אתה הוא הראשון..(16)

Professional~dancer 12/10/2015 929 צפיות אין תגובות

הוא משך אותי למעלה אחז בשיערי ודחף אותי לכיוון השולחן.
״אאאהההההה!!!!״ צרחתי כששיגעון ועצבים ביחד מתחילים לטפס בגופי.
התעלם.
לא רואה אותי.
הדביק אותי לשולחן ,תפס בראשי והצמיד אותי לעץ הנוקשה.
הוא האט עכשיו אבל הגביר את העוצמה בדיוק כשחשבתי שזה לא יכול להיות יותר גרוע.
הוא נכנס לאט וחזק כל כך שהרגשתי שאני יתמוטט תיכף.
הוא יצא מימני תפס בשיערי שוב ומשך אותי אליו אחורה ,הרים אותי כשגבי צמוד לחזה שלו ורגליי מעוקמות לצידי גופו ,כל פוזה שגזר עליי הייתה כואבת לי ,הרגשתי את העצמות שלי מתפרקות, הצוואר תפוס ותיכף נתלש ממקומו, הידיים חסרות כוח כבר והכוס.. לא יוכל לתפקד יותר.
לא עצר.
לקח אותי לשיש במטבח עכשיו ,הושיב אותי על האבן הקרה הזאת הרים את ידיי וקשר אותן לידיות הארון כל כך חזק שהרגשתי אץ לחץ הדם שנוצר לי כבר.
הוא הניף את רגליי באוויר וזיין בלי סוף, בלי להסתכל עליי, לא הסתכלתי גם ,ניסיתי להיות חזקה ולא להראות חולשה אבל זה היה קשה מדי.
לא היה לי כבר קול או כוח לצעוק.
הוא יצא וגמר על הרצפה.
הוא שיחרר אתי ידיי ,״כנסי למקלחת תשטפי את עצמך״ אמר לי בקרירות.
רמת העצבים שלי עלתה למוח שהרגשתי שתיכף יצאו לי אדים מהאוזניים, פתחתי את הארונות המבטח וזרקתי עליו כל דבר אפשרי שבא לי ליד.
מזלגות כפיות כוסות צלחות ,שברתי וניפצתי כל מה שהספקתי ,העפתי את כל הכלים שהיו על השיש, כל הסירים המחבטות.
הוא חסם אותי ולקח אותי לאמבטיה זרק אותי וסגר אחריו את הדלת.
צרחתי צעקתי בעטתי בדלת ,פתחתי כל מכירה וארון שהיו שם והשלכתי מגבות סבונים לרצפה ,הפכתי בשמים ודאורדורנטים כל מה שרק ראיתי.
הוא פתח במהירות את הדלת הרים אותי בזעם לתוך מקלחת הדוש סגר את דלת הזכוכית והפעיל את כל הזרמים בעוצמה חזקה.
התקרבתי אליו כששתינן ספוגים מים וצרחתי לו בפנים שאני שונאת אותו שהוא מגעיל אותי ושבא לי לתת לעשר סודנים להתעלל בו ולאנוס אותו ,לראות איך הם משפילים אותו ולירוק לו בפרצוף.
הוא נתן לי כאפה קטנה שבשבילה הייתה לא קלה ועפתי אחורה.
החלקתי על הרצפה ונשפכתי כמו המים.
התחלתי להתחרפן על הרצפה, לא רציתי לקום ,לא רציתי כלום רק שימות.
הוא הרים אותי באדישות והחזיק את ידיי כדי שלא אזוז והחל לשטוף אותי עם סבון.
הוא ניקה כל איבר וכל חתיכת עור בגוף שלי בעדינות וסבלנות.
השתגעתי לא הבנתי מה קורה ,מה הוא עושה.
האם הגיע הבחור שהצליח לשגע אותי סוף סוף ולא ההיפך? האם חיי החופש והרווקות שכל כך התאימו לי נגמרו כבר? והכי חשוב האם אני מתחילה להרגיש משהו לבן זונה המזדיין הזה? חדלתי מלחשוב מהר לנוכח האפשרות שבכלל חשבתי על דבר כזה.
הוא הוציא אותי ועטף אותי במגבת גדולה וחמה הרים אותי על שתי ידיו ונשא אותי לחדר למעלה.
הוא השכיב אותי לישון כיסה אותי בשמיכת פוך ונעלם.
הייתי כל כך עייפה ועצבנית שלא היה לי כוח לכלום, פשוט רציתי לשקוע כבר שינה ולשכוח מכל מה שקרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך