אתה הוא הראשון..(פרק 11)

Professional~dancer 10/10/2015 743 צפיות תגובה אחת

זה מתחיל ביד גדולה וחמה שעוטפת אותי,
הסאונד של אלפי ציפורים קטנות ברקע ,
האוויר החד מסביבי,
השמש שרובצת על גופי ..
זיכרון חם מהקיץ.
פקחתי את עיניי למראה כל היופי שראיתי הרגשתי שאני עדיין בחלום.
פתאום נחשפו להם הרים גדולים וירוקים, גבעות תלולות ואגם יפייפה..
השמש מחממת אותי ממש ומגנה עליי מהרוח הקרירה של הבוקר המקסים הזה.
שי לא נמצא לידי..
קמתי מן הערסל נכנסתי לבית וראיתי את דלת האמבטיה פתוחה האור בה דולק ועל ידית הדלת תלויה מגבת חדשה שמחכה לי.
נכנסתי לתוך חדר האמבטיה המוגזם,
גדול בערך כמו הסלון שלי בבית חשבתי לעצמי.
ג'קוזי בפינתו האחת של החדר, מקלחת דוש גדולה משקיפה מהזגוגיות הגבוהות שעוטפות אותה, והשיא! אמבטיה העומדת ליד חלום גדול שמשקיף לאגם, לא מחוברת לכלום, ברזיה צבועים בזהב והיא עצמה בצבע לבן.
סגרתי מאחוריי את הדלת ,התפשטתי ונכנסתי למקלחת הדוש, מלמעלה מכוון דוש מרובע גדול שנדמה כי נפרס על כל התקרה, מצידי הקיר מגיעים עוד ארבע זרמים חזקים של מים ומאמצע הקיר שממולי תלוי מדף עם סבונים וכלי רחצה עליו.
התפנקתי ,השתמשתי בכל הסבונים שהיו, צחצחתי שיניים עם מברשת שיניים ורודה ארוזה שכאילו חיכתה לי, הברשתי את שיערי, קירצפתי את כל גופי עם ליפה בהרגשה שכל הגועל האלכוהול ריח הסיגריות מאתמול יורד מימני במהירות.
כל חדר האמבטיה היה מלא באדים וריחות של מאסק ופרחים, התחלתי לנשום בכבדות, יותר משעה התפנקתי פה.
יצאתי מהמקלחת ולבשתי את הבגדים שחיכו לי על השידה, זו היתה חולצה לבנה שקצת גדולה עליי בחמש מידות לפחות, מכנס קצר וספורטיבי בצבע שחור והדבר שהכי הצחיק אותי חוטיני צהוב קטנטן בדיוק במידה שלי..
אז הוא כן היה מביא לפה בנות אימתתי את המחשבה שעלתה לי אתמול בראש ..ממזר אמרתי בקול וצחקתי .
יצאתי מהמקלחת ,הוא עמד במטבח וריחות של פנקייקים ופירות החלו להתעופף לכיווני.
הוא הביט בי לרגע ״תיצאי לחצר נישב שם לארוחת הבוקר ,המזג אוויר טוב היום, נעים״ הוא אמר והמשיך בהכנות שלו.
״יאללה מאמי קטן נגמר לי מכל זה ,קח אותי לבית עכשיו״ אמרתי תוך כדי התקדמות אליו.
״תודה על הכול ועל האירוח וההשקעה והמאמצים הכל כך חמודים להגיע לתחתונים שלי בפעם השנייה אבל הספיק לי.. עוד לא ברור לי למה כל זה היה אבל טוב בטח עם רוב הבנות שאתה מביא לפה זה עובד״
צחקתי לבסוף..
״את היחידה והראשונה שנכנסה לכאן, הצימר הזה שייך לדוד שלי, הוא הביא לי שכפול של המפתח כבר ביום הולדת 18 ואמר לי שאני יוכל לחגוג כאן כשאני ירצה שקט ופרטיות״ הוא אמר באדישות בלי להסתכל עליי בכלל ״את לא חייבת להאמין כי אני רואה שכואב לך מאוד להאמין לדברים שאומרים לך וזה ממש קשה לך אבל לא מצאתי אף אחת ראויה שתבוא לפה..
את היא הראשונה״ הוא סיים במבט כנה אליי, המבטים האלה שאומרים הכול, אני הראשונה שלך אתה הראשון שלי ,
אצלך כנראה זה ברגש אצלי זה בסקס, רק הסקס.
״תתחילי לערוך את השולחן ,תוציאי מהמקרר מה שבא לך תיכף הפנקייקים מוכנים״ הוא אמר והצביע על השולחן שבו היו מונחים צלחות ירוקות וכתומות ,כוסות גבוהות למיץ, וספלים צבעוניים לשתייה חמה, הסכום מסודר בתוך מפיות צהובות.
ואו חשבתי לעצמי הוא ממש מסודר ,נדמה שיותר מימני..
סידרתי את השולחן במהירות בלי דגש על העיצוב ,הוצאתי מהמקרר מיצים סחוטים, חלב ומעדנים.
התיישבתי על השולחן שעומד על במה מוגבהת מעץ מלא ,מסביבו גדר מעץ, ובמעגל היותר רחוק שמסביבו הנוף המרהיב הזה כמובן שמשרה כה שלווה לכל בן אדם שיגיע לכאן, גם אם זה בן אדם משוגע, שרוט, עצבני כל הזמן.. בדיוק בשבילי חשבתי וחייכתי לעצמי.
שי הגיע עם פלטה חמה ועליה וופלים בלגיים ופנקייקים שמעלים אדים ,בידו השנייה מגש עם קצפות ,ריבות וסוגים שונים של שוקולדים וסירופים.
הוא התיישב בצלע השולחן שלידי,
התחלנו לאכול ,בהתחלה לקחתי מהוופל החם ושפכתי עליו הרים של קצפת פיזרתי מעל שקדים ודבש וקצת פירות יער ותותים, שי כמעט ולא אכל כל הזמן הסתכל על הנוף ונראה שכל כך שקט לו בלב.
סיימתי את הארוחה שלי במיץ רימונים סחוט שאני כל כך אוהבת וקמתי לכיוון הכניסה של הבית, משאירה מאחוריי את הכלים המלוכלכים שלי על השולחן.
הגעתי לגרם המדרגות היפות וכבר מאתמול סקרנית הייתי מלדעת מה נמצא למעלה.
עליתי מהר במדרגות והגעתי פשוט לקומה ענקית שאין בה דלתות, שטח עצום שעיניי נזרקו ישר לחלונות שהחליפו את הקירות בחדר הזה ,מיטה זוגית מטורפת שמספיקה לחמישה אנשים לפחות ,בצבע לבן עם סדינים לבנים ושחורים מבד סטאן עליה.
התקרה עשויה זכוכית מעוותת שמעליה מציץ תריס גדול המכסה אותה שכנראה יכול להיפתח ולהיסגר לפי הצורך, שטיח פרווה קרמי נמצא במרכז ובאחד מצידי הקיר עומדת שידה ארוכה ארוכה ומלא מגירות ומדפים שמסודרים בה בגדים ,בשמים ותכשירים למינהם כתצוגה בחלון ראווה.
הייתי בשוק לנוכח המקום שאני נמצאת בו.
״זה המקום הכי אהוב עליי בבית הזה״ שמעתי פתאום את קולו מאחוריי ,התחלתי להתקדם לכיוון המיטה ״ואו זה מדהים ,זה פשוט מדהים.. ממש אוהב אותך הדוד הזה״ אמרתי בעודי מגבירה את הקצב לכיוון המיטה שנמצאת בקצה השני של החדר שנראה כאילו הוא במרחק של חמש דקות מהקצה הראשון.
זינקתי על המיטה העצומה ובאופן אוטומטי הסטאן הכל כך מלטף הזה עטף את כולי, נפרשתי על המיטה ממש ,הסתכלתי על תקרת הזכוכית המטורפת ונשמתי נשימה ענקית.
״אני שמח שאהבת״ הוא אמר ונשמע כאילו הוא בקומה הראשונה.


תגובות (1)

המשך

10/10/2015 10:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך