אתה הוא הראשון..(5)

Professional~dancer 08/10/2015 920 צפיות אין תגובות

הוא ניפץ את הכוס שלו בכזאת חוזקה שנדמה היה שנשברה למיליון רסיסים ,מיליון רסיסים של כעס עצב שמחה, אהבה שנאה אושר צחוק ועוד מלא רגשות ,מליון רסיסים של דברים, הוא קם והתקדם לעברי תוך כדי שהוריד את חולצתו במהירות והחום בגופו נראה על פניו שהחלו להאדים ולהבליט את הוריד במצח שכנראה מופיע כשהוא עצבני.
הוא הגיע אליי והפעם הוריד את נעליי באגרסיביות והשליך אותי לאחור ,נפלתי על הספה וקול אנקה יצא מגרוני, בשנייה שניסיתי לקום ולהביא לו כאפה או מכה כלשהי על העצבים שהדליק לי ,הוא נזרק עליי ורכן מעל הפנים שלי כשביד אחד תפס את שתי ידיי והצמיד למעלה מעל ראשי ורגליי לפת עם רגל אחת שלו כשהמשקל שלו כמעט ולא מורגש עליי וכאילו הוא נזהר ממש לא למעוך את גופי הקטן ,הוא הביט בי כמה שניות ארוכות ועם היד השנייה החל ללטף את שיערי ולהזיז אותו מפרצופי שהיה מכוסה בו כי השתגעתי ,עקבתי אחרי כל תנועה של ידו לא הבטתי לו בעיניים ,לא יכולתי ,הרגשתי שאם אני יסתכל לו בעיניים הוא יבין שאני רוצה אותו שברחתי באותו לילה מימנו כי פחדתי באמת, כי כל מה שאמר היה נכון, כי לא רציתי להתאהב במעשן באנגים חתיך שמזיין מדהים, כי לא רציתי לפתח אליו רגש ואז כשימאס לו מימני הוא יחליט לזרוק אותי, לא רציתי להתדרדר ביחד איתו לסמים המגעילים האלה שאני כל כך סולדת מהם פשוט לא רציתי, אני יודעת שהוא לא ריק שהוא בחור ממש חכם למרות שהסמים האלה כן דפקו לו קצת את החיבור למציאות אבל אני לא יכולתי להודות בזה לא רציתי.
התחלתי להרגיש את הכעס שלו עובר הוא נוגע בי בכל כך עדינות ואיטיות כאילו הייתי נמלה קטנה שהוא מפחד למעוך אותה בטעות, הוא עושה את כל זה כל כך יפה אוף!
היד שלו מתחילה לרדת לכיוון הצוואר שלי ,אני מתחילה לנסות להיאבק אבל ללא הצלחה, אני לא מצליחה לזוז סנטימטר מהאחיזה שלו ואני רק מכאיבה לעצמי, אני מתחילה לנשום בכבדות והחזה שלי עולה ויורד במהירות, אני מנסה לאפס את עצמי ולהירגע כי אני מרגישה שהנשימות החזקות שלי רק מקשות עליו יותר מלהחזיק את עצמו הוא מתקרב אליי יותר ויותר ומסתכל לי עמוק בעיניים אני מנסה לברוח מעיניו אבל אין לי אפשרות, אני לא רוצה לעצום אותן כי אז הוא ינשק אותי ואז כבר הפנטזיה הקטנה שלו בהתחלת השיחה תתממש, שום דבר לא יעצור אותו, אני מסתכלת עליו בכעס כל כך גדול! אתה היית הראשון שלי אתה! חדרת אליי ככה סתם מבלי שהכרנו כלום, מה שכואב פה יותר הוא שידעת שאני בתולה! ידעת שי! יא בן זונה ידעת .. וזה רק הדליק אותך עוד יותר ,גבר טיפוסי בן זונה שנדלק ממישהי ״נקייה״ ״חדשה״ ״שאף אחד לא ליכלך אותה״ ,הוא מסניף את צווארי וממש שואב את הריח שלי מימני ,השפתיים המנופחות והמעוצבות שלו נושקות עכשיו לצווארי ,אני מרגישה שאני נמסה, זה מתחיל להיות קשה יותר ויותר, הפעימות בלבי עברו כבר לתחתונים ויכולתי להרגיש שתכף התחתונים שלי יקרעו מרוב התרגשות וציפייה ,הנשיקה היא חמה ועדינה, שוב אני מתחילה לזוז ולהיאבק מקווה שאולי אספיק לחמוק מימנו בשבריר שנייה שלא ישים לב, ״תפסיקי עם זה בבקשה אני לא יכול תפסיקי״ הוא מצמיד אותי יותר חזק אליו ומחזק את האחיזה שלו שכבר כואב לי ממש אבל אני לא יגיד שכואב לי ,זין! מי הוא בכלל, אני מתחילה לנשום ממש חזק ומרפה את עצמי ומתחילה להירגע, האחיזה פחות כואבת עכשיו, כאילו הוא חיכה לזה שאני יבין שאני חייבת להרפות.
״שי שחרר מימני״ אני לוחשת תוך כדי הנשימות שלי שמתחילות לחזור לקצב הרגיל, הוא מסתכל עליי אני מותחת את ראשי אחורה ועוצמת את העיניים חזק ,בעוד רגע אני ישתגע, הצוואר שלי ממש קרוב לשפתיו עכשיו והוא מנשק שוב בנקודה אחרת בצווארי ,אני מחזירה את פרצופי למולו מביטה בו ״שי בבקשה תשחרר, לפחות הפעם תשחרר ותקבל את הלא שלי״ הוא הסתכל עליי וגיחך בקלות ״אני לא מקבל את הלא שלך ,לא מצליח״ הוא מוריד עכשיו את ידו לאט לאט לכיוון החזה ואני מסתכלת עליו עכשיו נואשת שיפסיק ,בא לי להרגיש אותו ממש בא לי אני משתגעת מימנו ,מהכל בו, אבל משהו בי תמיד עוצר אותי, כאילו אני רוצה לתת לו את הכוח לשלוט בי ולהוביל אותו לעשות בי כרצונו, כאילו אני אוהבת את זה.
הוא הגיע לפיטמה, והוא מתחיל לשפשף אותה בעדינות מבעד לחולצה הדקה ששמתי ״את בלי חזייה הפעם״ הוא אומר ומחייך חיוך רחב ,יופי ליאורה דווקא היום וויתרת על החזייה ״אני מת לנשק אותך ליאורה ,אל תילחמי בי עכשיו בבקשה מימך, תני לי את השפתיים שלך עכשיו, תהיי איתי בזה״ זה מזכיר לי את אותן מילים מזעזעות שהוא אמר לי אז בפעם הראשונה ״אתה זבל! זבל! עשית את זה כל כך באלגנטיות ובעדינות ונכנסת אליי ככה בלי קונדום בלי כלום יא שרמוטה! לא מכיר אותי לא אכפת לך שאני בתולה אפילו שזאת הפעם הראשונה שלי״ התחלתי לצרוח עליו ״הייתי לא בסדר את צודקת״ הוא אמר בעדינות ״גמרת לי על הבטן אחרי זה שי, על הבטן״ אמרתי בלחש עם כעס בעיניים למרות שכל כך כאב לי אבל אני בחיים לא יראה כאב בטח שלא לו, ״השתדלתי לעשות את זה בעדינות ,כמעט ולא כאב לך ,ואני יודע שעם כל זה שלא הבנת כל כך מה קורה היה לך טוב היה לך כיף ״ הוא אמר לי תוך כדי שהוא מתחיל להגביר את קצב השפשוף בפיטמה שלי ״אני יודע אבל שזה היה לא בסדר ,אני יודע, זה אחריות של כל גבר לדאוג לאישה בזמן האינטימי הזה, להיות עדין ולא לשכנע אותה אם היא לא רוצה ,עישנתי הרבה לפני זה וליאורה קשה לעמוד בפנייך! תביני את זה! כמו שעכשיו קשה לי ״ הוא סיים ותפס את כל השד שלי תוך כדי שצלל לתוך שפתיי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך