אתה הוא הראשון..(19)

Professional~dancer 16/10/2015 645 צפיות אין תגובות

הגעתי לבית ,אמי ישנה כרגיל וגם כשהתעוררה לא התעניינה יותר מדי איפה הייתי ״נו איך היה?״ שאלה בחוסר עניין ,
״סבבה״ עניתי ושמעתי את הבטן מקרקרת.
אכלתי מהר ,החלפתי לבגדים שלי ואת מה שקנה לי זרקתי לפח ויצאתי.
לקחתי את חברתי הטובה מהבית ונסענו לבית של חברה נוספת.
החלטתי לא לספר בהרחבה על מה שהיה.
הן התעניינו ממש ודאגו לי מאוד אז פשוט סיפרתי שישנו בים ודיברנו הרבה והוא ניסה להיות נחמד אבל אמרתי לו שאני לא בעניין.
ניסיתי לקצר כמה שיותר, לא היה לי כוח או חשק להיזכר בו ולחשוב עליו, עייפתי מהתחושה הזאת ,לא התגעגעתי בכלל לחשוב על בן אדם מסויים כל הזמן.
רק כמה שעות לא איתי וכבר אני חושבת עליו..
העברתי מהר את הנושא והחלטנו לנסוע למועדון חדש בתל אביב.
״רק בנות הפעם!״ הכריזה אגם ואני ואנג׳ל הנהנו מיד בהסכמה ברורה.
התארגנו והתלבשנו ,כמובן שאני לא התאפרתי ורק מרחתי שפתון עדין שכמעט ולא נראה על שפתיי אלא רק מוציא ניחוח של ורדים.
פיזרנו את שיערנו ,התבשמנו ויצאנו לדרך באוטו האהוב שלי.
הגברנו את המוזיקה ושרנו כל הדרך ,זה מעולה חשבתי לעצמי.. ההפוגה הזאת וגם אני לא רוצה לחשוב עליו יותר, זה בסך הכול משהו חולף ועובר כמו עם כל הבחורים המפגרים שפגשתי בחיי.
הגענו למועדון.
יצאנו מהאוטו, מתחתי את גופי תוך כדי התקדמות לכניסה מעיפה מבטים לצדדים ומדליקה סיגריה.
״יש לכן 18?״ שאל המאבטח..
תמיד אני חוששת רגע לפני שאני שולפת את התעודה המזוייפת שלי ,תמיד יש בי פחד שאני יתפס.
שלפנו כולנו תעודות המאבטח הסתכל עליהן בחן אחת אחת מאיתנו ואז סימן לנו להיכנס.
הלכנו לכיוון הבר והזמנו משקאות, לפעמים כשבא לנו אנחנו פשוט מתיישבות ומחכות שבחורים יגשו אלינו ויזמינו אותנו לאיזה צ׳ייסר נחמד.
אחת שתיים שלוש, מצטלמות בלי בסוף.
שלפתי סיגריה מהקופסה וחיפשתי את האש שלי, בדיוק כשאני מפשפשת בתיק כמו משוגעת ובודקת אולי הוא נפל לי, הגיח מישהו והדליק לי את הסיגריה שהייתה בפי כבר, ״מחפשת אש?״ שאל וקרץ לי בחיוך קטן.
הוא היה בגובה ממוצע ,בהיר עם עיניים כחולות כהות, שיער שטני וגוף מחוטב, החיוך היה הקסם בו.
״אפשר לשבת לידך?״ שאל אותי בנימוס,
סימנתי לו עם עיניי כאילו עושה לו טובה והצבעתי על הכיסא לידי ״שב״ אמרתי..
הוא הדליק סיגריה ״מה מאיפה באת?״ שאל אותי ,״לא חשוב ערים״ אמרתי בזמן שאני מעיפה מבטים לצדדים ומחפשת אתגר חדש להיום.
״יש לך 18?״ שאל אותי כלא מבין איך נכנסתי, ״כן מתוק קטן״ עניתי לו,
קמתי מהכיסא ״בואו לרקוד״ נופפתי לבנות.
הבחור שנראה ממוצא רוסי הרים גבה והלך..
עלינו לרחבה והתחלנו להשתגע כמו שאנחנו אוהבות, לא רואות אף אחד ממטר ,מגבות אחת את השנייה במקרה של בחורים מגעילים וטורדניים.
שוב הסתכלתי מסביבי וחיפשתי משהו מעניין, ממולי ראיתי פתאום בחור אלוהי, יושב על אחת הספות כשמוקף במלא בחורים ומסתכל עליי בלי למצמץ, ללא ספק הבחור הכי מושך שנמצא במועדון.
שיערו שחור ונמשך לאחור בג׳ל ,זיפים ושפם יפה עם שיניים בוהקות ויפות, עיניים שחורות גדולות ,כתפיים רחבות וישיבה זקופה.
בול פגיעה.
חייכתי אליו באדישות והשתמשתי במבט החזק שלי, עליתי לרחבה הגבוה היותר והתחלתי לרקוד כמו שאני אוהבת.
כמו שצפיתי, לאחר דקה בערך כל הראשים היו מסובבים אליי ואף אחד לא נשאר שאנן לגוף שלי ולתנועות שלו.
לא הסתכלתי עליו ,אבל ידעתי שהוא מסתכל ורואה הכול.
עשיתי את שלי.
ירדתי מהרחבה וחזרתי לשבת בבר כשהבנות נשארו ברחבה מצאו להן כבר כמה בנים חמודים להנות איתם.
תיכף זה יגיע חשבתי לעצמי.
״אפשר לבקש מימך לצאת איתי להליכה בחוץ ולדבר קצת?״ שמעתי פתאום באוזני, הסתובבתי וראיתי אותו ,חייכתי והנהנתי עם הראש.
הוא אחז בידי וליווה אותי החוצה, גובהו כעת כשהוא עומד ברור, בחור כ1.85 בערך לבוש בג׳ינס בהיר משופשף וחולצה מכופתרת בגוון אפור.
״את רוקדת יפה, התנועות שלך חזקות״ אמר לי בלי להסתכל עליי,
״כן זה כישרון שקיבלתי ,הדבר הכי אהוב עליי בעולם.. איך קוראים לך בחור?״ שאלתי מימנו וצחקתי בעדינות.
הוא חייך ״סער״ אמר לי ״איך קוראים לך ילדונת?״ שאל, ״ליאורה״ אמרתי.
״בא לך לאכול משהו ליאורה הקטנטונת?״ עצר אותי פתאום,
״האמת שכן ,אני אשמח״ חייכתי.
הלכנו עוד קצת לא הרחק מהמועדון, ״בואי יש פה מסעדה שיש בה את כל האוכל שתרצי, אני חולה על המקום הזה״ אמר לי ומשך בידי.
ישבנו ואכלנו דיברנו קצת והחלפנו מספרים, סער בחור בן 25 עובד בחברת מחשבים.
חמוד ממש ,בחור ברמה, מצחיק ודי מנומס, די מנומס בכוונה להשכיב מישהי, ביום יום אני יכולה להתערב שהדיבור שלו שונה מעכשיו.
אגם התקשרה אליי ,השעה הייתה כבר 03:00 בלילה והיא הייתה די עייפה וביקשה שאחזור וניסע לבית.
סער ליווה אותי עד לאוטו והבנות כבר חיכו לי שם שפוכות מעייפות ובקושי עומדות על עקביהן.
״אני אתקשר אלייך ילדה קטנה ויפה״ אמר לי ונישק בלחי שלי,
״אני אחכה כל כך לשיחה הזאת ,תשתדל למהר״ צחקתי ונופפתי לשלום בעודי פותחת את האוטו ,״איאיאיי״ צעק לי וחייך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך