אתה הוא הראשון..(פרק 12)

Professional~dancer 10/10/2015 730 צפיות אין תגובות

התעוררתי כשהעיניים שלי מביטות על אלפי כוכבים וירח אחד גדול ולבן ,שיפשפתי את עיניי למחשבה שהן מטעות בי ,התריס מעל תקרת הזכוכית היה פתוח לרווחה ועכשיו השימוש של התקרה המיוחדת היה ברור.
זה מטורף. זה פשוט מטורף.
צעדים מן המדרגות נשמעו ושי נעמד בתחילת החדר עם שקית קטנה ורודה ,
הוא החל מתקדם אליי בהליכה הגברית האופיינית לו, ההליכה שמשדרת כל כך הרבה ביטחון שלפעמים זה מעצבן.
״הייתה לי הרגשה שהתעוררת״ אמר והשלים את צעדיו למיטה.
״אני מרגישה בחדר הזה שאני לא נמצאת בארץ בכלל״ אמרתי בפליאה ואז גיחכתי ״בארץ? אני בעצם מרגישה שאני בחלל עכשיו״ אמרתי בעודי מסתכלת על הכוכבים ולא מנידה את ראשי אף לרגע.
״קניתי לך כמה בגדים פה שתוכלי לחזור לבית בלי שישאלו יותר מדי שאלות״ הוא השאיר את השקית על המיטה והתקדם ליציאה.
פתחתי את השקית וראיתי בה חזייה ורדרדה עם תחרה ולבבות מצויירים עליה, חולצת בטן צמודה בצבע שחור וג׳קט ג׳ינס חמים בנוסף
ומכנסיים קצרים שכמעט מגיעים לי לתחת בצבע ג׳ינס בהיר.
כמובן שהופתעתי מהבחירה הדי מוצלחת שלו והבגדים הקצרים שבחר, הנחתי את השקית בצד וירדתי למטה.
הוא ישב בסלון עד כשמבטו מופנה לחלונות החצר מהרהר במחשבה כבדה כלשהי,
נעמדתי מולו ״תודה על מה שקנית לי אני אקח את זה ואתלבש כבר באוטו, אני צריכה לבית שי, אני לא יכולה יותר הספיק לי״ אמרתי ברוגע והפעם ראיתי בעיניו כי מסכים איתי ומשלים אם כך שאני לא ארצה אותו.
״תנעלי נעליים אני אלך להביא את השקית וניקח משהו לשתות לדרך, את לא רעבה נכון?״ הוא שאל כבר בדרכו למעלה ״לא״ עניתי והרמתי את העקבים עם היד ,עדיף לא לנעול אותן עכשיו עוד כואבות לי הרגליים.
חיכיתי לו בכניסה מצפה כבר לעלות לאוטו ולהגיע לאוטו שלי לאייפון שהתגעגעתי אליו כל כך ולמיטה שלי בבית.
הוא ירד ,בדק דברים אחרונים בבית ושהכול בסדר והחל לכבות את כל האורות בבית.
הוא פתח את הדלת והחלקתי החוצה במהירות מסניפה לאפי את ריח האוויר בחוץ ,ריח הצפון.
פתאום נשמעה מכה חזקה כאילו משהו נפל, הסתובבתי לכיוון הדלת ,שי זרק הכול מידיו והסתכל עליי ברעב מטורף.
מטומטמת.
הוא הרים אותי ממותניי בכזאת מהירות שבן רגע הייתי בחזרה בבית כשהדלת סגורה ואני תלויה על גופו צמודה לדלת.
״שי קח אותי לבית עכשיו! די נגמרו המשחקים האלה אני לא רוצה לשכב איתך חלאס!״ אמרתי בטון ברור ועצבני.
״ליאורה״ הוא אמר לי בשקט תוך כדי שניתק אותי מהדלת והחל להסתובב בבית ״רואה את הספה הזאת? אני הולך לזיין אותך עליה״ הוא אמר כשמבטו נראה שהוא מתכוון לזה מאוד ומההיכרות שלי איתו הוא לא רק נראה מתכוון ״רואה את השולחן הזה?״ הצביע על שולחן המטבח הגדול ״את בקרוב מאוד תהיי דבוקה אליו מהבטן ואני יכנס בך מאחור״ הוא אמר כשחשמל נראה בעיניו, הוא שידר מבט כה מפחיד של נמר שלא אכלת יומיים ופתאום הכניסו לו תרנגלות לכלוב, העיניים שלו ברקו והאישונים התרחבו ממש, הוא דיבר בטון מאיים כמעט ,הוא רצה להבהיר לי בכל דרך שמה שהוא מחליט זה מה שיהיה, שאם הוא בחר אותי אז אני שלו כבר.
״אני הולך לחדור אלייך היום כל כך הרבה קטנה שלי ,כל כך חזק ,אני יוציא עלייך את כל מה שאני מרגיש ,אני ידפוק אותך על כל רהיט בבית הזה ,את הולכת לצרוח היום כל כך חזק ולהתחנן שאני יפסיק כבר כי הגוף הקטן שלך לא מסוגל לעמוד בזה כבר, אבל אני לא אפסיק, אני יגמור ארבע פעמים מצידי, הפעם אני לא יהיה עדין ואני לא יהיה סבלני יותר, את הולכת להרגיש היום את הגוף שלך מתפוצץ מאושר ומשמחה ,אני יביא אותך למצב שלא תוכלי לקום או להזיז משהו בגוף מבלי שאני ייקח אותך או ירים אותך, אני ישמע אותך היום הרבה ,את תצעקי את השם שלי וכל דבר שאני יגיד לך לעשות את תעשי ליאורה, אל תנסי לצאת קשוחה יותר או להראות לי כמה שאת חזקה, זה לא יילך.״
לא יכולתי ולא אצליח לתאר אי פעם את ההרגשות שהיכו בי בזמן שהוא מסביר לי ומפיל עליי את כל מה שהוא יעשה בי, הלב שלי כמעט יצא ממקומו, התחתונים שלי לפי הרגשתי היו ספוגים מרטיבות וזעקו כבר שיקרע אותם מימני וירגיש אותי מבתוך, גלי חום היכו בי כל כמה שניות והרגשתי מסוחררת, הרגשתי ששתיתי לפחות 7 צ׳ייסרים של ג׳ק דניס ,הרגשתי שאין לי שליטה על הגוף שלי ושהוא מתחיל להרפות מעצמו,הרגשתי שיכול להיות שסוף סוף הגיע הגבר שלא יוותר עליי, שיילחם כדי להשיג אותי ,שיפעיל כוח כי רק ככה אני לא אברח, הרגשתי פתאום שיכול להיות שהוא בשבילי.
״את היום תודי בדבר שבשבילו הבאתי אותך לפה, את תודי בפניי לפחות עשר פעמים שאת שלי, את תסתכלי עליי תוך כדי שאני נכנס ויוצא מימך בכוח ובמהירות ,תוך כדי שאת גונחת כמו מטורפת ומתנשפת בכבדות ואת תגידי לי שאת רק שלי״.
אני פשוט הייתי המומה, איך אין לך מה להגיד עכשיו, תגידי משהו תצעקי עליו ,תילחמי בו, תקללי אותו ותעשי לו דווקא.
כל הזמן אני מנסה להביא בחורים לקצה הגבול והסבלנות שלהם כדי שיבינו שכדי להם להתרחק ושלא יצא להם כלום,
איכשהו שי נתן את ההרגשה הבטוחה שאיתו זה לא יקרה ושהוא לא יוותר גם אם זה אומר להיות אלים וקשה יותר, כמו שאני אוהבת.
אם שי הרגשתי שאם אעיז לעשות לו דווקא הוא ייכנס בי יותר חזק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך