דאשיס
אוקיי העלילה מתפתחת! מצאתי דרך לגרום לזה להיות פנטזיה אבל לא מטופשת ומוקרצת כל כך כמו המקורית xD
מקווה שתהנו P:

אשמייק חלק 23~

דאשיס 16/07/2012 752 צפיות 30 תגובות
אוקיי העלילה מתפתחת! מצאתי דרך לגרום לזה להיות פנטזיה אבל לא מטופשת ומוקרצת כל כך כמו המקורית xD
מקווה שתהנו P:

אני צריכה להתמודד גם עם זה עכשיו, מלמלתי לעצמי בראשי. לא להתמודד עם כריס, אלא להתמודד עם התחושה המסחררת שהוא מביא איתו, ושמפריעה לחוט המחשבה הלא-כל-כך יציב שלי גם ככה. והעובדה שהוא יודע שזה מה שהוא גורם לי, לא גורמת לו להפסיק כל כך. התנערתי מהתחושה המסחררת והמשכתי להגיש לי סלטים.
פניתי לשבת בשולחן בו ישבו השלישיה (כריס דייב וראלף) הנצחית, והתחלתי לאכול, מתיישבת הכי רחוק מכריס. לאוכל לא היה טעם למרות ששפים מצוינים הכינו אותו, זה פשוט כי ידעתי שכריס אוכל ומביט בי, וזה גרם לי להיחנק כל פעם מחדש.
כשגמרתי לאכול והתכוונתי לצאת לכיוון הכיתה, הבחנתי בדייב שקפץ לקראתי מהשולחן גם. אחרי שכבר היינו בחוץ, הוא דרש הסבר.
"למה כריס בוהה בך?" הוא ירה אלי.
"אהה…" מלמלתי.
"אני לא אידיוט, אנג'לה. אני יודע איך גבר מסתכל על אישה. ואף פעם לא ראיתי את כריס מתנהג כמו ילד בגן שהתאהב בחבירה שלו, ומסתכל עליה בלי בושה."
"אה…" הצלחתי שוב להוציא, ובהתחשב במצב שלי, זה מאוד מרשים.
"גילית לו?" הוא שאל.
נענעתי בראשי לשלילה.
דייב הביט בי באי אמון, "אז איך הוא מסתכל עלייך ככה, הוא היה חייב לדעת שאת בת כדי שהוא יעשה את זה, אלא אם כן הוא…" ואז הוא קלט. עיניו התרחבו והוא הישיר איתי מבט. "הוא חושב שהוא…?"
נאנחתי אנחה כבדה שהכילה את כל החששות המעיקים שגרמו לי להישאר ערה בלילה, לספר (טוב, לא ממש "סיפרתי" לו) לדייב הרגיש כאילו נתתי חצי טון מחוייבות לידיו.
דייב הרים את ידו לראשו, הביט בי בפה פתוח ועינים פקוחות לרווחה, ואז פרץ בצחוק אדיר.
"מה מצחיק?!" דרשתי לדעת, כועסת באמת. אם לו זה היה קורה, אני לא חושבת שהיה לו את האומץ לצאת מהחדר שלו בכלל.
דייב הפסיק לצחוק, אבל ברגע שהביט בפרצופי הזועם הוא שוב התחיל לגעגע.
"סתום!" בעטתי לו מתחת לברכיו, והוא נפל, אבל עדיין צחק. "אתה לא יודע איזה קשה זה לי להבין את זה!"
הוא נרגע לבסוף והזדקף, מוציא חירחורים אחרונים, "אל תדאגי, הוא לא באמת אוהב בנים."
"הו כן? אז למה הוא התאהב במייק?"
"הוא פשוט מצא אותך מושכת! את והאישיות שלך. ידעתי שאת מפלסת את הדרך שלך אליו בצורה כלשהי שאני וראלף לא הצלחנו, וכשהצלחת, כריס החל להימשך אלייך כמו כל גבר שנמשך לאישה, רק שאת מופיעה אצלו בראש כגבר. אז הוא שינה את העובדות, הוא מאמין שאת בן, והבנאדם סגור על זה שאת בן." הוא פשט ידיים, "אז הוא הגיע למסקנה המסכנה הזאת."
נאנחתי שוב. זה אפשרי, אבל לא הייתי בטוחה בכלום עכשיו. הבטתי לאחור, כריס לא היה שם. התאכזבתי אבל גם שמחתי, יש לי זמן לנסות להבין את הבעיה של הארב.
נפרדתי מדייב שהמשיך לצחקק ובמקום לצעוד לעבר הכיתות, צעדתי בהיסח הדעת לכיוון המקום אליו כריס הוביל אותי אתמול. ישבתי מאחורי הברזייה הגדולה והתחלתי לחשוב.
המניעים של הארב נראו מטופשים. הוא שונא אותי בדם, הוא אפילו אמר לי את זה פעם בעצמו, אבל הוא מנסה לשמור אותי תחת חסותו. אבל מסתבר שהוא יכול לעבוד על אנשים שהכפילה הזו, היא אני, ולכן מסתבר שהוא משתמש בי בשביל משהו. בשביל מה?
הוא גם היה מספיק טיפש לעשות זאת בנוכחותי, רק שהשנה, יצאתי מהשירותים מוקדם משהוא ציפה, ולכן הוא עשה מרדף אחריי. למה?
ניסיתי לדמיין את התמונה מחדש. הכפילה שלי הייתה ליד ויל. נזכרתי איך הוא הזיז קצוות משיערה מאחורי אוזנה, ורציתי להקיא. הארב הזה מנסה לשדך אותי? הוא מנסה להתחבר למשפחה של ויל כדי לקבל קידום?
זה היה הסבר הגיוני, אבל זה לא הסביר את העובדה שאני כלל לא בת שלו, ושהוא בכל זאת החזיק בי כבת במשך כל השנים האלו. הוא היה גם מספיק טיפש כדי לא לרשום אותי בתור הבת שלו. מוחי קדח ממחשבות, אבל עדיין לא מצאתי את הסיבה שתענה על כל השאלות, הרגשתי מטומטמת.
מה אני עושה עכשיו? מחכה לנסיך על סוס לבן שיציל אותי? אני שונאת שמצילים אותי. פעם אנג'לה לא הייתה מפחדת מאף אחד, היא הייתה עושה הכל לבד. למה השתנתי כל כך? מה קרה שגורם לי להסס בכל פעם שחשבתי על משהו?
התשובה הייתה ברורה, כי הפכתי למייק.
"הי מייק." קולו של כריס הקפיץ אותי, "אהבת את המקום ואימצת אותו? אתה עוד תגנוב לי את כל מקומות המחבוא."
הסתובבתי לעברו. הוא חייך בעדינות, עיניו הצוחקות דמו לעיניים של בן שלוש, שפת גופו שידרה תקווה. אני עובדת לבנאדם הזה בעיניים על בסיס יומיומי. משקרת לו את הרגשות כל דקה ושניה שאני איתו. אני פשוט חתיכת זבל.
"מה קרה?" הוא שם לב שלא עניתי ושפרצופי מתכרכם. התחשק לי לבכות את כל הצרות שלי אל תוך חזהו כמו שכל נערה בגילי עושה, אבל איבנתי את מוחי והדמעות התאבנו גם. כריס התקרב ושלח יד זהירה לעברי, עדיין חושב שאני "בננה".
"אתה בא לטיול?" הוא שאל והחזיר את ידו לחיקו.
"טיול?" הוא הצליח לגרום לי לדבר.
"כן, הטיול של המחצית." הוא חייך.
"אוה," אמרתי. לא ידעתי שיש טיול בכלל. "לאן הוא?"
כריס משך בכתפיו, "אני לא יודע. כעיקרון, אתה בוחר. רוב התלמידים בוחרים לצאת לעיר, אבל אני תמיד נוסע להרים." הוא השתתק, "רוצה לבוא איתי?"
בלעתי את רוקי, "מי עוד בא?"
"מהפנימיה שלנו – אף אחד." הוא מלמל.
עצמתי את עיניי. זה הרגע, אנג'לה. הטיול זה הצ'אנס שלך לספר הכל, ולהתפלל שהוא יבין.
"אני אבוא." ניסיתי לחייך, "מתי זה?"
"אתה רציני לא יודע? זה עוד יומיים!" כריס נראה מופתע.
"למה אתה כזה מופתע?" צחקתי מפרצופו, "אני עדיין נחשב חדש, אתה יודע."
"טוב, אני תכננתי לטיול הזה הרבה דברים. הם השתנו פי אלף אחרי מה שקרה," הוא השתעל ומצמץ במבוכה קלה, "אז כן, האמת היא שאני קצת-קצת מתלהב מהעינין."
חייכתי. אם הוא יקבל אותי אחרי שאספר לו ששיקרתי, זה יהיה תלוי בו.
כשהרמתי את ראשי נתקלתי בפרצופו של כריס, "הכל בסדר?"
נבהלתי מהקרבה הפתאומית ונסוגתי לאחור, כריס חש בזה. פניו נראו פגועות לפתע, אבל רק לשבריר שניה, ואז הן הרצינו. "מתי אתה… תחזיר לי תשובה?"
"בטיול." פלטתי.
הוא הביט בי, פניו מלאות אי אמון, "זה עוד הרבה זמן!"
צחקתי למראה היאוש שלו.
הוא חייך לשמע צחוקי, אבל לפתע התקרב, גופו רכון לעברי, ידיו בין צידי גופי ורגליו הסתבכו ברגלי. הוא קירב את פניו לשלי. ריחו היה נקי, של סבון, ופניו המוכרות היו נראות לי כל כך מסחררות פתאום, בייחוד עכשיו, שפיו פתוח קמעה ועיניו חצי עצומות, בוחנות אותי בלי בושה. נשימתו התנגשה בשלי ויכולתי להרגיש את הבל פיו על אפי.
ועם כל זה, רק הצלחתי לומר, "מ-מ-מ-מ-מ-ה א..אתה עושה?"
"בודק משהו." קולו היה כל כך חרישי שיכולתי לשמוע אותו רק בקושי, למרות שפיו היה סנטימטרים ספורים מאוזני. לפתע הוא שלח יד לחזי והפנה את ראשו.
אם הייתי בת-בת, הייתי צורחת ובטח מכה אותו למוות, ביחוד אם הייתי אנג'לה. אבל אני בת-בן עכשיו, אני מייק, אז נלחמתי בדחף האדיר לדחוף את כריס מעלי בגסות. אלא ניסיתי לעשות זאת בעדינות, רק שידי לא הגיבו לי. ראשי צרח לי "הווסט! הווסט!" אבל גם זה לא עבד.
ואז הבנתי שהוא בודק את פעימות ליבי, וזה גרם לי להתפוצץ עוד יותר. הוא הרים את מבטו, על פניו חיוך מנצח, ואמר בקול כמעט מהפנט, בקול שהוא שמר רק לעצמו כשהוא שר, "אני מקווה שאני יודע מה התשובה."
מעט כוח הסבל שלי פג ברגע שדיבר כך. ידי רפו לגמרי וצנחתי בחוזקה על גבי, שוכבת חצי מתה. אני טיפשה, כל כך טיפשה. ברור שליבי יפעם כמו סופת טורנדו, אם הוא מתנהג ככה.
חשתי איך התחושה חוזרת לאצבעותי ואיך מבטי מתמקד שוב. זה לא אנושי, מה שכריס גורם לי. זה אולי נשמע מתקתק, אבל זה באמת לא אנושי. שום גבר לא יגרום לאישה לאבד חושים ככה, זה לא טבעי. התחלתי לפחד מכריס בצורה משונה, נזכרת בקולו שריכך את כל שריריי.
כריס, מצידו, רק חייך באושר ואשמה גם יחד.
"אתה מלוכלך כל כך." הצלחתי למלמל.
"יש לי כמה טריקים בשרוול," הוא נשך את שפתו ונראה שהיה משהו שרצה לומר לי.
ישבתי בדממה. ידעתי שהוא יתחיל לומר לי בשלב מסוים, אם הוא ירצה.
"הקול הזה," הוא התחיל. "הקול הזה ששמעת עכשיו יוצא לי מהפה…" הוא ניסה לדבר, אבל הסתבך עם המילים. הוא נאנח, "אני אסדר את זה ואומר לך אחר כך."
"אין בעיה," עניתי. סקרנותי הוצתה, אז צדקתי בקשר לקול הזה? שהוא מוזר? תמיד ידעתי שכריס שר בקול שלא מהעולם הזה, אבל כששמעתי אותו אז, מנגן בחדרו בשקט, זה היה קול שונה, קול עמוק ומוזר שגרם לי לצמרמורות למרות שבקושי שמעתי אותו. עכשיו כשכריס השתמש איתו עלי, ועוד כל כך קרוב, הבנתי שמשהו באמת שונה אצל כריס.
"מצטער." הוא חייך, אבל נראה מרוצה מעצמו.
"אתה מצפה שאאמין לך?" שלחתי לו אגרוף לצד.
הוא הצליח להתחמק, "התנהגתי לא יפה, מה?" הוא חשף טור שיניים צחורות.
"פפףף." היה הדבר היחיד שהצלחתי לומר, כי הוא שוב אמר את זה בטון העמוק הזה שלו. לא באותו מינון כמו מקודם, אבל מספיק כדי להמם לי את הלשון.

-פרק~
הפנימיה הייתה כמעט ריקה. רוב התלמידים יצאו לעיר, כמו שכריס אמר, והטיול שלהם התחיל אתמול בערב. שלנו התחיל היום, וטיול למדבר ייצא מחר.
תלמידים מבית ספר אחר התחילו להגיע, חלק מהם יסעו איתנו להרים, והרוב באו לכאן כחלק מנופש. בחנתי את ראשיהם בפיזור נפש. כריס נסע לדוד שלו אתמול בבוקר כדי לעבור בדיקות מסוימות. הוא לא הסביר אילו, אבל ניחשתי שזה אולי קשור לטראומה שלו. היה משעמם בלעדיו, למרות שהלב שלי כן צריך לפעום בקצב נורמלי לפעמים. הוא אמור לחזור כל רגע. לפתע ראש מסויים תפש את תשומת ליבי. שיער שחור כזפת עם פס אדום בוהק, אין עוד ראש קופצני כמו זה בכל היקום.
"אליס!" צרחתי.


תגובות (30)

וואי זה מ מ ש טוב!! תמשיכיי

16/07/2012 05:31

ווואוו העלת מהר!!!
תמשיכי כך!!!
העלילה מתפתחת!!!!! ווהווו!!!
יו מה יהייה עכשיו עם אליס??
עאעאע תמשיכי כבר!!!!!!

16/07/2012 06:07

סוף סוף אות חיים ;]
וואו! איזה טוויסט!

כל הכבוד על כך שהצלחת למצוא דרך להמשיך את הסיפור כפנטזיה, אני ממש מסוקרנת!!!

כרגיל, הכל מושלם ;]

16/07/2012 06:19

סוף סוף התפתחות מעניינת.
פרק מדהים כרגיל!
מחכה להמשך =]

16/07/2012 06:23

הופה הופה הופה הופהההה!
דאשיס מעלה פרקים יום אחרי יום?
-שמישהו יצבוט אותי-.
ועכשיו לפרק- אז כמו תמיד הוא פרק מדהים, אני מתה על כריס, בחיי!
ו… אני לא יכולה לחכות לקטע שבו היא תגיד לו שהיא בת, אני מתהההההה!!!!!!
אז מה… גם מחר אני אראה פרק חדש???….
אחחחחחח, הלוואי!
לוב יו, ילדה שחש לה אומץ לגזור לעצמה ת'שיער…חיחיי, סתם, אני לא אטריד אותך…חחח ;)

16/07/2012 07:06

חחחחחח xD
תודה לכולן! אעלה את ההמשך מחר, כי את הסיפור אני ממשיכה בד"כ בלילה xDDD

16/07/2012 07:16

וואו,
שמעי,
כפיים!!!!
יום אחרי יום… זאת רק אני או שגם אמרת שאת תעלי גם מחר?
אני ברקיע השביעי!!! אעאעאעאעא חחחח
רגע, שנייה, אם לא הייתי מזכירה על דייב אתמול, את לא היית כותבת עליו?? מעניין!! חחח
הפרק בכללי יצא מדהים!!!
ואוי!!!
חחחח תזכירי לי מי זאת אליס? היא מוכרת לי…
וכריס צריך לקנאות!!!
חובה קנאות!!!!!!!!!!!!!! ווהו!! חחחח
יאללה דאשיס, נדבר..
ואלוקים השיער שלך!!!!
כזה מגניב!!!! חחח
אוף אני מתולתלת…. חח מה כבר אפשר לעשות איתו? לשים אותו לצד? חחחחח

16/07/2012 08:39

חחחח י'קרועה אחת XD
ואת דייב כן הזכרתי בפרק הקודם, רק שפה זה היה הכרחי יותר P:
ותודה על המחמאה XD אני חושבת שיצא עקום אבל לא נורא P: וכן כנראה שאני אעלה גם מחר~~ וייייי!!!!
ויפה, כמובן שכריס יקנא, אבל לא להרבה זמן XD

16/07/2012 08:44

חחחחחחח
אהההההההההה
ידעתי את זה!!!
חחח ומה זה משנה? כל העולם עקום…. חחחח

16/07/2012 08:46

LOL… אפשר לומר P: אבל השיער שלי יותר!

16/07/2012 08:54

איפה פרקים 1-5 ???

16/07/2012 17:20

דאשיס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את הכנסת אותי לאתר שאני לא יודע פאקינג איך להשתמש בו את קולטת?!?!
אני מרגיש כמו קשיש שמכניסים אותו לפייסבוק!!!!!!XD
אני לא יודע איך לענות לך, אני לא יודע איך להגיב אבל הכי גרוע אני לא יודע איך להעלות את הציורים שלי!!!!XD
וכהאחת שבכלל הכניסה אותי לשם את מחוייבת ללמד אותי איך להשתמש!!!

אהה וסליחה זה ממש לא קשור לסיפור שלך אז..סורי……..

17/07/2012 00:07

אודליה, הסיפור בהתחלה היה נקרא "סיפור ראשון שאני מפרסמת"… תודה שהזכרת לי, אני הולכת לשנות את השם שלהם xD
וסופר, אני בשמחה יעזור P: רק תשאל xD

17/07/2012 01:52

אהה פוו חשבתי שמחקת את הפרקים ראשונים ..

17/07/2012 03:35

היי דאשיס D: אמממממ…
המשך כאלו?! (:

23/07/2012 05:48

בואנה, אם תעלמי שוב אני עוקרת לך את העיניים ואוכלת אותם לארוחת בוקר!
מוחעחעחחעחעחעחעחע!
נו, דיי, ברצינות, אל תעלמי!!!!!!

25/07/2012 07:23

אל תדאגו, אני לא נעלמת P: אני רק עסוקה קצת בתקופה הזאת… אני אמשיך ממש בקרוב, אני לא אזניח אתכם P:

27/07/2012 04:18

אהמ. אהמ. אהמ.
הממשךךךךך!!

03/08/2012 07:49

דאשיס, תמשיכי מהר בבקשה.
לפני שנחזור ללימודים ואז לא יהיה זמן לנשום.
אני לא מאמינה שקיצרו את החופש ב-4 ימים.
איזה באסה!

08/08/2012 13:53

אוקי… פשוט החלפתי מחשב למחשב "אומנותי" יותר, וכפיצוי, ציירתי את אנג'לה!!
כדי לראות את הציור, גגלו DeviantArt בגוגל, כתבו "Dashiez", כנסו לפרופיל וחפשו ציור שקוראים לו "OC Angela" בגלריה P:!
אני אמשיך בקרוב ^^

08/08/2012 13:58

אוקיי

08/08/2012 14:22

וואו!
יפה.
איך את מציירת, במחשב או על דף/קנבס?

08/08/2012 14:25

על המחשב האומנותי הזה XD יש ממש שוני בין טאץ' לסתם טאבלט… כיף לצייר איתו XP

08/08/2012 14:28

טוב, אני לא כל-כך מבינה…
איך אפשר לצייר על מחשב?
עם העכבר או עם סוג של עט כזה שמחובר למחשב ואז זה מעלה את מה שציירת אוטומטי למחשב?

08/08/2012 14:36

אני אצלם את את המחשב ואז תביני P:
זה מחשב עם מסך שיכול להפוך לטאץ' כשמסובבים אותו, והוא מגיב רק לעט מיוחד, ככה אני מציירת. קיבלתי אותו היום ואני כ – ל כ – ך מאושררררררתתתתתתתתת!!
חחח

08/08/2012 14:39

הסיפור שלך מווושלם!!!
אין דברים כאלה!
אני לא מאמינה שלא קראתי את זה עד עכשיו זה פשוט הורס!!!
תמשיכי במהירות.

16/08/2012 07:25

ברכות למחשב החדש והלוואי ותמיד תהיי מאושרת ולגבי הסיפור מדהים יפהפה תמשיכי מהר מהר ♥

16/08/2012 07:29

ברכות למחשב החדש והלוואי ותמיד תהיי מאושרת ולגבי הסיפור מדהים יפהפה תמשיכי מהר מהר ♥

16/08/2012 07:29

תודה רבה בקי וירדן! אני אמשיך ובקרוב!
אני עובדת גם על קומיקס על הסיפור על זה.. אם ילך אני אראה לכם כמה סטריפים ^^

16/08/2012 12:44

העלתי המשך~
מקווה שימצא חן בעינכם!

17/08/2012 03:29
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך