אתה הוא הראשון..(21)

Professional~dancer 17/10/2015 900 צפיות תגובה אחת

לא התרחקנו הרבה מהעיר, מרחק של עשר דקות בערך.
הגענו לסוג של חניה גדולה שמגודרת בגדר שנראה כי רופף הוא ובקלות אפשר לפרוצו.
ליד החניה עמד בר קטן הנקרא ״בביוס״ ונראה כי נמצא שם הרבה מאוד זמן.
מגרש החניה היה גדול מאוד וחשוך, אולי שש או שבע מכוניות עמדו בה.
שי נסע לקצה המרוחק של מגרש החניה, הריק ביותר והחשוך ביותר.
דומם מנוע ,הוציא את המפתח ופתח את דלת הנהג.
הוא הרים אותי והוציא אותי מהרכב.
היה קריר בחוץ והייתי לבושה בביגוד קצר כהרגלי, הוא פשט מעצמו את הקפוצ׳ון והלביש עליי, הריח החזק שלו מיד עטף אותי ואפשר היה עוד להרגיש את חום גופו הנעים והמלטף שמחבק את גבי וידיי.
הכנסתי את ידיי לכיסים ונשענתי על האוטו מסתכלת עליו בציפייה שיתחיל לדבר.
״מאיפה חזרת עכשיו ליאורה?״ שאל אותי,
״ממועדון בתל אביב שי״ עניתי לו.
״אם מי נסעת לשם?״ הסתכל עליי במבט שיודע את התשובה ובוחן אותי כדי לראות שלא משקרת בפניו.
״אם שתי חברות שי!״ עניתי בכעס ״מה אכפת לך?״ הגברתי את קולי.
הוא שם כעת את שתי ידיו מצידי ראשי והשעינם על האוטו ,סוגר אותי מכל הכיוונים.
״מישהו התחיל איתך שם? נגע בך?״ הוא שאל וגוון קולו התחלף לכאוב, ממש סובל, כאילו יהיה ממש קשה לו לשמוע שמישהו התחיל איתי והלכתי לאכול איתו במסעדה.
״שי מאיפה אתה יודע?״ שאלתי בחשדנות כשהאסימון סוף סוף נפל לי, ״אתה עוקב אחריי?״ שוב הגברתי את קולי ואת כעסי.
״ליאורה תעני לי עכשיו!״ הוא צעק לי בפרצוף, ״מישהו התחיל איתך שם? נגע
בך?״ הוא הסתכל עליי.
״התחילו איתי כמה בחורים מן הסתם ..מה ציפית זה מועדון ,מנסים למצוא מישהי לזיין.
אחר כך התחיל איתי מישהו שאהבתי איך שנראה ,הוא הציע לי ללכת לטייל קצת בחוץ ולדבר אז יצאנו ואז הציע שנילך למסעדה אז הלכנו לאכול שי! וזהו דיברנו קצת, לא היה כלום מעבר וגם אם כן זה לא עניינך חוצפן! אני לא חייב..״ רציתי לסיים את דבריי בצעקות, הוא הניף אותי והושיב אותי על מכסה המנוע הקדמי של האוטו, החצאית הקצרה שלי התרוממה ותיכף החוטיני שלי היה מציץ כבר.
הוא נצמד אליי חזק ״הוא נישק אותך? חיבק? הוא נגע בך איפשהו?״ שאל אותי כשעוצם את עיניו וכאילו לא רוצה לשמוע את התשובה כי היא הולכת להכאיב לו כל כך.
״רק לפני שנכנסתי לאוטו הוא נישק אותי בלחי ונתן לי חיבוק״ אמרתי באגביות.
״באיזה לחי הוא נישק?״ שאל אותי והרים את מבטו אליי שוב, ״שי תגיד לי מה אתה חולה נפש?״ התחלתי לצרוח ,הוא סתם את פי מיד ״באיזה לחי הוא נישק אותך?״ צעק יותר חזק ,הצבעתי על הלחי והוא מיד שקע לתוכה, החל מנשק אותה וכמעט מוצץ אותה, התחלתי לדחוף אותו ולצחוק ,למרות שהמצב היה הזוי, הבחור פה קנאי ברמות שהן אסורות כבר, זה כמעט מבחיל לראות דבר כזה, כן יש בזה משהו חזק ומשמעותי אבל זה הפחיד אותי ממש ועוד יותר המחשבה שהוא ידע איפה הייתי ומה עשיתי.
הוא סיים לנשק אותה.
״איך ידעת איפה אני שי? אתה עוקב
אחרי?״ שאלתי מימנו,
״חבר טוב שלי היה במקרה במועדון וסיפר לי את כל מה שראה, הוא היה איתי גם אז במועדון באשדוד כשראיתי אותך ובגלל זה זיהה אותך, אמר לי ששוב רקדת וכולם הסתכלו עלייך ושאחרי זה יצאת עם בחור בוגר לבחוץ״ סיים להסביר לי ואז הוסיף
״מה לא היה ברור לך שאת לא יכולה להיות עם אף אחד? גם לא לדבר, אין לך מה להסתכל בכלל על בחורים אחרים כי יש לך אותי!״ צווח עליי ״את שלי את רק שלי וזהו בזה זה נגמר!״ הוריד הקטנטן שבמצח החל שוב להראות סימנים כי רוצה להיחשף.
״היית מת!״ אמרתי וצחקתי.
הוא דחף אותי אחורה וראשי נחבט במתכת הקרה של מכסה המנוע, הוא הרים את החצאית שלי לבטני ושלף מימני בשנייה את החוטיני, ניסיתי להתרומם שוב ושוב אך לא הצלחתי הוא הוריד את מכנסיו ושלף את הזין שעמד כמו חייל בטקס הענקת דרגות, ״את רק שלי״ אמר ונכנס אליי בכל כוחו.
גנחתי כל כך חזק והרגשתי איך הגוף שלי בוער מחשמל וחום.
ניסיתי שוב להתרומם אך הוא הניח את ידו על בטני והצמיד אותי חזק לאוטו כדי שלא אוכל לקום.
הוא לא הוריד את מבטו מעיניי לרגע, מוכיח לי בעיניו הקריסטליות שאני אכן רק שלו, זועק לי את זה מבעד לירוק כחול היפה הזה.
כל גופי התמתח.
הוא פתח את הקפוצ׳ון ,הרים את חולצתי ואת חזיית התחרה השחורה שלי והחל מוצץ בחוזקה את הפיטמה שלי, נגס בה עד שחשבתי שישארו סימנים, לא רציתי שיפסיק, תוך כמה דקות הרגשתי כבר עד כמה אני רטובה וחמה.
הוא גמר.
הורדתי את החצאית למטה, סידרתי את החזייה והחולצה והורדתי את הקפוצ׳ון מימני.
״התחתונים שלי בבקשה!״ אמרתי.
״את יכולה להסתדר גם בלעדיהם״ אמר לי לאחר שסידר את מכנסו ונישק אותי בשפתיי נשיקה ארוכה.
נכנסו לאוטו ושוב הוא הושיב אותי עליו תוך כדי שנהג,
הוא פתח את רגליי בזמן שנוסע על 140 קמ״ש והכניס לתוכי אצבעות,
״ממממ״ גנחתי והנחתי את ידי על החזה שלו והוא רק הגביר את הקצב יותר ויותר ,המהירות של האוטו ושל הידיים שלו גרמה לי להרגיש שאני מרחפת ,שאנחנו מעל הקרקע ,רק אנחנו.


תגובות (1)

מושחם! מחכה להמשךךךךךךךךךךך

18/10/2015 02:15
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך