אתה הוא הראשון..(10)

Professional~dancer 09/10/2015 749 צפיות אין תגובות

הוא נכנס בשפתיי בכל כוחו ,פישק את רגליי ונכנס ביניהם ,הניח את ידו על גבי התחתון ודחף אותי מעט אחורה כדי שהוא יהיה המשענת היחידה שלי, כדי שאהיה חייבת להיתפס בו ,כרכתי את ידיי מסביב לצווארו, הוא אחז בירכיי והרים אותי הכניס אותי לאמצע המים שלא אוכל לברוח לו או לזוז מימנו, הצמיד אותי חזק אליו ,הסתכלנו אחד על השני בעודנו מתנשקים בעוצמה, לא מסוגלים להרפות מהמבט ,הרפיתי משפתיו בעדינות הבטתי בו ״אני אף פעם לא אבחר בך שי״ אמרתי לו כשאני מתנתקת מימנו בזהירות ושוחה למדרגות הבריכה ,עליתי מהר לפני שיתפוס אותי וכבר לא ישחרר ,הוא פשוט עמד באמצע הבריכה עם עצמו לא זז ״איפה המגבות? קר לי״ שאלתי מימנו, הוא זינק מתוך הבריכה לכיוון הבית וחזר עם חלוק כחלכל בשבילי ,הלביש אותו עליי עטף אותי בו הרים את פרצופי אליו בעדינות,
״אני כבר בחרתי בך זה הכי חשוב״ הוא הרים אותי ונשא אותי בשתי ידיו לעבר הערסל היפייפה והניח אותי עליו ״אני שנייה חוזר״ אמר והזדרז לתוך הבית.
התפרשתי על הערסל המלטף עם פוך מיוחד שתפור לו והתפנקתי, שמתי את ידיי מאחורי ראשי הבטתי למעלה לשמיים ואפשר היה לראות איך העננים הופכים אט אט לגוון סגול, הבוקר קרוב כבר ואני נמצאת עכשיו בצימר בצפון עם הבחור הראשון שזיין אותי ואיכשהו יודע עליי כל כך הרבה, הוא כן חכם ושם לב לדברים, אבל אני בטוחה שהוא בירר עליי פרטים כלשהם, הוא לא היה יכול לבצע ניתוח אופי כזה מושלם מפגישה של ארבע שעות בערך כשרוב מימנה הוא מסטול מחשיש ומספר לי על החלום שלו להיות זמר.
הוא חזר במכנסי טרנינג אפורים הרים אותי מן הערסל, נשכב בתוכו והניח אותי על חצי מגופו כאילו הייתי בובה, הוא הפנה את פניו לשמיים כשיד אחת שלו מתחת לראשו והשנייה מתחת לראשי, הרמתי את ראשי אליו ״כשנתעורר אתה מחזיר אותי לבית״ ציינתי והורדתי את ראשי בחזרה.
הוא הסתובב אליי הניח את ידו על ישבני והכניס את רגליי בין רגליו, משך את ידו מעלה אט אט ופתח את החלוק שלי בעדינות, רצה להוריד את החולצה שלי ״אל תיגע״ אמרתי והזזתי הצידה את ידו ,הוא צחק ״זה לא טוב לישון שעות עם חולצה רטובה שצמודה לריאות שלך את תתקררי״ הוא השלים ופרם את הקשירה של החולצה מאחורה בקלות ידיים הוא הוריד אותה בעודו לא מסובב לרגע את מבטו מעיניי ,הוא העביר את ידו ומבטו בקו ישר בין השדיים שלי ,סגר את החלוק נישק במצחי ועטף את כולי בשתי ידיו ״לכי לישון בובה״ לחש ואחרי כמה דקות דילגתי כבר בין חלום לחלום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך