעק אחד האיכרים וכולם התחילו להריע,ליסה חייכה וחיבקה את האביר כריסטיאן "את גדולה מהחיים ליסה" הוא לחש לה והצטרף להמון המריע.ליסה חיפשה את פניה של אחותה על הבמה,ואמיליה הביטה בה במבט גאה ומחאה כפיים עם כולם.השמחה בעמק הייתה עצומה,הממלכה הורידה מעצמה את שק האבל הגדול ולבשה בגדי חג ושמחה,כי אולי המלך אדוארד לא פה בגופו,אבל הוא פה בנשמתו,והוא השאיר אחריו שתי יורשות כתר מדהימות,
או יותר נכון-אחת חוקית.
"וכעת,הריעו למלכה העתידית,הריעו לאמיליה!!!!"צעק אחד השרים וכולם הצטרפו אליו,אמיליה קפאה במקומה,אליסון רצה אליה בדאגה אבל היא הגיעה מאוחר מדי -המלכה החדשה קרסה על רצפת הבמה.


תגובות (17)

מהמם!! מהמם!!
פליז תגידי לי שיהיה סיפור אהבה בין קארל, השומר לאמיליה הנסיכה..(מקווה שזהו שמה..)
ובבקשה פעם הבאה כשאת מעלה פרק טת מודיעה לי אחרת תקבלי ספוג מלא חומר ניקוי ומאד מלוכלך לפרצוף…סתם צוחקת..אבל תגידי לי הכתיבה שלך מענינת ומסקרנת בטירוף..ושגיאות..בקטנה…

28/03/2012 14:51

מצטערת,אבל לא יהיה סיפור אהבה בן קארל לאמיליה
לא יהיה המשך לסיפור הזה בכלל.
מצטערת,אבל אני לא מעלה יותר

29/03/2012 01:40

למה את לא מעלה יותר מאמי .?????? יש מצב שתחזרי בך הסיפור מדהים ♥♥♥♥ יום נפלא ממני בקי ♥

29/03/2012 01:47

טליה…את רוצה שאני אמצא אותך ואכה אותך עד זוב דם או שאת רוצה שאני אצמיד לך רובה לרקה?
מזאת אומרת את לא ממשיכה?!?! אני לא מוכנה לקבל לא כתשובה…

29/03/2012 03:43

לא ממשיכה זאת אומרת לא מעלה יותר סיפורים , אין מגיבים אין סיפורים , ככה זה.

29/03/2012 06:02

בבקשה תמשיכי!!
זה יפה! אפילו יותר מזה !! זה מהמם!!!
אבל תמשיכיי..!
בבקשה ..!
אוהבת–♥–lian

29/03/2012 06:16

are you crazy?!
טליה, אני נשבעת בכלבה המזורגגת והזקנה שלי שאם את לא ממשיכה את הסיפור המעלף, המשגע, המדהים, המפציץ, המחשמל, המעולה ה… ה… ה… מושלם הזה, אני אבוא עד אלייך ואכסח לך את הצורה!!
טליה, את חייבת להמשיך.
פליזזזזזזז את לא יכולה להשאיר אותנו במתח דווקא עכשיו!!
בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכי!!!
פליייייייזיייייי???
בשבילי??
~מבטחמודבמיוחד~
אחמממ….
מחכה לתשובה חיובית אחרת…
את לא רוצה לדעת את ההמשך…
חיחיחיחי

29/03/2012 09:38

מההה???????? לא…בטח לא ראיתי נכון…. אין מצב שכתבת 'אני לא ממשיכה' או משהו כזה..פחחחחחחח איך בכלל יכולתי לדמיין כזה משפט דפוק??
אני כנראה חולה או משהו, כי אין עוד הסבר לזה שקראתי עכשיו משפט-ממש-ממש-ממש-מטומטם-ולא-רציני-שכזה!!!!
אין דבר כזה!!! את ממשיכה!!!
את לא יכולה להשאיר כזה סיפור מושלם בלי המשך!!!
זה פשוט לא הוגן!
מי שואל אותך בכלל??
***********
אחרי שישבת וחשבת במשך החמש שניות הדפוקות שזה הצריך, הגעת למסקנה שהיית דפוקה, כתבת שטות, ושאת ממשיכה את הסיפור הזה!!!!
תודה ולהתראות!!!!!

29/03/2012 10:58

נטלי תרגעי אוקי …
ששששש
ואני רק עכשיו קראתי פה וזה נראה לי סיפור ממש טוה כאילו תקשיבי אני ממש רוצה שתמשיכי וגם אולי לא יגיבו לך בהתחלה וגם לי לא הגיבו בהתחלה אבל אחרי הפרק השלישי התחילו להגיב עשיו יש לי הרבה הגבות….

29/03/2012 11:09

תודה על התגובות חמודות , אבל אני לא ממשיכה , וזה סופי .
אני אמשיך לכתוב את הסיפור , אבל אני לא רוצה להעלות יותר לאתר הזה , יש לי את הסיבות שלי , ולא – הן לא מטומטמות .
אה והאיומים ? לא עובדים עלי בשיט , וזה שלא בא לי להמשיך לא אומר שאני דפוקה אז תרגיעו עם הניסוחים , והם לא ממש גורמים לי לרוץ ולהעלות את הפרק הבא .

30/03/2012 00:23

תירגעי. צחקתי.

30/03/2012 00:43

אה..אחות שלי..אף אחד לא בשביל להעליב או לפגוע…טוב..במקרה ותמשיכי את הסיפור..אפילו באתר אחר, עשי טובה לאנושות ושלחי לי קישור…

30/03/2012 00:54

סליחה מה אני שומעת שלא תאריכי את הסיפור מההההההההההההההההההההה טליה בבקשה תאריכי ואנא אל תיכעסי עלי חחחחחחחחחחחחח ממני בקי ♥♥♥

30/03/2012 01:08

בקר אור טליה ♥ אהבתי מאד ואין לי מושג מה הדו שיח בין חברותיך לבינך אך יש לי מושג ועוד איזה מושג שהסיפור שלך יפהפה ♥ ממני בקי ♥♥

06/04/2012 01:29

וואו טלי פרק יפה *~*
אני יודעת שאמרת שלא תמשיכי (כאן לפחות)
אבל אם במקרהההההההה יבוא לך תגידי לי טוב צ׳יקה? (;
(גם אם בא לך שלחי לי בוורד או משהו חחח אבל הקוראות כאן תתאכזבנה)
אגב אני אוהבת שאת כותבת סיפורים על ממלכות זה שליפציקי (;

08/04/2012 15:48

היי טלי מועדים לשמחה שבה ואומרת שהסיפור שלך חבל"ז אהבתי מאד מאד תודה רבה ממני בקי ♥♥♥3

09/04/2012 05:33

טלי סליחה שאני נכנסת לך לוורידים חחחחחחחחח מה עדן אומרת שאולי לא תמשיכי ????????? למה הכוונה ??? את חייבת לדווח לי כי אני כל כך אוהבת את הסיפורים שלך ואותך עצמך אז מה קורה ??????
באהבה בקי ♥

09/04/2012 05:36
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך