אתה הוא הראשון.. (2)

Professional~dancer 06/10/2015 701 צפיות אין תגובות

כבר כמעט כשעה אנחנו נוסעים. שותקים.
אני לא מעזה להתסתכל עלייך אני יושבת כשידי מונחת על החלון ומשעינה את ראשי אליה, המזגן מכוון בדיוק על פרצופי שקפא כבר, אך אני לא זזה, אפילו לא לסובב את המזגן מימני ,עברנו כבר את תל אביב אבל אני לא שואלת כלום, חושבת בראשי לאן תיקח אותי עכשיו ומה תעשה איתי, מה יהיה איתי, מתי אני יחזור הביתה, מה יהיה עם כל החברה שבטח שיכורים מהתחת עכשיו ועוד מעט יגלו שאני לא נמצאת, הטלפון נשאר בתוך האוטו שנשאר בחניה ליד המועדון המקולל שכשנכנסים אליו מרגישים ריח של לבנדר נעים ,שירים חזקים וטובים ברקע שנכנסים ללב שלי ממש, אותו מועדון מקולל שדווקא אתה היית חייב להימצא שם.
הוא סובב את כל המזגנים שהיו בצד שלו לכיוונו ,היה אפשר להרגיש את חום גופו מהמושב שלי, הריח שלו שמטביע חותם כל כך חזק באף נמשך אליי בכוח, מדי פעם ברמזורים האדומים אני מרגישה את מבטך עליי ,איך אתה בוחן אותי ,ואני עוד בשלי, מנסה לפענח למה אתה צריך אותי בכלל, לא שאני מזלזלת בעצמי כמובן, אני מאוהבת בעצמי וביופי שלי ובחוכמה שרכשתי ואפילו קיבלתי מלידה, היכולת שלי לבחון ולהסתכל על דברים בצורה כל כך מחושבת ומיוחדת, היכולת שלי לקלוט בן אדם ברגע לפי מבט שברירי אחד, לפי תנועה קטנה של הרגל, לפי הקול, אבל בך אין מה לבחון ,מעשן סמים כל היום, מוריד ראשים של באנגים כאילו היו כלום, אמיץ כל כך כי בטח, כל הזמן בסטלה, לא אכפת לך מכלום, מרגיש גיבור.
למרות כל זה לא מבינה למה אתה צריך אותי, ז״א כן אני יפה וחכמה ומצחיקה ובולטת והמחמאה האהובה עליי שאני מקבלת הרבה שאני מיוחדת כן, עם זאת..
יש מלא בחורות מסביבך ,אתה מושך אותן בקלות לא צריך להתאמץ הרבה אני בטוחה, נראה טוב ביותר, חתיך, חם ממש ,אתה בן אדם חם ממש ומסוגל לאהוב, לפחות ככה הרגשתי מימך אבל לא מבינה, לאור כל זה אני מגיעה לשאלה שאין לי מושג איך לענות עליה ,אתה מחפש להנות מהחיים ,לא מיצית אותם עוד ,סמים סקס מסיבות, יש לך מכל זה מלא! למה אתה צריך אותי?
יכול להיות שהוא חשב שאני טרף קל ,צעירה שעוד לא מגובשת כל כך על מי היא ומה היא, יהיה קל להגיע לתחתונים שלה ,היא תהיה זמינה לי כשאני יהיה חרמן היא גרה לידי, כמעט שכנה ,מה רע? היא יפה היא קטנה היא בחורה שהיא בול הטעם שלי.
ואי ואני שונאת את זה כל כך את המבטים האלה ברמזורים האדומים שאתה נותן לי, מנצל כמה שניות כשהאוטו עומד ובוחן, לא מוציא מילה.
אני מעבדת בראשי מלא מחשבות כמו תמיד, חושבת על מאה דברים בעת אחת, הראש מתפוצץ כבר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך