אתה הוא הראשון ..(13)

Professional~dancer 10/10/2015 820 צפיות אין תגובות

הוא לא חיכה רגע ,בשנייה שסיים לדבר העביר אותי לכתפו והחל לעלות למעלה ,
הוא שלף מימני את השורט הקטנטן והעיף אותו לאינשהו ,פתאום הוא הצמיד אותי לקיר במעבר הצר שהיה במדרגות, התקרב אליי עם כל גופו ,רגליי היו פתוחות כשאני נתלית על הזקפה שלו שנשבעתי שיכולתי להרגיש אותה מעבר למכנס הטרנינג העבה שלו, יכולתי להרגיש אותה נוגעת בדגדגן שלי וניסיתי להתמתח לאחור כי הרגשתי שתיכף אני אתפוצץ מרוב הורמונים שמשתוללים בי עכשיו.
הוא תפס אותי משיערי שעדיין היה לח קצת מהמקלחת בוקר ומתח אותו לאחור, ביד השנייה אחז בי בחוזקה מהמותן ״מי הולך להרגיש תיכף את הכוס שלך שבטח חם כול כך עכשיו?״ שאל אותי בקול רם וסימן לי בעיניו שכדאי לי לענות.
״שי״ אמרתי לו והסתכלתי עליו ברוגע בעודי מיישרת את ראשי אליו בכוח ומרגישה שתיכף השיער שלי ייתלש ,הוא מסתכל עליי בלי שום יחס לכך שכואב לי ומותח שוב את השיער בחוזקה ״סתמי תפה ואל תתחילי עם ההרצאות שלך עכשיו, יש לך חמש שניות לענות לי מי ירגיש עכשיו את הכוס החם שלך? מי ליאורה מי ? תעני חמש שניות״ הוא מתחיל לצעוק ולספור לי לאחור לאט, לא התלהבתי מהכוח שהוא משתדל להראות לי, ומהגבריות המעוותת שלו ,להיפך אני אוהבת את זה, תעשה את זה כבר מטומטם יאללה כוס אמא שלך כנס בי כבר חשבתי לעצמי.
״אני לא קלה בכלל שי, יהיה לך מאוד קשה איתי, אני לא מתעייפת בקלות..״ אמרתי לו בדיוק כשסיים את הספירה שלו.
הוא צחק ממש ,כמעט בכוח, הוא צחק בקול גבוה ממש וידעתי שתיכף זה מתחיל. חייכתי.
״אני יראה לך עכשיו מזה קשה״ אמר ומחק את החיוך ברגע.
הוא תפס אותי ביד אחת ושילב אותה סביב גבי והשלים את צעדיו עד למעלה ,הוא נתן לי דחיפה אחורה והחל לצעוד אליי בזמן שהוא מוריד את המכנס, הוא חשב שאצעד אחורה כדי להתרחק מימנו עד שנגיע למיטה, לא עשיתי זאת נעמדתי במקום וחיכיתי שהוא יגיע אליי, הוא הגיע הרים אותי ופשוט הושיב אותי על כתפיו והכוס שלי מכוון לפרצופו.
הוא הסתכל עליי בחיוך ממזרי והתקדם במהירות לאחד מקירות החלון והצמיד אותי לזגוגית הקרה ,הוא הרים את ראשי אליי ,כששפתיו צמודות לחוטיני שהשאיר לי בשידה במקלחת בבוקר והתמקד בעיניים שלי, הסתכלתי עליו בביטחון עוצמתי כתמיד, וראיתי בקלות שעיניו צמאות לכך שאהיה רק איתו. רק שלו.
שלא מסוגל הוא אפילו לדמיין אותי מסתכלת על בחור אחר, ראיתי בעיניו שכנראה הפעם הראשונה ההיא בבית שלו עשתה לו משהו בלב הקר שלו שלא הרגיש זאת אף פעם, זה מטורף להבין שאנשים יכולים להתאהב במישהו בלי היכרות בכלל רק ממבט שלוכד אותך, מההרגשה שלך עם הבן אדם, המגע, בלי לדעת מי הוא ומה עבר בחיים.
זה פשוט מטורף.
אחרי כמה שניות של מבטים הוא הוריד את פרצופו חזרה לתחתוני תפס בירכיי בעוצמה עם שתי ידיו ושקע לתוך, הוא נישק וליקק את החוטיני הדקיק שלי ומדי פעם נגס בעדינות בחלקים בו ,נמתחתי אחורה אוחזת בידיי בראשו ומלטפת אותו כשהקולות מגרוני מתחילים לצאת כבר ללא שליטה.
הוא הגביר את כוחו וככל שנעשה יותר אגרסיבי כך נעשיתי יותר רטובה, גופי באופן אוטומטי נע והתפתל לתנועות הלשון שלו.
לאחר כמה דקות שכבר התקשיתי להחזיק את עצמי הוא הוביל אותי למיטה כשפניו שוב מופנות אליי עם מבט שחושף זיק קטנטנן של שובע.
נזרקתי על המיטה בעוצמה והבטתי ישר על הכוכבים והירח מעליי .
שי הוריד עכשיו את הבוקסר ונזכרתי עכשיו בכמה גדול איבר מינו, איך בפעם הראשונה שלנו פחדתי לראות את הגודל אז הסתכלתי רק בסוף ולא האמנתי שגודל כזה נכנס אליי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך